kupczak90 Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Witam, Chciałem porównać moc na benzynie i gazie. Okazuje się, że coś nie halo, normalnie auto powinno w serii mieć 190KM, na wykresie wypluło 167KM :/ Samochód jest mega zadbany, kupiłem go z realnym przebiegiem (potwierdzonym w paru źródłach) 178 tys., od razu wpakowałem instalację gazową na Stagu. Teraz ma przejechane 180 tys. Chciałbym przywrócić moc przynajmniej do serii, ale nie jakimś programem, tylko wymianę ew. wadliwe części. Ponadto wykres jest dość poszarpany :/ Praktycznie się na tym wg nie znam, dlatego liczę na wasze sugestie, zaczynając pewnie od logów statycznych i dynamicznych. Tylko własnie .... jakie zrobić ?? Ps: Przeleciałem parę tematów z FAQ i niestety linki nieaktywne...
Łukasz13 Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Masz dwa wyjscia, znaleźc kogoś w vagiem i pojęciem, albo kupic interfejs za pare zł i samemu zrobić logi i wtedy bedzie mozna cos podpowiedzieć. Na początek logi z 002 020 115.
kupczak90 Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Opublikowano 12 Lipca 2013 Vaga i kabelek to ja mam, kwestia odpowiednich bloków, które już mi podałeś
kupczak90 Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Opublikowano 14 Lipca 2013 Są i świeże pomiary Log (0 - 002,020,002,020) Log (1 - 033,115,033,115) Log (2 - 118,118) ---------- Post dopisany 14-07-2013 at 22:01 ---------- Poprzedni post napisany 13-07-2013 at 12:02 ---------- Świece jeszcze nie doszły co prawda, ale polecono mi porobić jeszcze inne logi więc wrzucam Log (0 - 003,020) Log (1 - 015,016) Log (2 - 031,002) Log (3 - 033,002) Log (4 - 115,114) Log (5 - 002,018,002,018)
Dev Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Troche brakuje pary Do sprawdzenia dv n75 podcisnienia itd itp
gregor10 Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 odczytaj na postoju wartosci z 032 bloku w prawym i lewym okienku to będzie można coś więcej powiedzieć. tylko nie możesz kasować błędów i musi być zrobione przynajmniej 100km z różnym obciążęniem silnika abym mógł się rzetelnie wypowiedzieć gdzie moze leżeć problem. z logów wynika że brakuje boostu i motor lekko stuka, do sprawdzenia nieszczlnosci dolotu , gruszka , napiecie gruszki, pekniecia turbiny strony goracej , sam zawór n75.
kupczak90 Opublikowano 18 Lipca 2013 Autor Opublikowano 18 Lipca 2013 co masz na myśli "motor lekko stuka" ?
kupczak90 Opublikowano 19 Lipca 2013 Autor Opublikowano 19 Lipca 2013 Za spalanie stukowe są winne świece ?
kupczak90 Opublikowano 19 Lipca 2013 Autor Opublikowano 19 Lipca 2013 Od nowości, żadnych informacji o wymianie :/
tkuczera Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 Moim zdaniem to wina nieszczelności dolotu. Turbina ledwo osiąga zadane ciśnienie a wysterowanie zaworu N75 jest na wysokim poziomie praktycznie w całym zakresie obrotów powyżej 60. Zacznij od sprawdzenia DV-ki i szczelności przewodów od turbiny do kolektora dolotowego. Bo jeśli masz LPG to logi z korektami z sondy lambda mało powiedzą. Pozdrawiam
kupczak90 Opublikowano 31 Lipca 2013 Autor Opublikowano 31 Lipca 2013 Temat umarł, bo były jaja z przesyłką ze świecami.... ale już dotarły i dzisiaj mechanik założył, następnie zdemontowali kata i okazało się, że cały zawalony ... zero prześwitu... poleciał od razu do kosza. Samochód podobno odżył, piszę podobno bo obecnie nie ma mnie w domu więc wszystko robię na odległość :/ Oprócz tego, okazało się jeszcze, że silnik jest spocony przy głowicy.... ubytki oleju miedzy wymianami, też były zauważalne... tzn. sporo tego oleju dolewałem. Olej jaki leje taki jak od nowości LongLife Castrol 5W30. Ten katalizator też chyba cały zawalony był tym olejem z tego co mechanik mówił ... teraz pytanie co zrobić .. czy zalać gęstszy olej przy najbliższej wymianie czy głowica do regeneracji :/ czy jeszcze coś innego...
scubi206 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Na początek zmień olej bo Castrol to badziewie. Przed wymiana zrób płukankę silnika. Do tego motoru tylko pełny syntetyk.
kupczak90 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Dzięki Panowie za zainteresowanie tematem i wszelkie rady zastosuję się do nich i będę obserwował co się dzieje Na płukankę zastosuję Millers Oils Engine FLUSH, w innym temacie czytałem, że bardzo dobra jest. ---------- Post dopisany 18-08-2013 at 22:50 ---------- Poprzedni post napisany 02-08-2013 at 21:43 ---------- Panowie, znów jest problem .... niby kat wycięty, sonda programowo odłączona a co chwila check się zapala i wywala błąd P0420 katalizator (rząd I)niedostateczne działanie
Dev Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 nic innego, musisz leciec na poprawke
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się