pioteros Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 na dachu gdyby auta nie mialy mechanizmu to kazdy by wymienial opony i przeguby co pol roku bo nie mozna by bylo normalnie skrecac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 ale po co dyfer wyciagac i skrzynie rozbierac? ja chce to wpakować do oski B5,poniewaz zmieniłem silnik na 2.8 30v w mojej drugiej B5 i trochę trakcji brakuje. no po to by zamienic mechanizm:facepalm: ok sorki, pomyslalem o tylnym dyfrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadysz Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 kurde wzialbym taki na tyl ale poczekam az pojezdzicie troche, martwie sie o trwalosc :/ troche mocy i niutka mam :/ (heh pierwszy raz chyba bedzie to problemem ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 V8ka miala 280kM i tam spokojnie chodziło U Ciebie tez nie bedzie problemu ---------- Post dopisany 29-11-2013 at 12:57 ---------- Poprzedni post napisany 27-11-2013 at 20:50 ---------- Dzisiaj trafiła sie perełka Audi nie mialo przejechane 100000km Tak wyglada Torsen po wyjeciu z mostu i po wytarciu szmatką. ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 A ja jestem po ok 20km przejechanych na tylnym torsenie, w sumie czuć bardziej tył naped, ale nie jest to jakaś kolosalna róznica wzgledem serii, nic nie stuka, wszystko działa jak neleży, na mokrym próbowałem gwałtownij wystartować, tylne koła mniej boxują niz na serii, na piachu wykrecałem z gwłaotwnym przyśpieszeniem, zostawia z tyłu dwa solidne ślady:grin: w normalnej jeżdzie nie czuć wielkeij róznicy, zobaczymy konfrontacje Q i Q+ na śniegu:naughty: musze jeszcze sprawdzić przyśpieszanie, ale óglnie wymieniłem też tylne amortyzatory wiec charakterystyka jazdy i tak zmieniła sie, bo mam wrażenie że start na prostej jest bardzie przełozony mocowo na tył... no ale zobaczymy na śliskiej nawierzchni:banan: dzięki dev za robote:hi: ---------- Post dopisany at 13:42 ---------- Poprzedni post napisany at 13:09 ---------- tak w ogóle chyba jestem pierwszy z traktorem z 2ma torsenami:grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 A ja jestem po ok 20km przejechanych na tylnym torsenie, w sumie czuć bardziej tył naped, ale nie jest to jakaś kolosalna róznica wzgledem serii, nic nie stuka, wszystko działa jak neleży, na mokrym próbowałem gwałtownij wystartować, tylne koła mniej boxują niz na serii, na piachu wykrecałem z gwłaotwnym przyśpieszeniem, zostawia z tyłu dwa solidne ślady:grin: w normalnej jeżdzie nie czuć wielkeij róznicy, zobaczymy konfrontacje Q i Q+ na śniegu:naughty: musze jeszcze sprawdzić przyśpieszanie, ale óglnie wymieniłem też tylne amortyzatory wiec charakterystyka jazdy i tak zmieniła sie, bo mam wrażenie że start na prostej jest bardzie przełozony mocowo na tył... no ale zobaczymy na śliskiej nawierzchni:banan:dzięki dev za robote:hi: ---------- Post dopisany at 13:42 ---------- Poprzedni post napisany at 13:09 ---------- tak w ogóle chyba jestem pierwszy z traktorem z 2ma torsenami Możesz jechać orać w polu szczególnie że masz hak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadysz Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 V8ka miala 280kM i tam spokojnie chodziłoU Ciebie tez nie bedzie problemu ---------- Post dopisany 29-11-2013 at 12:57 ---------- Poprzedni post napisany 27-11-2013 at 20:50 ---------- Dzisiaj trafiła sie perełka Audi nie mialo przejechane 100000km Tak wyglada Torsen po wyjeciu z mostu i po wytarciu szmatką. ... http://s17.postimg.org/z0c11dejv/20131129_125304.jpg no tylko u mnie bedzie teraz blizej 400 :/ i wolnossaki nie mialy niutka ~500nM dlatego sie obawiam :/ no ale przemysle sprawe przez swieta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 quadysz, poderzewam ze torsen z dyfra ma taka sama wytrzymalosc jak torsen centralny z naszych aut, ktore wytrzymuja i po 800 KM i i wiecej, w dodatku ten w dyfrze nie jest tak obciazony jak ten miedzyosiowy... 300-400KM nie zrobi na nim zadnego wrazenia tak samo mozna pomyslec, ze mechanizm roznicowy w RS4 czy S4 jest mniejwiecej taki sam jak w zwyklych autach, i ani w jednych ani w drugich awarie dyfra sie zwykle nie zdarzaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Quadysz, szukaj sobie Torsena i działamy. Po nowym roku u mnie Torsen leci na przod a blokada na tył. Teraz szukam skrzyni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Quadysz, szukaj sobie Torsena i działamy. Po nowym roku u mnie Torsen leci na przod a blokada na tył. Teraz szukam skrzyni... tomek no kur... z torbami mnie puscisz, będzie to lepsze rozwiązanie niz torsen z tyłu?:polew: ja czekam na śnieg:naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 100% blokada to lepsze niz Torsen ale nie da rady skrecac i nie w każdych warunkach drogowych mozna ja wykorzystać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 A ja jestem po ok 20km przejechanych na tylnym torsenie, w sumie czuć bardziej tył naped, ale nie jest to jakaś kolosalna róznica wzgledem serii, nic nie stuka, wszystko działa jak neleży, na mokrym próbowałem gwałtownij wystartować, tylne koła mniej boxują niz na serii, na piachu wykrecałem z gwłaotwnym przyśpieszeniem, zostawia z tyłu dwa solidne ślady:grin: w normalnej jeżdzie nie czuć wielkeij róznicy, zobaczymy konfrontacje Q i Q+ na śniegu:naughty: musze jeszcze sprawdzić przyśpieszanie, ale óglnie wymieniłem też tylne amortyzatory wiec charakterystyka jazdy i tak zmieniła sie, bo mam wrażenie że start na prostej jest bardzie przełozony mocowo na tył... no ale zobaczymy na śliskiej nawierzchni:banan:dzięki dev za robote:hi: ---------- Post dopisany at 13:42 ---------- Poprzedni post napisany at 13:09 ---------- tak w ogóle chyba jestem pierwszy z traktorem z 2ma torsenami Możesz jechać orać w polu szczególnie że masz hak ...przez chwilę go nie miał ale.......... znowu do niego wrócił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 nie ma haka z tyłu:grin: ale o tym niebawem u mnie na wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 nie gadaj.....jak to u Was było napisane......:...."...świat się kończy Kowi nie ma haka....":grin: edit: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 nie ma haka z tyłu:grin: ale o tym niebawem u mnie na wątku O widzisz A jeszcze było nie dawno "Jedyna taka z hakiem" czy jakoś tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 quadysz, poderzewam ze torsen z dyfra ma taka sama wytrzymalosc jak torsen centralny z naszych aut, ktore wytrzymuja i po 800 KM i i wiecej, w dodatku ten w dyfrze nie jest tak obciazony jak ten miedzyosiowy... 300-400KM nie zrobi na nim zadnego wrazeniatak samo mozna pomyslec, ze mechanizm roznicowy w RS4 czy S4 jest mniejwiecej taki sam jak w zwyklych autach, i ani w jednych ani w drugich awarie dyfra sie zwykle nie zdarzaja podejrzenia to za mało, żeby coś komuś doradzić: 420KM/485Nm - fakt, auto trochę upalane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Awarie są bardzo rzadkie, a v8 wcale też nie są słabe a w dodatku przebiegi rzędu 500tys mówią same za siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 30 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Calkiem przyjemnie mu sie oberwalo To musial byc juz jakis kat ktory ciagle lata bokiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Tak, auto dostawało nieźle w piz*e Audi 80 turbo quattro - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum Autor zwracał uwagę na luzy w torsenie i zaznaczył, że przy obecnym torsenie skasował luzy. Przez co wytrzymałość mechanizmu się zwiększyła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 30 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Zmniejszenie luzu w torsenie powoduje zmiane współczynnika blokowania koła, tylko nie wiem w ktora stronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się