michal1910g Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Miałem bardzo podobny problem w moim aucie. U mnie robiło się coraz gorzej aż padła cewka. wymieniłem wszystkie cztery i się poprawiło ale nie było idealnie. Co jakiś czas wyskakiwał mi błąd nieszczelności kolektora, ale jak byłem u mechanika żeby sprawdził to żadnych nieszczelności nie znaleźli. dałem sobie z tym spokój i po jakimś czasie ustało całkowicie.
Fr0styyy. Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Opublikowano 17 Lutego 2012 Dodam, że na w pełni rozgrzanym samochodzie (woda 94-96*C) drgania są mniejsze [br]Dopisany: 16 Luty 2012, 13:32_________________________________________________Audi A4 B6 1.8T wuuut? Normalna praca 1.8T?
romeo22ster Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 dużo mniejsze są te drgania na rozgrzanym silniku?
Fr0styyy. Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Opublikowano 17 Lutego 2012 No są zauważalnie mniejsze niż na zimnym :gwizdanie: Na zimnym chodzi jak diesel, zresztą widać na filmiku, ale to był rozgrzany.
romeo22ster Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 powiem ci ja mam taki sam motor jak ty i na zimnym silniku też czuć drgania na budzie, za bardzo tym się nie przejmuje.
tomek20stencel5 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Moim zdaniem silnik pracuje zupełnie normalnie... Chyba żebyś miał zawalonego kata hmm to wtedy mogłoby trzęść budą..
Fr0styyy. Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Opublikowano 19 Lutego 2012 Bez jaj, to nie 20 letni diesel, żeby takie cyrki na jałowych były. Jakoś w starej BMW, czy Renault z 94 roku nie powiedziałbym, że w ogóle silnik jest włączony jak się w środku siedzi... A u mnie? Ktoś kto sie nie zna powiedziałby, że to diesel edit: o proszę, dzisiaj z kuzynka jechałem i zapytała "to diesel?" na co ja "benzyna", nie wierzyła :E Jak sprawdzić poduszki? Silnik czymś podnieść, czy co?[br]Dopisany: 17 Luty 2012, 21:10_________________________________________________Przeczyściłem przepustnicę, jutro zamontuje, zaadoptuje i może to coś da... Ale wątpię. Dalej ten sam objaw, na w pełni rozgrzanym drgania są mniejsze, a na równe 1000 obr/min nie czuję w ogóle, że silnik jest włączony. Przy 1200 zaczyna być czuć mrowienie i taki jakby rezonans...[br]Dopisany: 18 Luty 2012, 21:17_________________________________________________Przepustnica założona i zaadoptowana, nie się nie zmieniło..[br]Dopisany: 19 Luty 2012, 18:12_________________________________________________Pozostają poduszki, świece i przestawiony rozrząd
tomek20stencel5 Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 Pozostaje też zapchany kat i różna kompresja w cylindrach...
lesjagl Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Zapchany kat, dławiłby przy wyższych obrotach... miałem tak w a6 c4 2.8 , nie szło jechać, nawet żuki mnie wyprzedzały ale nie pamiętam by trzęsło na wolnych obrotach... świece bym sprawdził.
Fr0styyy. Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Opublikowano 20 Lutego 2012 Może rozrząd przestawiony o ząbek? Ale straty mocy nie widzę żadnej, chociaż samochód mam od 4 miesięcy...
domjenick Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 a zrób logi przepływki i doładowania, bo zgadywanek i strzałów w ciemno, już miałeś sporo co do jazdy jak dieslem- co masz na myśli? odgłos pracy silnika?
Mario Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Proponuję sprawdzić ciśnienie sprężania na zimnym, a potem na gorącym
Fr0styyy. Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Opublikowano 20 Lutego 2012 a zrób logi przepływki i doładowania, bo zgadywanek i strzałów w ciemno, już miałeś sporo co do jazdy jak dieslem- co masz na myśli? odgłos pracy silnika? Nie chodzi o dźwięk, ale o drgania. Co do ciśnienia sprężania to w każdym warsztacie sprawdzę? W sumie najlepiej to jakbym sam sobie sprawdził Ale nie mam nawet klucza do świec
laki83 Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 kolego...może ci pomoge ale dopiero w przyszłym tygodniu...jak mam cały czas drgania na budzie bez względu na temp i warunki...dzisiaj byłem u jakiegoś speca od audi w mojej okolicy..jak tylko zajrzał pod klape i widział że to 1.8T powiedział że te silniki miały taka drobną wade że były zakładane(tak to zrozumiałem)liche uszczelki wtryskiwaczy i jakas uszczelka na kolektorze ssącym czy coś w tym rodzaju...cos mówił że kiedys to serwisy robiły w ramach akcji serwisowych lub coś w tym rodzaju..w sobote jestem umówiony na szczegółową diagnoze.jeśli to sie potwierdzi,naprawią to i drżenie ustapi to dam ci zaraz znać
domjenick Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 dzisiaj byłem u jakiegoś speca od audi w mojej okolicy...jak tylko zajrzał pod klape i widział że to 1.8T no to pogratulować mechanika i jego spostrzegawczości... :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:zobacz na napis czerwony na pokrywie plastikowej ...a nawet, jeśli jej nie masz-w B6 1,8 były tylko z turbo
laki83 Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 no może żle to ująłem...ale mi do śmiechu nie jest bo mam dość zgadywania co dolega mojemu silnikowi...jeśli facet sie nie pomyli to już nigdzie indziej jezdzić z autem nie będę. a facet na pewno nie jest jakimś durniem skoro grzebie tylko w silnikach grupy vag i choc jest ze śląska to jezdzą do niego z pół polski..a co do samego silnika to dałeś fotke bex-a 190konnego który był pózniej produkowany..a avj był pierwszy więc jest róznica moim zadniem w tych silnikach może własnie po to zajrzał pod maske...w gruncie rzeczy wszystko mi jedno..poczekam do soboty i sie zobaczy
Fr0styyy. Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Opublikowano 21 Lutego 2012 kolego...może ci pomoge ale dopiero w przyszłym tygodniu...jak mam cały czas drgania na budzie bez względu na temp i warunki...dzisiaj byłem u jakiegoś speca od audi w mojej okolicy..jak tylko zajrzał pod klape i widział że to 1.8T powiedział że te silniki miały taka drobną wade że były zakładane(tak to zrozumiałem)liche uszczelki wtryskiwaczy i jakas uszczelka na kolektorze ssącym czy coś w tym rodzaju...cos mówił że kiedys to serwisy robiły w ramach akcji serwisowych lub coś w tym rodzaju..w sobote jestem umówiony na szczegółową diagnoze.jeśli to sie potwierdzi,naprawią to i drżenie ustapi to dam ci zaraz znać Liczę na ciebie
Mario Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 w gruncie rzeczy wszystko mi jedno..poczekam do soboty i sie zobaczy browar w zakładzie, że to nie są żadne uszczelki[br]Dopisany: 21 Luty 2012, 14:26_________________________________________________ Liczę na ciebie Sprawdziłeś to ciśnienie ?
czaki22 Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 a bex to niby co jest ? to samo dokładnie tylko z inna turbina, wtryskami i jakąś bzdura
Fr0styyy. Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Opublikowano 21 Lutego 2012 Sprawdziłeś to ciśnienie ? Jeszcze nie :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się