DarkMind Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 dzieki jeszcze raz, czyli mi w sumie wystarczy T, bo watpie zebym chcial szybciej jezdzic zima, nawet jesli bym dal rade swoim autkiem
Hugo Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 dzieki jeszcze raz, czyli mi w sumie wystarczy T, bo watpie zebym chcial szybciej jezdzic zima, nawet jesli bym dal rade swoim autkiem Dokładnie tak.Nie ma co brać wysokich indeksów , skoro i tak Ci do niczego nie będą potrzebne
adadur Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 jeździłem na Dunlopach M3 i odradzam, opony bardzo głośne O to baaardzo dziwne bo używam tych opon od 2 zim i są baardzo ciche, nie tylko ja potwierdzam te odczucia ale z dobrymi a wręcz bardzo dobrymi właściwościami jezdnymi idzie w przeże cichobieżność opon.
tropico Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 jeździłem na Dunlopach M3 i odradzam, opony bardzo głośne O to baaardzo dziwne bo używam tych opon od 2 zim i są baardzo ciche, nie tylko ja potwierdzam te odczucia ale z dobrymi a wręcz bardzo dobrymi właściwościami jezdnymi idzie w przeże cichobieżność opon. u mnie wpływ na hałas ma pewnie szerokość opony - 235
DarkMind Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 ostatnio w necie czytalem ze Goodyert 7+ sa dobre na sucha nawierzchnie i snieg, a na bloto posniegowe czy wode to sa do niczego, ile w tym prawdy? chce kupic oponki i mysle wlasnie o tych zwlaszcza ze tutaj sporo z Was na nich jezdzi. ale prawda jest taka ze u nas zima wiecej blota i wody niz zasp snieznych (zwlaszcza w wawie:P) a po lasach i w gorach nie jezdze
Konradgiee Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 To przekonaliscie mnie, zamawiam te UG7+. Kupuje je w Anglii bo stad bede jechal do polski akurat w grudniu. http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=15547861.110.3143&kplz=&typ=R-147132&dsco=110&ranzahl=4 Czytajac te wszystkie opinie to chyba beda dobre.
SZYCHA Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 a co powiecie o takich 205/65/15R ......goodyear UG7+ chyba sią nieco nie typowe.....
FAFAL Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 Ja wybrałem i kupiłem w tamtym roku Dunlop Winter Sport 3D kierowałem sie rankingiem z gazety-zajęły chyba drugie miejsce po Michelin Primacy Alpin PA3 i jestem zadowolony Polecam A co do rozmiaru 205/65/15 możesz zakładać róznica w średnicy koła nie przekracza 2% więc mieści sie w normie. Będę jeździł na takim samym rozmiarze ponieważ oponki, które mam zostały mi z BMW a tam właśnie to był odpowiedni rozmiar.
milosnik Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Zastanawiam się nad kupnem tych opon ULTRA GRIP 7+ 195/65 R15 91H M+S prawie te same co z tego linku http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=15547861.110.3143&kplz=&typ=R-147132&dsco=110&ranzahl=4 ja chcę do H kupić ale zastanawia mnie czy M+S(mud+snow0= błoto+śnieg) będą odpowiednie. Kolega mówił mi, że to są raczej takie mieszane opony. Co o tym sądzicie. I jeszcze ważna dla mnie kwestia. Jakie będzie zużycie takich opon. będę na nich jeździł od listopada do marca(5 miesięcy), czyli jak dla mnie około 5-8 tys przejechanych kilometrów. Wiadomo, że opon nie kupuję na jeden sezon. Na ile km starczą takie opony?
fahrenheit Opublikowano 7 Października 2008 Opublikowano 7 Października 2008 o ile nie bedzie tropikow to na ok. 100 000 jesli chodzi o wysokosc bieznika, ale opona zestarzeje sie juz po kilku latach, a najlepsza przyczepnosc stracisz juz po pierwszym sezonie. te m+s to chyba w wiekszosci przypadkow wielosezonowe opony czyli mozesz jezdzic przez caly rok...
wojtusania Opublikowano 7 Października 2008 Opublikowano 7 Października 2008 kolego co ty opowiadasz jakie 100tys km???? w dzisiejszych czasach opony sa tak robione zeby starczaly na 40 max 50tys km, zadkoscia sa opony ktorymi mozna dojechac do 80tys. Tak wiec zimowka o ile nie bedzie cieplej zimy wystarczy ci na ok 40tys km - na wiecej nie licz. Co do UG7+ to ma ona oznaczenie m+s co nie oznacza ze to opona wielosezonowa, to typowa opona zimowa i nie polecam jezdzic na niej w lecie bo zniknie w miesiac. Producenci czesto uzywaja teraz na oponach oznaczen m+s bo nic na tym nie traca, (niektore ubezpieczalnie na zachodzie wrecz wymagaja takiego oznaczenia na oponie wiec to dodatkowy plus dla klienta) a tak na upartego na kazdej oponie mozna jedzic caly rok!!! tylko z jakim skutkiem. Sa opony m+s typowo zimowe jak rowniez m+s typowo letnie.
Gość Trzeniu Opublikowano 7 Października 2008 Opublikowano 7 Października 2008 ja jeżdzę na oponach Dunlop i jest ok. Oczywiście nie jest to subiektywna opinia bo nie jeżdziłem na oponach Goodyear więc nie mam porównania. Równie dobrze mogłoby się okazać że moje Dunlopy są gorsze od Goodyear`ów. Mam nadzieję że nie zakręciłem
Wąski Opublikowano 7 Października 2008 Opublikowano 7 Października 2008 Na Dunlopach można zrobić dwa sezony a potem do wymiany takie moje zdanie
Gość Trzeniu Opublikowano 7 Października 2008 Opublikowano 7 Października 2008 Na Dunlopach można zrobić dwa sezony a potem do wymiany takie moje zdanie Zobaczymy Robert , teraz drugi sezon
Wąski Opublikowano 7 Października 2008 Opublikowano 7 Października 2008 Na Dunlopach można zrobić dwa sezony a potem do wymiany takie moje zdanie Zobaczymy Robert , teraz drugi sezon Tylko jedno pytanie jak określić dla kogo opony są OK a dla drugich nie ? Po coś są te sklepy z używanymi oponami
Barni Opublikowano 7 Października 2008 Autor Opublikowano 7 Października 2008 Na Dunlopach można zrobić dwa sezony a potem do wymiany takie moje zdanie Ciekawa teoria. Ja też kupiłem Dunlop zobaczymy.
Gość Trzeniu Opublikowano 7 Października 2008 Opublikowano 7 Października 2008 świetne pytania na które nie ma odpowiedzi ile osób tyle oczekiwań. Takie opony na jakich jeździ np. mój tata to ja mówie kicha a on jest za***iście zadowolony :>
Wąski Opublikowano 7 Października 2008 Opublikowano 7 Października 2008 Ja od kilku lat jeżdżę na Dunlopach ,zima lato , i są tylko po pewnym przebiegu już nie spełniają moich oczekiwań.Nie zachowują się tak jak nowe. I teraz też kupię nowe .Na całym świecie tak jest ,tylko u nas jeździmy na tym co oni już NIE.Jak ktoś jeździ na nowych kilka sezonów wie o czym mówię Tyle na ten temat. Ogólnie każda nowa opona jest dużo lepsza od używki w dobrym stanie
Madas Opublikowano 7 Października 2008 Opublikowano 7 Października 2008 ja również jeżdże na Dunlopach Sport Maxx i jestem bardzo zadowolony, w zime też na Dunlop Winterach (1sezon w Volvo) i lato tak jak pisze Wąski na wymiankę i tak robie góra 3 sezony na nowych oponach ale zawsze nowe i kropka. W Volvo V40 też na zime miałem Goodyeary i też byłem zadowolony dwa sezony przejechały i spoko. Podsumowując obie marki to opony markowe i teraz kwestia wyboru osobistego.
Dibo Opublikowano 8 Października 2008 Opublikowano 8 Października 2008 Ja miałem taki dylemat rok temu. Dunlop czy Goodyear ? Jako że śmigałem w lecie na Dunlopach to w zimie też zakupiłem Dunlopki. Dokładnie Dunlop Winter Sport 3D i naprawdę jestem zadowolony. Co do ścierania i żywotności to właśnie pod tym katem też patrzyłem na opony. Czytając opinie użytkowników i jakieś rankingi okazało się że Dunlopy są jednymi z najmniej ścierających się opon. Z tego co pamiętam to użytkownicy którzy jeździli na obu oponach pisali że mniej im się ścierały Dunlopy niż Goodyeary. Ale to okaże się w praktyce, jak narazie to po jednej zimie wyglądają jak nówki W każdym razie czy kupisz Dunlopy czy Goodyeary to kupisz dobrze. Obie opony są świetne i tylko kwestia osobistego wyboru.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się