kajek Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 Juz niedlugo zamierzam wymienic tarcze przód i tył oraz klocuszki. DZieki forum zastanawiam sie pomiedzy Zimmermanem(klocki ATE lub Ferodo DS 2000) a ATE PD(klocki ATE lub Ferodo DS 2000)+ tył ori (bo nie jest tak obciazony jak przód). Jednakze jak to wyglada w codziennym użytkowaniu. Z danych producenta tarcz Zimmerman grubosc 25 a minimalna 23, PD 22nominal 20 min. NIe wiem jak w ori. Troszkę mnie dziwi fakt ze mozna zrobic na tych tarczach +- 70kkm skoro tylko po 1 milimetrze z kazdej strony. W ori jest chyba wiecej ale nie mam danych. nie pametam gdzie na forum to wyczytalem ale ze lepiej wybrac Zimka bo otwory sa do konca wiec tarcza jest lepsza niz PD gdyz jak wyjezdzimy PD to mamy gładka stal. Troche nie kumam skoro mamy tylko po 1mm Wiadomo, ze szybkosc zuzycia tarczy jest zalezna od wagi nogi kierowcy i jego usposobienia ale przy normalnym uzyciu autka czy jest mozliwe 70kkm. CZy ktos posiada doswiadczenie jezeli chodzi o przebieg na odpowiednich tarczach bo nie wiem czy jest sens 1,5kzł wydawać na coś co starczy na sezon moze dwa. Bezpieczeńswo ponad wszystko ale cena jest tez wazna a raczej czy jest adekwatna do jakosci.
Dev Opublikowano 27 Lipca 2008 Opublikowano 27 Lipca 2008 kup zwykłe tarcze OZ-ta i Ferodo DS Performance zrobisz na klockach jakieś 60000km i na tarczach 120000km no ale to zależy od stylu jazdy
domelq Opublikowano 28 Lipca 2008 Opublikowano 28 Lipca 2008 Na tarczach możesz przejechać i 200000 km pod warunkiem, że nie będziesz hamował. Tylko sposób i częstość naszego hamowania wpływa na żywotność tarczy, oczywiście pomijam jakość tarczy. Na pewno to nie zależy od przejechanych kilometrów
lukaszek13ns Opublikowano 31 Lipca 2008 Opublikowano 31 Lipca 2008 dokladnie wszystko zalezy od stylu jazdy ale przewaznie na tarczach przejezdzisz 3 maksymalnie 4 kaplety klockow.
voxan69 Opublikowano 31 Lipca 2008 Opublikowano 31 Lipca 2008 Koledzy założyłem drugi komplet klocków na tarcze - to nie jest już to - drugi raz tego błędu nie popełnię - nowe klocki plus nowe tarcze i nie ma stracha
surowik Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 swoje tarcze miałem od nowości skończyły sie przy przebiegu 200 tyś założyłem oryginalne ate klocki też, i mam nadzieje że te tez długo pojeżdżą
przemo2.4 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 tarcze zimmermana i ate sa twardsze od innych to popierwsze, po 2 sa nacinane lub nawiercane (jesli dobrze kojarze) i co najwyzej beda szybciej zuzywac klocki. moim zdaniem przy normalnej jezdzie spokojnie tarcze powinny wytrzymac od 70 nawet do 100kkm. ajeszcze apropo tych rozmiarow to niewiem dlaczego rozwazasz zakup dwoch zupelnie inntch tarcz . zimmermany grubosc 25maja srednice 288,a te ogrubosci22 sr- 280. z doswiadczenia moge powiedziec ze mialem ate z rowkami rozmiar 288/25 i scieraly sie wolniej niz ori ktore mam teraz. a co do starcia rowkow to nawet jak tarcza miala 22mm grubosci to rowki jeszcze byly.
rav Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 ... ale przewaznie na tarczach przejezdzisz 3 maksymalnie 4 kaplety klockow. Ale to chyba przy super miękkich klockach :laghing2:. Załóż sobie FERODO DS3000 to napewno zmienisz zdanie.
domelq Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Powiem tylko tyle, że: W przypadku ATE (oprócz tarcz sportowych - wysoka półka) rowek nie daje nic. Stacie rowka informuje tylko użytkownika o tym, że tarcza jest przytarta!!! Więc po co przepłacać??? Wiem to od producenta tarcz ATE!!! Poza tym pisze to na stronie www ATE
Wandej Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 ate pd lepiej odprowadzaja cieplo czyli sa bardziej wydajne. tak bylo w ulotce z pudelka. Wogole polecam te tarcze i do nich klocki ferodo. tarcze po 140 chyba placilem a klocki 120 takze za te pieniadze to chyba najlepsze rozwiazanie.
rav Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 ate pd lepiej odprowadzaja cieplo czyli sa bardziej wydajne. tak bylo w ulotce z pudelka. To co piszą na ulotkach nie brał bym tak na poważnie, gdyż każdy producent pisze o swoim produkcie w samych superlatywach. Bez względu jaką faktycznie jakość dana częśc reprezentuje :polew: :>
mechu28 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Polecam tobie tarcze ATE PD bo są naprawdę super sam je mam i są niepowtarzalnie dobre masz krutszom drogę hamowania lepiej odprowadzają wodę i ciepło klocki tez mam tej samej firmy z przodu i na tyle tarcze mam na tyle brembo . W żadnym wypadku nie polecam Zimmerman bardzo złe opinie o nich słyszałem a Tarcze Brembo MAXsom ruwnierz dobre jak ATE PD . Ale jeżeli chcesz mice naprawdę super komplet tarcz to naj lepsze rozwiązanie jest takie : Tarcze Bremo ORO (złote) Klocki [br]Dopisany: 26 Sierpień 2008, 14:33 _________________________________________________Polecam tobie tarcze ATE PD bo są naprawdę super sam je mam i są niepowtarzalnie dobre masz krutszom drogę hamowania lepiej odprowadzają wodę i ciepło klocki tez mam tej samej firmy z przodu i na tyle tarcze mam na tyle brembo . W żadnym wypadku nie polecam Zimmerman bardzo złe opinie o nich słyszałem a Tarcze Brembo MAXsom ruwnierz dobre jak ATE PD . Ale jeżeli chcesz mice naprawdę super komplet tarcz to naj lepsze rozwiązanie jest takie : Tarcze Bremo ORO (złote) Klocki Ferodo DS2500. http://www.hamulce.net/Almot.htm wejdź i zobacz testy Pozdrawiam
Dev Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 w poniedziałek odbieram przednie tarcze Brembo Serie Oro + klocki ferodo Ds Performance na przód i tył do tego płyn motul RBF 600 FL zobaczymy jak na tym pośmigam w krótce bedzie relacja na ten temat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się