kupczak90 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2013 partacze ... ---------- Post dopisany 19-08-2013 at 09:52 ---------- Poprzedni post napisany 18-08-2013 at 23:04 ---------- Swoją drogą w BEX jest katalizator czy może jakiś filtr ?
edekxp Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Lub wstaw emulator sondy, u mnie działa ponad 4000km zrobione
gregor10 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 tylko pytanie czy kupczak ma jeszcze sonde fizycznie podlaczona do komputera i wspawana w wydech , bo jesli nie to tulejka odsadzajaca na nic się zda, chyba ze ma ja nadal w wydechu to mozna spróbować wspawać tulejke i zobaczyć , w niektorych 1.8t pomaga, w niektorych niestety tylko wyciecie programowe.
kupczak90 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Liqui moly synthoil high tech 5w-40 Dev, jesteś pewien co do tego oleju ? On posiada specyfikację VW 502.00 / 505.00 a castrol którego używam ma VW 504.00/507.00 chyba, że mój BEX nie potrzebuje tak wysokiej normy.
Łukasz13 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Chyba troche nie halo płacić za wycięcie sondy a potem tulejki wstawiać
szogun0 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Liqui moly synthoil high tech 5w-40 Dev, jesteś pewien co do tego oleju ? On posiada specyfikację VW 502.00 / 505.00 a castrol którego używam ma VW 504.00/507.00 chyba, że mój BEX nie potrzebuje tak wysokiej normy. Poczytaj sobie o normach. 507.00 jest dla diesli.
domar Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Z tego co wiem ma być norma 504.00/507.00 np. motul specific 504.00/507.00. Polecam wyszukiwarki np. motul best to: Specific 504 00 507 00 5W-30.
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Z powodzeniem mozna zapodac 5W-40 xcess lub 0W-30 xlite
kupczak90 Opublikowano 1 Września 2013 Autor Opublikowano 1 Września 2013 Dostałem dzisiaj info od ojca w sprawie auta ...... pęknięty pierścień na 2 cylindrze Czego mam się spodziewać, jakie koszta, co przy tym zrobić, żeby było wszystko picobello.
Dev Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 jak tuleje nie są porysowane to wymien wszystkie pierscienie w silniku bo nie wiadomo co było przyczyną pęknięcia przy okazji uszczelnij głowice i jezdzij dalej
kupczak90 Opublikowano 1 Września 2013 Autor Opublikowano 1 Września 2013 oprócz pierścieni warto coś przy okazji wymienić ? panewki, remont głowicy ? co z rozrządem ? ledwo 10tys. zrobione na nowym :/
Dev Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 Przeciez Ci napisalem, zajmij sie glowica Rozrzad zostaw
kupczak90 Opublikowano 2 Września 2013 Autor Opublikowano 2 Września 2013 dev, ok. odebrałem to jako nową uszczelkę, a nie remont
Dev Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 jak masz zdjętą czapke to trzeba wymienic uszczelniacze na zaworach o reszcie nie mówie jak nie chcesz robic
kupczak90 Opublikowano 2 Września 2013 Autor Opublikowano 2 Września 2013 Dlaczego zakładasz, że nie chcę ? dlatego pytam co warto zrobić, bo jeśli pół silnika rozebrane i warto coś wymienić, żeby mieć spokój z motorem na długi czas to żaden problem, przynajmniej będę pewny czym jadę.
Dev Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 można jeszcze zajrzec do zaworów, jak trzeba to przeszlifowac grzybki, wyfrezowac gniazda i całosc dotrzec ze sobą panewki uszczelki, łańcuch rozrządu itd itp
kupczak90 Opublikowano 10 Września 2013 Autor Opublikowano 10 Września 2013 ok, dzięki za info dev auto ma być na czwartek gotowe, mają dodatkowo sprawdzić turbo i rozwiązać sprawę katalizatora, która spi****dolił poprzedni mechanik mam nadzieje, że mnie nie zaskoczą niczym jak się dobiorą głębiej... :facepalm::facepalm: ---------- Post dopisany 10-09-2013 at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany 02-09-2013 at 22:27 ---------- dostałem dzisiaj info.... samochód odebrany z warsztatu.... z tego co wiem to wymienili pierścienie, wszystkie panewki przegrzane i cienkie jak listki - out, zestaw uszczelek + głowica po regeneracji - o dokładny zakres regeneracji musi ojciec dopytać jeszcze, bo nie wiem co zrobili mowa była na początku o uszczelnieniu + popękane popychacze zaworów albo prowadnice (teraz nie pamiętam:facepalm:) turbo luzów nie ma, nowy olej x-cess wg. Waszych zaleceń Mam nadzieję, że to rozwiąże wszystkie problemy. Wypadałoby znowu logi porobić i zhamować więc chyba się po powrocie wybiorę do kolegi anderllh.
Dev Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 dobrze przepalowany na ...ujowym oleju nie zazdroszczę
kupczak90 Opublikowano 10 Września 2013 Autor Opublikowano 10 Września 2013 dev. na warsztacie nie chcieli wierzyć w przebieg... a jest na pewno realny bo 30 stron wpisów w bazach danych audi, niby samochód wycackany a poprzedni właściciel wcale nie potrafił nim jeździć.... od nowości na Castrolu jeździł LL wymiany wg zaleceń,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się