ruks Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Nie blokuje jak wcisniesz sprzegloAle jak auto jest na biegu i zaciagniesz reczny to nie zablokujesz tylu Auto zwyczajnie wyhamuje Na lodzie po zaciagnieciu recznegi i na biegu zablokujesz kola To się zgadza ale to oczywiste że aby podciąć się ręcznym w AWD bez aktywnego dyfra trzeba dać sprzęgło Chyba że gość myślał że w B4 jest rozpinany dyfer na czas użycia rękawa i dlatego mu się blokował przód Podpytam go jeszcze przy następnej okazji
Kowi87 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 chyba z tym przodem to go poniosło:wink:
Dev Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Opublikowano 25 Listopada 2013 Kiedys mialem citroena xantie Dalem kolesiowi a ten glupek chcial zawinac na recznym na placu Efekt byl taki ze wyladowal na lampie Nie wiedzial ze tam reczny jest na przodzie
ruks Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 chyba z tym przodem to go poniosło:wink: Dokładnie, przodem go poniosło
POWER-KRIS Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Też zapomniałem i o mało C5 cytryny kolegi nie roz.... Durny patent jak 4 pedał Mercedesa. Sony Xperia Tapatalk Pro.
Dev Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Opublikowano 25 Listopada 2013 Ktos jest chętny na Torsena ? Jeden mam "luźny" ....
szczuraz Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Poskladany zeby montowac pnp w miejsce ori czy trzeba rezać?
Dev Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Opublikowano 25 Listopada 2013 Aaaaaaa..... nie napisalem... Oczywiscie wszystko na gotowo, potrzebuje jeno dyfer..
Dev Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Opublikowano 26 Listopada 2013 Policzmy... Torsen 700 Lozyska uszczelki 200 Olej 200 Sruby 10 Robota 400 Azot 50
Kowi87 Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 brać nie zastanawiac sie:hi: ja jutro będe testował, dzisiaj auto poszło na warsztat:banan:
Marcin6 Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Mogę z ciekawości zapytać po co azot?
pioteros Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Schladzany metal zmniejsza swoją objętość, łatwiej bieznie wbić na miejsce a kiedy sie ociepla to ładnie sie klinuje
Marcin6 Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Schladzany metal zmniejsza swoją objętość, łatwiej bieznie wbić na miejsce a kiedy sie ociepla to ładnie sie klinuje Aaaa, racja, dzięki za info
radi Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Policzmy...Torsen 700 Lozyska uszczelki 200 Olej 200 Sruby 10 Robota 400 Azot 50 a żeby to na przod wsadzić to chyba koszta mniejsze? da rade tak P&P? tylko po przetoczeniu i zalozeniu nowych lozysk? czy trzeba kabinowac z zabierakami w skrzyni itd, a i czy da rade go tam upchac bez wyciągania skrzyni? jakie koszta samego torsena z lozyskami
Dev Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 Z przodem jest Jeszcze gorzej jak z tyłem no i koszty wieksze, wiecej roboty. Skrzynie trzeba rozbierac i wyciagac dyfer na podmiane
radi Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 ale po co dyfer wyciagac i skrzynie rozbierac? ja chce to wpakować do oski B5,poniewaz zmieniłem silnik na 2.8 30v w mojej drugiej B5 i trochę trakcji brakuje.
Kowi87 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 ale po co dyfer wyciagac i skrzynie rozbierac? ja chce to wpakować do oski B5,poniewaz zmieniłem silnik na 2.8 30v w mojej drugiej B5 i trochę trakcji brakuje. no po to by zamienic mechanizm:facepalm:
pastaldo Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 ale po co dyfer wyciagac i skrzynie rozbierac? ja chce to wpakować do oski B5,poniewaz zmieniłem silnik na 2.8 30v w mojej drugiej B5 i trochę trakcji brakuje. Podpowiedź brzmi: A gdzie znajduje sie w ośce mechanizm różnicowy?
Dev Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 W bagazniku ???? ---------- Post dopisany at 18:46 ---------- Poprzedni post napisany at 18:46 ---------- Torsen sprzedany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się