vronka Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Witajcie, ja w swoim avg mam 216 turbo awx wywalona recyrkulacje i kata + program ecuproject wrocław. Daje to wszystko 158KM. Czy po włożeniu wałka o ktorym piszecie trzeba będzie soft korygować? Czy osiągi poprawią się w całym zakresie czy raczej w górnych zakresach?
adrian998998 Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Korekcja softu, zalezy czy jeszcze pompa Tobie wydoli z paliwem.
krzysiek23 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 booster odnosnie tego 004, to tym sie nie sugeruj, niestety ten numer jest na każdym wałku, u nas w TDI siedzi 28F 004:wink: wizualnie na pierwszy rzut oka nie widać róznic, tak wiec musisz dopytywać o ten konkretny 38E zapis:wink: Nowy wałek rozrządu VW SDI tuning TDI 038E (3530351032) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. w linku masz zdjecie po lewej jest sdi ja juz sie pogubilem ten 038 powinien miec ostrzejsze/wyzsze krzywki tak?na zdjeciu ten po lewo zamiennik wyglada jak kupa tzn..krzywki sa bardziej plaskie
Kowi87 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 ten SDI ma łagodne krzywki, a seryjny ma ostre:wink:
trepek Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Im krzywka bardziej ostra tym zawór krócej otwarty.
tkuczera Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Im krzywka bardziej ostra tym zawór krócej otwarty. Nie do końca
krzysiek1606 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 booster odnosnie tego 004, to tym sie nie sugeruj, niestety ten numer jest na każdym wałku, u nas w TDI siedzi 28F 004:wink: wizualnie na pierwszy rzut oka nie widać róznic, tak wiec musisz dopytywać o ten konkretny 38E zapis:wink: Nowy wałek rozrządu VW SDI tuning TDI 038E (3530351032) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. w linku masz zdjecie po lewej jest sdi ja juz sie pogubilem ten 038 powinien miec ostrzejsze/wyzsze krzywki tak?na zdjeciu ten po lewo zamiennik wyglada jak kupa tzn..krzywki sa bardziej plaskie TO NIE KUPA TYLKO WALEK Z SDI 38E AGP/AQM:hi:
Kowi87 Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 wałek już zamontowany, trzeba było lekko podciąć uszczelke jedną po weekendzie będe juz testował
Kowi87 Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 tak, czekają jeszcze na jedna poduszke silnika, rozrząd juz założony, podcisnienia pomontowane, zostały pierdoły
Kowi87 Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 heheh, czekaj musze obadać jak to wszystko chodzi:naughty: bo do strojenia musiałbym jeszcze kupić dolot od AVG(plastikowa rura i map 051C) i tam wpakowac by to zaadoptować P&P, co by na hybrydke zapodać jakieś 1,65:naughty: ale to zobaczymy jak auto odpali i czy nie bedzie jakis wycieków z tego silnika, bo uszczelki pod głowicą nie robiłem:whistling: ---------- Post dopisany 18-02-2014 at 19:17 ---------- Poprzedni post napisany 12-09-2013 at 14:36 ---------- http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/montaz-walka-38e-1-9-sdi-konsekwencje-317231/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się