Skocz do zawartości
IGNOROWANY

TorSen na tylną oś, robim terenufffkie...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w Q z zakretu wychodzi sie z noga w podłodze :decayed:

Opublikowano
w Q z zakretu wychodzi sie z noga w podłodze :decayed:

Jak sie ma z tyłu torsena :decayed: Jak nie to tak do 3/4 ale reszta racja :wink::kox:

Opublikowano

w przyszłym tygodniu lecimy z trzecim, tym razem na przód :facepalm:

Opublikowano

Pastaldo silnik w bmw jest prawie pod przednią szybą więc jest przed przednią osią, pozycję określa sie stojąc raczej za autem lub z miejsca kierowcy

Opublikowano
w przyszłym tygodniu lecimy z trzecim, tym razem na przód :facepalm:

Hmm i ja nic o tym nie wiem :shock3:

Opublikowano
Pastaldo silnik w bmw jest prawie pod przednią szybą więc jest przed przednią osią, pozycję określa sie stojąc raczej za autem lub z miejsca kierowcy

Sory za OT nie chce sie wymądrzac i kłucić ale przeczytaj ze zrozumieniem co napisałeś.

Jest pod szybą zgadza się. Przed tłumaczymy raczej jako z przodu a za czyli z tyłu. Mówisz o odniesieniu co do osi nie co do kierowcy. Wiec silnik jest przesuniety względem osi do tyłu więc jest za osią a nie przed. Przed osia jest w Audi. I nawet z czysto fozicznego punktu widzenia moja wypowiedź jest bardziej logiczna. Może ktoś jeszcze przeanalizuje Twa wypowiedź i powie co o tym mysli :decayed:

Oczywiście bez napinki bo nie to chodzi.:hi:

Opublikowano
w przyszłym tygodniu lecimy z trzecim, tym razem na przód :facepalm:

Hmm i ja nic o tym nie wiem :shock3:

To miala byc mała niespodzianka dla Ciebie :grin:

Opublikowano
Nie bez kozery mowia ze q jedzie jak zaden inny ale hamuje jak kazdy

to akurat wiadome ze hamuja tak samo ale spodziewalem sie ze na zakrecie przod powiniem pociagnac na maxa i dalby rade wyprowadzic auto bo predkosc byla mala a tu d*pa,bo wygladalo na to ze moc z tylu byla wieksza i popychala przod

:facepalm:

Przód pociągnąć jak już auto jest w poślizgu - na pewno!

Opublikowano
Pastaldo silnik w bmw jest prawie pod przednią szybą więc jest przed przednią osią, pozycję określa sie stojąc raczej za autem lub z miejsca kierowcy

Sory za OT nie chce sie wymądrzac i kłucić ale przeczytaj ze zrozumieniem co napisałeś.

Jest pod szybą zgadza się. Przed tłumaczymy raczej jako z przodu a za czyli z tyłu. Mówisz o odniesieniu co do osi nie co do kierowcy. Wiec silnik jest przesuniety względem osi do tyłu więc jest za osią a nie przed. Przed osia jest w Audi. I nawet z czysto fozicznego punktu widzenia moja wypowiedź jest bardziej logiczna. Może ktoś jeszcze przeanalizuje Twa wypowiedź i powie co o tym mysli :decayed:

Oczywiście bez napinki bo nie to chodzi.:hi:

Obaj piszecie o tym samym tylko patrząc z innych perspektyw....:decayed: ...ale jest w tym racja.....silniki czy to w 4'ce ,czy 6'tce są źle umiejscowione

Opublikowano

Trudno umiejscowic silniki w innych miejscach w samochodach z przednim napedem i silnikami ustawionymi wzdluznie... Polosie musialyby isc pod katem aby mozna bylo z kolami odsunac sie bardziej na skraj silnika.

Opublikowano

Są też bmw 4x4... ale tam chyba na przód idzie wał dodatkowy :kox:

---------- Post dopisany at 13:41 ---------- Poprzedni post napisany at 13:41 ----------

Musi być mega ciasno

Opublikowano
Pastaldo silnik w bmw jest prawie pod przednią szybą więc jest przed przednią osią, pozycję określa sie stojąc raczej za autem lub z miejsca kierowcy

Pozycję silnika określa się stojąc z boku: Boxter ma slinik przed tylną osią, Carrera za tylna, Gallardo centralnie, BMW za przednia a CCCO przed :wink:

Rozpatrując jednak rozkład masy trzeba pamiętać także że oprócz większej siły odśrodkowej w zakręcie tam gdzie jest więcej masy istnieje też coś takiego jak przyczepność opon oraz dociążenie/odciążenie które mają podstawowy wpływ na sterowność i przyczynę powstawania poślizgu przodu lub tyłu!

Stąd też podsterowność zdarzająca się w quattro to po prostu brak umiejętności balansowania masą samochodu a nie tendencja do takiego zachowania czy to ze względu na napęd czy umieszczenie silnika :whistling:

Opublikowano
Pastaldo silnik w bmw jest prawie pod przednią szybą więc jest przed przednią osią, pozycję określa sie stojąc raczej za autem lub z miejsca kierowcy

Pozycję silnika określa się stojąc z boku: Boxter ma slinik przed tylną osią, Carrera za tylna, Gallardo centralnie, BMW za przednia a CCCO przed :wink:

Rozpatrując jednak rozkład masy trzeba pamiętać także że oprócz większej siły odśrodkowej w zakręcie tam gdzie jest więcej masy istnieje też coś takiego jak przyczepność opon oraz dociążenie/odciążenie które mają podstawowy wpływ na sterowność i przyczynę powstawania poślizgu przodu lub tyłu!

Stąd też podsterowność zdarzająca się w quattro to po prostu brak umiejętności balansowania masą samochodu a nie tendencja do takiego zachowania czy to ze względu na napęd czy umieszczenie silnika :whistling:

:oklasky: wszystko i na temat

Opublikowano

dobra może i tak ale po prostu spotkalem sie nei raz z opisem np. wlasnie w bmw, dokladnie slyszalem "silnik przed przednia osią" stad może moj blad :)

jasne ze zawiecha ma tu duze znaczenie, wysokosc polozenia srodka ciezkosci itp... ale wezmy pod uwage seryjne auta, i tu bmw bije na glowe rozkladem masy nasze audiki (w Q jest troszke lepiej bo dochodzi naped tyl i dociazenie tylnej osi ze wzgledu na obecnosc napedu)

Opublikowano

skądś powstała teza ze A4 Quattro nie skręca:whistling:

Opublikowano
Pastaldo silnik w bmw jest prawie pod przednią szybą więc jest przed przednią osią, pozycję określa sie stojąc raczej za autem lub z miejsca kierowcy

Pozycję silnika określa się stojąc z boku: Boxter ma slinik przed tylną osią, Carrera za tylna, Gallardo centralnie, BMW za przednia a CCCO przed :wink:

Rozpatrując jednak rozkład masy trzeba pamiętać także że oprócz większej siły odśrodkowej w zakręcie tam gdzie jest więcej masy istnieje też coś takiego jak przyczepność opon oraz dociążenie/odciążenie które mają podstawowy wpływ na sterowność i przyczynę powstawania poślizgu przodu lub tyłu!

Stąd też podsterowność zdarzająca się w quattro to po prostu brak umiejętności balansowania masą samochodu a nie tendencja do takiego zachowania czy to ze względu na napęd czy umieszczenie silnika :whistling:

no więc właśnie ta masa(silnik) jest źle umiejscowiona :wink:

Opublikowano
Są też bmw 4x4... ale tam chyba na przód idzie wał dodatkowy :kox:

---------- Post dopisany at 13:41 ---------- Poprzedni post napisany at 13:41 ----------

Musi być mega ciasno

Faktycznie dodatkowy wal:

http://www.gk24.pl/apps/pbcsi.dll/bilde?Site=GG&Date=20090716&Category=AUTO&ArtNo=878611493&Ref=AR&border=0&MaxW=580

Opublikowano
skądś powstała teza ze A4 Quattro nie skręca:whistling:

zmiana stabilizatora tylnego na ten np. z S4 bardzo pomaga :wink:...samochód "klei" się do łuków :naughty:

Opublikowano

a to nie jest taki sam jak w serii 1BE ?

- sprawdzilem, jest, 1BE, 1BV, 1BD stabilizator tyl ten sam

Opublikowano
Są też bmw 4x4... ale tam chyba na przód idzie wał dodatkowy :kox:

---------- Post dopisany at 13:41 ---------- Poprzedni post napisany at 13:41 ----------

Musi być mega ciasno

Faktycznie dodatkowy wal:

http://www.gk24.pl/apps/pbcsi.dll/bilde?Site=GG&Date=20090716&Category=AUTO&ArtNo=878611493&Ref=AR&border=0&MaxW=580

Nom... jak w terenówkach :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...