horny devil Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Zawsze właściciele ośki żałowali, że nie mają Q.Teraz właściciele quattro będą żałować, że nie mają drugiego torsena.. A Kowi87, że nie ma trzeciego No coś w tym jest więc +1 Szkoda że jestem na dole tej piramidy
Dev Opublikowano 8 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2013 Jest różnica i to spora, auto jest bardziej przewidywalne na śliskiej nawierzchni. Mam nadzieje że z trzema Torsenami będzie jeszcze ciekawiej.
pioteros Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 nie zdziwie sie tomek jak znow zrobi sie bardziej podsterowne...
Arturoo Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Jest różnica i to spora, auto jest bardziej przewidywalne na śliskiej nawierzchni. Mam nadzieje że z trzema Torsenami będzie jeszcze ciekawiej. Duża różnica w kilogramach jest tzn. z dodatkowym torsenem ? wysłane z one v
pioteros Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Pewnie kilka kilo nie więcej, w końcu cala obudowa zostaje a to ona najwięcej waży
Dev Opublikowano 8 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2013 Zdziwie was, roznica pomiedzy Torsenem a zwykłym mechanizmem różnicowym to jakiś 1kg
Arturoo Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Zdziwie was, roznica pomiedzy Torsenem a zwykłym mechanizmem różnicowym to jakiś 1kg czyli tylko jakieś dodatkowe straty/opory jedynie będą ? Niezauważalne ? wysłane z one v
Kowi87 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 własnie wróciłem z krótkiego przejazdu, sniegu dosypało zrobiła sie lepsza przyczepnosć, auto skręca:banan: jak sie kończy poślizg nie ma juz tej kontry, elegancko wraca na tor jazdy:kox:
pioteros Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 czlowiek nie ma kasy a wy ciagle zachecacie
ruks Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 nie zdziwie sie tomek jak znow zrobi sie bardziej podsterowne... Przy dodaniu gazu w połowie łuku na pewno więc nie wiem czy do auta nie używanego w sporcie jest sens, no chyba że ktoś ustawia auto do każdego zakrętu to poczuje różnicę na wyjściu na śliskim chociaż nie aż taką jak założenie blokady z tyłu bo jednak przód w trakcie przyspieszania się odciąża. Ten mod generalnie bym polecał dla właścicieli FWD z tym że też trzeba umieć pojechać ze szperą na przodzie, zwłaszcza LSD
trepek Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Kusicie, by miec torsena z przodu w osce :-)
Dev Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2013 Wieczorkiem wysle Wam infojak zrobic sobie samemu LSD Troche druciarstwa nie zaszkodzi:decayed:
vdm Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Wieczorkiem wysle Wam infojak zrobic sobie samemu LSD Troche druciarstwa nie zaszkodzi:decayed: Już zamawiam znaczki
Dev Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2013 Kusicie, by miec torsena z przodu w osce :-) Wrzucic to ....uj ale znaleźć. ?..
Mauros88 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 powiadasz ze az tak ciezko znalesc dawce na przod?
Dev Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2013 Ogolnie dawce, bez znaczenia przod czy tył
Kowi87 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 powiadasz ze az tak ciezko znalesc dawce na przod? poszukaj części od audi V8, mi miesiac czasu zajeło wydzwanianie po gratach, jak były to po tysiaka, ale przeważnie były sprzedane juz, a ten z którego kupiłem sprzedawał sie w całosci za 2800zł(całe auto)<- znalazłem go na samym początku od pokazania sie tego wątku:grin:, ale zadzwonilem na sam koniec i zapytałem czy niechce sprzedać samego dyfra, noi mam:grin: a purch dalej stoi...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się