Skocz do zawartości
IGNOROWANY

TorSen na tylną oś, robim terenufffkie...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie blokuje jak wcisniesz sprzeglo

Ale jak auto jest na biegu i zaciagniesz reczny to nie zablokujesz tylu

Auto zwyczajnie wyhamuje

Na lodzie po zaciagnieciu recznegi i na biegu zablokujesz kola

To się zgadza ale to oczywiste że aby podciąć się ręcznym w AWD bez aktywnego dyfra trzeba dać sprzęgło :decayed: Chyba że gość myślał że w B4 jest rozpinany dyfer na czas użycia rękawa i dlatego mu się blokował przód :doh: Podpytam go jeszcze przy następnej okazji

Opublikowano

chyba z tym przodem to go poniosło:wink:

Opublikowano

Kiedys mialem citroena xantie

Dalem kolesiowi a ten glupek chcial zawinac na recznym na placu

Efekt byl taki ze wyladowal na lampie

Nie wiedzial ze tam reczny jest na przodzie

Opublikowano
chyba z tym przodem to go poniosło:wink:

Dokładnie, przodem go poniosło :grin:

Opublikowano

Też zapomniałem i o mało C5 cytryny kolegi nie roz.... Durny patent jak 4 pedał Mercedesa.

Sony Xperia Tapatalk Pro.

Opublikowano

Ktos jest chętny na Torsena ?

Jeden mam "luźny" .... :whistling:

Opublikowano

Poskladany zeby montowac pnp w miejsce ori czy trzeba rezać?

Opublikowano

Aaaaaaa..... nie napisalem... :facepalm:

Oczywiscie wszystko na gotowo, potrzebuje jeno dyfer..

Opublikowano

Jakie koszta?

Opublikowano

Policzmy...

Torsen 700

Lozyska uszczelki 200

Olej 200

Sruby 10

Robota 400

Azot 50

Opublikowano

brać nie zastanawiac sie:hi: ja jutro będe testował, dzisiaj auto poszło na warsztat:banan:

Opublikowano

Mogę z ciekawości zapytać po co azot?

Opublikowano

Schladzany metal zmniejsza swoją objętość, łatwiej bieznie wbić na miejsce a kiedy sie ociepla to ładnie sie klinuje

Opublikowano
Schladzany metal zmniejsza swoją objętość, łatwiej bieznie wbić na miejsce a kiedy sie ociepla to ładnie sie klinuje

Aaaa, racja, dzięki za info :hi:

Opublikowano
Policzmy...

Torsen 700

Lozyska uszczelki 200

Olej 200

Sruby 10

Robota 400

Azot 50

a żeby to na przod wsadzić to chyba koszta mniejsze? da rade tak P&P? tylko po przetoczeniu i zalozeniu nowych lozysk? czy trzeba kabinowac z zabierakami w skrzyni itd, a i czy da rade go tam upchac bez wyciągania skrzyni? jakie koszta samego torsena z lozyskami

Opublikowano

Z przodem jest Jeszcze gorzej jak z tyłem no i koszty wieksze, wiecej roboty. Skrzynie trzeba rozbierac i wyciagac dyfer na podmiane

Opublikowano

ale po co dyfer wyciagac i skrzynie rozbierac? ja chce to wpakować do oski B5,poniewaz zmieniłem silnik na 2.8 30v w mojej drugiej B5 i trochę trakcji brakuje.

Opublikowano
ale po co dyfer wyciagac i skrzynie rozbierac? ja chce to wpakować do oski B5,poniewaz zmieniłem silnik na 2.8 30v w mojej drugiej B5 i trochę trakcji brakuje.

no po to by zamienic mechanizm:facepalm:

Opublikowano
ale po co dyfer wyciagac i skrzynie rozbierac? ja chce to wpakować do oski B5,poniewaz zmieniłem silnik na 2.8 30v w mojej drugiej B5 i trochę trakcji brakuje.

Podpowiedź brzmi: A gdzie znajduje sie w ośce mechanizm różnicowy?

Opublikowano

W bagazniku ????

---------- Post dopisany at 18:46 ---------- Poprzedni post napisany at 18:46 ----------

Torsen sprzedany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...