bartekzks Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) Witam Panowie proszę o pomoc szukam i nie mogę znaleśc tematu o licznikach kolorwych do A4 B7 BENZYNA pomoże ktoś ? dokładnie to szukam kolorowego do 2.0 tfsi 2006 r POMOCY !!! Jaki będzie pasował ?? może być na pw Edytowane 11 Lutego 2015 przez bartekzks
benyA4 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) 1. licznik prze ze mnie ani wczesniej nie byl rozbierany bo oryginalne naklejki nie byly ruszane, przy montazu w moim aucie tez nie bylo nic rozbierane.2. Sprzedajacy twierdzil ze wszystko ok, zreszta kupowalem z forum3. Sprawdzalem na podstawie rocznika, oraz tabeli zamieszczonej na poczatku tego watku.Wszystko poza tym wskaznikiem dziala super. Nawet ten wskaznik dziala ok ale po ponownym przekreceniu kluczyka. Za pierwszym razem zatrzymuje sie za wczesnie. Sledzilem wzrost temperatury na vagu oraz to co pokazuje wskaznik , do 80 stopni wszystko jest ok. Pozniej wskaznik jakby zwalnial i zatrzymuje sie na 85. Temperatura silnika rosnie az do 100 ( ALT tak maja) . Wyłacze kluczyk, wskazowka podskoczy pare razy (co widac na filmiku) , przekrecam ponownie i juz wskazanie jest OK. Edytowane 11 Lutego 2015 przez benyA4
OskiUK Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) Ja z troche innej beczki - VIN auta WAUZZZ8E82A029645, MY 2002 angik. Oryginalne zegary to 8E0 920 950 F (diesel). Wpadly mi w lapska zegary od Cabrio 8H0 920 980JX (benzyna), w ktorych udalo mi sie przepisac immo, dopisac kluczyki i wyzerowac przebieg. Z tego co mi wiadomo cabrio b6 wychodzily od 2003, jak to zatem jest z licznikiem u mnie? Wg etki i wszystkiego powyzej, licznik z 2003 nie ma prawa dzialac poprawnie w 2002, a jednak i poziom paliwa i predkosc dziala jak nalezy (03 czyta po CAN). Czy to oznacza, ze moge teoretycznie wrzucic zegary z nowszego rocznika? Druga rzecz, czy jest ktos w stanie przerobic dumpa by wskazowki dzialaly jak w klekocie i ustawic poprawny przebieg? Tym co mam: VCDS i eeprom programmer wiecej niz zdzialam. Teraz w dumpie dojrzalem date 06.08.04 Edytowane 11 Lutego 2015 przez OskiUK
szogun0 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 To sprawdź, czy ci tempomat działa, jeśli posiadasz Potrafię przeskalować prędkościomierz.
OskiUK Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 (edytowane) Ha, nie działa;) Myślałem, ze chodzi o wskazania prędkościomierza przy CANie.Udalo mi sie odpalic 8e0920980J z benzyny. Podmienilem tarcze na diesla, dopisalem immo i kluczyki. W dumpie odnalazlem i podmienilem bajty odpowiedzialne za obroty, wrzucilem dumpa do zegarow i dziala;) Teraz pozostaje mi rozkminic offset od grzania swiec i bedzie super;) Dla zainteresowanych: 16 bajtow od offsetu h320 odpowiada za wskazania predkosciomierza (do rozpracowania, poki co wiem, ze przy skali do 260 w angliku i kontynencie rozni sie czterema bajtami offset 324-325 oraz 32C-32D). Moze byc pomocne przy podmianie tarcz na eSke;) offset 330 wartosc hA0 to obroty benzyny, natomiast h78 to diesel offset 335 tez sa dwie rozne wartosci dla licznikow: benzyna h65, diesel h64 - nie mam pojecia od czego jeszcze, mozliwe, ze swiece, ale sprawdze jak beda z rana grzaly. Tak wyglada kwestia zabawy z obrotami Nie biore zadnej odpowiedzialnosci za uwalone liczniki, jesli chcecie skorzystac z powyzszego, aczkolwiek spedzilem w aucie cala sobote i na 5 testowych szaf wszystkie zyja;) Edytowane 20 Lutego 2015 przez OskiUK
Gość cwiara Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Kolejna nieudana próba dopasowania licznika. Stary licznik z uszkodzonym fisem 8E0 920 930 H , licznik do zakodowania 8E0 920 930 HX. Teoretycznie są ze sobą zamienne, w praktyce okazało sie ze jednak nie. Ten pierwszy ma stare immo, drugi nowsze. Jedna rzecz jaka zauważyłem to to ze 930H ma wersje SW D13 natomiast 930 HX D17. Według mnie tym sie należy rownież kierować dobierając licznik w autach z rocznika 01-02.
numen1 Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 witam, Planuje zmienić licznik z kolorowym Fisem. Mam 2.0 TDi B7 2005r + tempomat. Pierwsze co to sprawdzić mam numer jaki ma licznik ? ( wyciągnąć cały licznik? ) I szukać zamiennika z kolorowym fisem?
Gość cwiara Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Podaj na pw vin. Sprawdze wieczorem
Madol1 Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Nie, możesz sam sprawdzić w ETKA lub poprosić kogoś żeby to sprawdził za Ciebie witam, Planuje zmienić licznik z kolorowym Fisem. Mam 2.0 TDi B7 2005r + tempomat. Pierwsze co to sprawdzić mam numer jaki ma licznik ? ( wyciągnąć cały licznik? ) I szukać zamiennika z kolorowym fisem? Licznika wyciągać nie musisz żeby sprawdzić jego numeru. Wystarczy kabelek i połączenie się z licznikiem
benyA4 Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Panowie jestem po przekladce licznika na kolorowy. Przekladka poszla szybko i sprawnie ale po przekreceniu kluczyka pojawil sie problem ze wskaznikiem temperatury. Dzialal jakby odwrotnie , wskazowka wskoczyla na 130 stopni i wraz ze wzrostem temperatury silnika na wskazniku temperatura malala. Wylaczylem wiec silnika przekrecilem kluczyk ponownie i wskzowka wrocila na swoje miejsce. Wygladalo ze wszystko jest ok jednak nie do konca. Za kazdym razem gdy silnik wystygnie i temperatura stopniowo rosnie wskazowka nigdy nie dochodzi do 90 , zatrzymuje sie na okolo 85, Wystarczy jednak ze zgasze silnik przekrece kluczyk a wskazowka ladnie wskakuje na 90 stopni i juz wszystko jest ok. Dodal ze spradzalem vagiem wskazania temperatury w silniku i liczniku i te sie pokrywaja. Robilem tez test wskaznikow i wskazowka ladnie zatrzymuje sie na 90. Na filmiku nagralem jak to wyglada , widac ze wskazowka po tym jak opada dziwnie podskakuje pare razy, po kolejnym wlaczeniu ladnie ustawia sie na 90, kolejne wylaczenie i juz bez podskakiwania opada ponizej 50. Co to moze byc według was ?? Kilka pytań: 1. Czy licznik przed montażem/przekłądką był rozbierany np w celu zgrania wsadu na stole (kopia bezpieczeństwa) 2. Czy licznik napewno sprawny? 3. Czy licznik jest pod twój samochód? Sprawdziłeś po vinie? Sprawa opanowana . Winny byl uszkodzony wskaznik. Nie wiem co prawda dlaczego podczas testu wszystko bylo OK, a przy normalnej pracy sie zacinal. Najwazniejsze ze po wymianie stoi idealnie na 90
elmo814 Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 w temacie licznikow , z czystym sumieniem moge polecic kolege cwiara , usługa jak i wysyłka błyskawiczna, takze jak masz problem to nie czekaj tylko wyslij grzeskowi , a bedzie pan zadowolony
Nunas69 Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Panowie znajdzie sie ktoś z okolic Szczecina lub Torunia kto sie podejmie przekodowania zegarow?
razor37 Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Siemano , pany pytanko , czy sam wyswietlacz FIS kolorowy podejdzie do wyswietlacza FIS czerwonego tzn wyjac czerwony wsadzic kolor , dodam ze ten i ten jest pełen fis...
OskiUK Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Siemano , pany pytanko , czy sam wyswietlacz FIS kolorowy podejdzie do wyswietlacza FIS czerwonego tzn wyjac czerwony wsadzic kolor , dodam ze ten i ten jest pełen fis...Nie
Roboform550 Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Mały update tematu.... Odnośnie mojego posta... http://a4-klub.pl/index.php?/topic/240996-rodzaje-lista-licznikow-monochromatyczne-i-kolorowe-wersja-europejska/?p=4270970 Licznik pasuje do mojego auta. Przyuczony i wszystko śmiga. Obyło się bez zdejmowania immo w sterowniku silnika. Stary licznik rb4 nowy rb8
Gość cwiara Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Juz teraz praktycznie kazdy licznik do kazdego rocznika podejdzie. immo ogarniete, tylko odczyt predkosci testuje i nie bedzie trzeba dobierac po vinie czy roczniku
Roboform550 Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Mejbi...nie znam się...nie moja branża...najważniejsze, że działa...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się