cabanmat Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Ok, to my czekamy na świeże "wsady" zdjęć
kuba245 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 muszę zmienić olej w swojej A4 i mam takie pytanie: a co myślicie o oleju Valvoline SynPower 5W-30? mam u siebie 102tys km przebiegu
turek18 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Jezeli masz silnik suchy i ci nie pobiera oleju to lej taki jak wczesniej czyli castrol.---------- Post dopisany at 18:35 ---------- Poprzedni post napisany at 18:33 ---------- Ja w swoim zmienilem z castrola na motula bo cos psioczyli na forum ze jakis szlam sie robi. W Audi do 2.0 TFSI też odradzili Castrola. Przy 135 tys. km zalałem go Motulem Specific 504 507. Weszlo 4,2 litra. Olej kupilem w Intercars za 260 zl ale mozna go znalezc taniej w necie..
Arthoor Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2014 w tygodniu mam zamiar wymienić olej mam już kupionego Castrola 5W30 ale po tym co piszecie chyba go odsprzedam i jednak zaleję Motul Specific 504 507 plus oryginalny filtr Vag koszt ok. 240pln ,wymieniać od razu filtr powietrza?(zaproponowano mi Mann za ok.50pln w serwisie za oryginał 110pln) ,wymiana oleju aso chyba przesadziło 250pln więc raczej muszę poszukać gdzieś indziej jakieś propozycje w Krakowie?(od razu chcę zmienić inspekcję z 30000 na 15000) Da się samemu zmienić inspekcję z LL 30000km na 15000km ?bez użycia komputera kombinacją kluczyka i przycisków?(gdzieś kiedyś na forum była instrukcja ale nie mogę tego odszukać)
WITT33 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Olej Motul C3 X-Clean 8100 5w40 lepszego nie znam, wchodzi coś koło 4,1 litra u mnie, wymieniam co 4-5 tyś km, filtr powietrza ? ...yyyy zaglądałem do niego z 3 lata temu, mam k&n, myślę że za rok/dwa będę musiał go wyczyścić i naoliwić, to kupujecie jeszcze papierowe filtry ?
xcentriq Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Olej Motul C3 X-Clean 8100 5w40 lepszego nie znam, wchodzi coś koło 4,1 litra u mnie, wymieniam co 4-5 tyś km, filtr powietrza ? ...yyyy zaglądałem do niego z 3 lata temu, mam k&n, myślę że za rok/dwa będę musiał go wyczyścić i naoliwić, to kupujecie jeszcze papierowe filtry ? Motul w specyfikacji tego oleju Motul C3 X-Clean 8100 5w40 pominął AUDI http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/53/8100_X-clean_5W-40_(GB).pdf?1357664953 ja używam Motul SPECIFIC 504 00 507 00 5W-30 http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/194/original/Specific%20504%2000%20507%2000%205W-30%20(GB).pdf?1323962836
Arthoor Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Dokładnie ten drugi olej kupuję,nawet wg danych Motula to najlepszy wybór do 2.0T,do do filtra to własnie się zastanawiam nad K&N czy dalej zwykły.A jak z tą zmianą inspekcji tylko komp czy bez też dam radę?
HAMER Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 gdzieś czytałem chyba na street racing forum, że motul X-CLEAN 5W-40 to, to samo co SPECIFIC ,różnica tylko w naklejce taki marketing.
Arthoor Opublikowano 11 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2014 Tylko komp Gdzieś wyczytałem że kombinacją przycisków(wyłączony zapłon/trzymać przycisk service/włączyć zapłon/puścić przycisk service/przycisnąć zerowanie) wyzeruje się inspekcja i wróci do ustawień co 15000km może tak być? przyniesie to jakiś efekt czy tylko wyzeruje mi licznik do wymiany i znów będzie liczyć od 0 do 30000km - czy nie przyniesie to żadnego rezultatu?
xcentriq Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Tylko komp Gdzieś wyczytałem że kombinacją przycisków(wyłączony zapłon/trzymać przycisk service/włączyć zapłon/puścić przycisk service/przycisnąć zerowanie) wyzeruje się inspekcja i wróci do ustawień co 15000km może tak być? przyniesie to jakiś efekt czy tylko wyzeruje mi licznik do wymiany i znów będzie liczyć od 0 do 30000km - czy nie przyniesie to żadnego rezultatu? Wyzeruje licznik i odlicza do 30000
Lutek90 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Mam taki problem zauważyłem że mój TFSI zaczął pić olej sytuacja wygląda tak , kilka miesięcy po zakupie wymieniłem olej żeby wiedzieć na czym stoje zalałem go tak jak był lany czyli Castrol Edge 0w40 wlane było całe 4L i w między czasie kupiłem sobie jeszcze 1L Orlen 0w40 do silników TFSI którą woziłem w aucie (wymiana oleju była 13.01.2014) przy przebiegu 111.300 mil przy przebiegu 114.300 mil czyli po około 5 tys km zaświeciła mi się kontrolka o niskim poziomie oleju sprawdziłem wtedy na bagnecie i było troszkę ponad minimum akurat to było 2 dni przed przyjazdem do PL wiec wlałem tą 1 litrę oleju Orlena , wczoraj przy przebiegu 117.200 mil czyli dokładnie po 3 tys mil czyli około 5000 tys km znowu mi się zawświeciła kontrolka sprawdziłem bagnet i jest faktycznie na minimum trochę dziwna zależnośc na castrolu przejechałem 5 tys km i zjadło 4 L oleju a na orlenie 5 tys km i wypiła tylko 1 L coś jest chyba nie tak ? nie wiem co teraz mam zrobić mineło 6 miesięcy od wymiany oleju zrobiłem łacznie 6 tys MIL czyli niespełna 10 tys km i ubyło całe 4L castrola i 1 L dolanego Orlenu , nie wiem czy teraz kupić coś na dolewkę czy jak , tutaj w UK trochę drogo mechanicy liczą za wymianę oleju itp wiec może dolać coś bo za 2 miesiące zjęzdzam do PL na stałe tym autem i wtedy to diagnozować jak myślicie? Przypomnę że auto jest dosyć słabe jak na 2.0T 200 hp i na autostradzie nie pojedzie powyżej 170 nawet na 6 biegu zacina się przy 3.500 - 3.600 obrotów, są jakieś dziwne dziury nawet jak trzymam wciśniety pedał gazu do spodu za chwilę jak by się odcinała i dopiero jedzie dodatkowo słychać stukoty w silniku jakieś pomysły co tu zrobić dalej ? I powiedzcie mi jak sprawdzić jaki mam model/ nr silnika
gregor10 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Nalezy zrobić pelną diagnostyke silnika , wlącznie ze sprawdzeniem szczelnosci dolotu. Skoro autko jeździ tylko 170kmh to jest grubo namieszane, zapewne zawór DV już nieżyje.
mariuszby Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Kolego Lutek90... moim zdaniem z olejem jest wszystko w porządku. Pali Ci ok. 0,2 l/1000km oleju czyli w normie. Te silniki w tych rocznikach tak mają.... Natomiast masz jakąs usterke mechaniczną lub elektryczną silnika , którą wykryjesz po pełnej diagnostyce.
Lutek90 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 a gdzie zrobić taką diagnostykę najlepiej ? Mam kabel VCDS ale słyszałem że trzeba by logi zrobić żeby wrzucić tutaj i ktoś mógł ocenić co i jak ?
gregor10 Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 a gdzie zrobić taką diagnostykę najlepiej ? np u mnie
adamlass Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 Panowie, podpowiedzcie co zrobić jeżeli auto (BWE) było zalewane od nowości Castrolem 5W30 FST? Przepłukać i lać Millersa? Przebieg ok. 170000.
black4 Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 Panowie, podpowiedzcie co zrobić jeżeli auto (BWE) było zalewane od nowości Castrolem 5W30 FST? Przepłukać i lać Millersa? Przebieg ok. 170000. Witaj, Tak radzę. Płukanka np. Millers a następnie np. Millers EE NanoDrive 5W40. Mogę śmiało polecić olej jest znakomity, Pozdrawiam!
ekonom Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Witam Ostatnio w trakcie czytania wypowiedzi dt. olejów natknąłem się na olej którego bazą są estry MOTUL 300V 5W-30 Power Racing ESTER Core. Cena astronomiczna jak na olej. Czy ktoś używał tego oleju lub w innej lepkości do cywilnego przemieszczania się ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się