Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana Rodzaje Lista Liczników - Monochromatyczne I Kolorowe (Wersja Europejska)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
16 minut temu, shogu napisał:


Tak, najlepiej z s4. Patrząc po tym numerze który podał sprzedawca licznik ma kolorowy fis. Chyba ze w ASo coś by pomogli. Jak masz chwile to ppdeslij numery


Sent from my iPhone using Tapatalk

S4 ma zawsze kolorowy FIS, tylko musisz mieć świadomość że zakładając ten licznik do b7 BFB musisz wyłączyć immo w ECU silnika i kontrolkę poziomu oleju w liczniku.

Dla B7 UK jest tak:

liczniki S4:
8E0 920 981P
8E0 920 982B
8E0 920 983
8E0 920 982K

liczniki RS4
8E0 920 981R
8E0 920 983C
8E0 920 982Q

wszystkie wyżej wymienione mają WFS IV i nie dogadają się z ecu silnika BFB więc immo OFF w ecu wymagane.

Edytowane przez kdawid
Opublikowano
S4 ma zawsze kolorowy FIS, tylko musisz mieć świadomość że zakładając ten licznik do b7 BFB musisz wyłączyć immo w ECU silnika i kontrolkę poziomu oleju w liczniku.
Dla B7 UK jest tak:
liczniki S4:
8E0 920 981P
8E0 920 982B
8E0 920 983
8E0 920 982K
liczniki RS4
8E0 920 981R
8E0 920 983C
8E0 920 982Q
wszystkie wyżej wymienione mają WFS IV i nie dogadają się z ecu silnika BFB więc immo OFF w ecu wymagane.

Rozmawiałem dziś z vag serwis w Gliwicach. Powiedzieli ze pasuje z s4 b6 i mogą to zrobić bez wyłączenia immow ecu aczkolwiek kontrolka nie bd działać.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Opublikowano
14 minut temu, shogu napisał:


Rozmawiałem dziś z vag serwis w Gliwicach. Powiedzieli ze pasuje z s4 b6 i mogą to zrobić bez wyłączenia immow ecu aczkolwiek kontrolka nie bd działać.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Immo da się dopasować, to już Ci pisałem w pierwszym poście więc nie będzie konieczności wyłączania immo w ECU ale nie będzie działało menu z manetki bo B6 ma to obsługiwane z panelu w tunelu środkowym. No chyba że potrafią to ogarnąć ale ja nie znam nikogo kto to robi więc dobrze dopytaj.

Opublikowano

panowie może głupie pytanie ale:

Jeśli odłączę swój stary licznik i podłączę na próbę inny nie zakodowany i znowu założę swój stary to czy odpalę samochód i będę mógł jechać bez jakiegokolwiek problemu ? Czy będę go musiał na nowo kodować i adoptować ?

Chcę sprawdzić wyświetlacz kolorowego FISa

Opublikowano

Koledzy a mnie ktoś pomoże i odp. na mój post powyżej z doborem licznika...bo mam zegar 8E0920900L i według tabelki powinienem szukać z końcówką 930S ogólnie licznik jest strasznie ciężko dostępny, jest na aukcji ale za 999zł:/ i chciałem was zapytać czy koniecznie tego z końcówką "S" muszę szukać czy może być jakiś inny z inną końcówką:)  Dodam tylko że posiadam Pin do immo.             Pozdrawiam

Opublikowano

Witam Forumowiczów ;]

Posiadam Audiczke a4b6 2001 z kolorowym FISem nr licznika 8E0920930H. Pomoże ktoś znaleźć wyświetlacz zastępczy kolorowy? Będę wdzięczny ! 

Pozdrawiam

Opublikowano

Mam pytanko. Piszesz ze 4 - wolne
5 - Wejście prędkościomierza
6 - Wyjście prędkościomierza 2

Czy jeśli zmostkuje te 2 piny to prędkość będzie szła do ecu ??po póki co ecu nie widzi predkosci i nie dziala mi tempomat . Ktoś to przerabial ? Dodam ze prędkość mam z impulsatoea na skrzyni i predkosciomierz w liczniku działa

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Panowie jesli mam a4 b6 2001r i włożyłem skrzynie hck i nie działa mi prędkościomierz to o jakim oznaczeniu powinienem kupić licznik aby był kolorowy i pokazywał prędkość?

Opublikowano

Po co jest w liczniku wyjście predkosci 2 ? 1 jest do ecu a 2 do czego idzie ?

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Panowie mam pytanie, czy jak posiadam pin immo z moich liczników to potrzebuje jeszcze pin z nowych zegarów(które będę wymieniał)? bo próbując się logować swoim pinem w stare zegary nie ma problemu, ale logując się do nowych z tym pinem pisze mi "operacja nieudana":/  dodam tylko że mój sprzęt to VAG5053 ITS.

Opublikowano
Dnia 03/07/2013 o 22:23, Slawek napisał:

wg. etki roczniki modelowe 2003-2005 mają zastosowany ten sam immobiliser, dlatego można tam zastosować liczniki z tych roczników

Czy wedle tej informacji mogę śmiało kodować kluczyk od B7 jak zmienię zegary?

Opublikowano (edytowane)

Panowie, mam kilka pytań.

Jaki nr licznika z B7 (czerwony, nie kolor) szukać dla B6 2004 rok? Czy do takiego licznika może być kluczyk z B6, czy musi być z B7? Jest jakiś problem z adaptacją takiego licznika w B6?

Edytowane przez nitroo
Opublikowano

A założył ktoś już kiedyś licznik z B7 do B6. W większości diesli B7 jest inne immo które ni dogada się z żadnym ECU silnika diesla w B6.
Tylko liczniki z B7 1.9TDI (z początku produkcji B7 bo później już nie) i 2.5 TDI mają immo takie jak B6. Tylko liczniki z tych B7 będą komunikować się ECU w B6 bez konieczności wyłączania immo w ECU.
Każdy licznik z B7 2.0TDI, 2,7TDI 3.0 TDI ma inne immo i żeby taki licznik zadziałał w B6 to trzeba wyłączyć immo w ECU silnika.

Druga sprawa to obsługa menu w B7 z manetki przy kierownicy a w B6 z panelu na tunelu środkowym. Ogarnia to ktoś? Moim zdaniem to chyba nie będzie działać tak samo jak w B7 ? Ja kiedyś miałem odwrotnie, założyłem licznik z B6 do B7 na testy i immo działało auto odpalało, ale menu nie było takie jak w B7, nie dało się obsługiwać czujników ciśnienia i webasto z manetki przy kierownicy.
Moim zdaniem założenie licznika z B7 do B6 nie spowoduje tego że menu w liczniku będzie obsługiwane z manetki przy kierownicy, ale może się mylę. jak ktoś to zrobił i działa to niech się pochwali.

Opublikowano
2 godziny temu, kdawid napisał:

Moim zdaniem założenie licznika z B7 do B6 nie spowoduje tego że menu w liczniku będzie obsługiwane z manetki przy kierownicy, ale może się mylę. jak ktoś to zrobił i działa to niech się pochwali.

@biggman pisał w temacie automatycznej wentylacji, że podobno wymiana licznika na B7 spowoduje działanie manetki w B6 z wentylacją itp...

Opublikowano (edytowane)

no ja nie mam dokładnej wiedzy na ten temat ale kilkukrotnie słyszałem że sama wymiana licznika na B7 nie sprawi że będzie działać manetka tak jak w B7.
Jak by tak było to o wiele łatwiej wymienić licznik niż dokładać panel menu w tunel. Ale musi się ktoś wypowiedzieć kto wykonał taki zabieg. Ja mam B7 i nie mam  jak tego sprawdzić.
To co napisałem dotyczy obsługi menu w liczniku.

Z immo jest tak jak napisałem wcześniej, i bardzo ciężko znaleźć licznik z B7 kolor taki który ma immo takie jak w B6. (tylko 1.9 TDI i 2.5TDI z diesli miały takie liczniki). Benzyny to 1,6, 1.8T i 2.0 bez turbo. Reszta B7 ma zupełnie inne immo.

Edytowane przez kdawid
Opublikowano (edytowane)

Czyli jak mam licznik 8E0 920 900 M  i wedle tabeli powinien być 8E0 920 930 R/T (RX/TX) będę miał któryś z tych liczników, to przy próbie kodowania immo też nie ruszy czy jak?
Czy ten licznik spełnia możliwości zakodowania/działającego immo?

Spotkałem się z rozszerzeniem liczników o -RB4 albo RB8 do czego odnosi się to oznaczenie?

Edytowane przez słoniu
Opublikowano (edytowane)

koledzy mam licznik kolorowy 8E0920930G czy  obsuzy panel nawi z tunela kolo zapalniczki?

Edytowane przez adi55
Opublikowano

A co ma do tego licznik?

Opublikowano

bo podpiolem pod licznik i niec sie niewyswietla na zegarach zadne menu dodatkowe

Opublikowano

Cześć wszystkim! Posiadam A4 B6 z 2004 r. i mam rozlany FIS (czerwony) :( Postanowiłem, że warto zmienić wyświetlacz od razu na kolor, dlatego rozglądam się za właściwym licznikiem. Z tego co zdążyłem się w temacie rozeznać, powinienem szukać takiego o oznaczeniu 8E0920930T. Czy mam rację? Czy jest ktoś z okolic Łodzi, ewentualnie Warszawy, kto ogarnia temat wymiany licznika na kolor? ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...