Skocz do zawartości
IGNOROWANY

TorSen na tylną oś, robim terenufffkie...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tam nie ma zadnych tulejek

Opublikowano

na ori gołego torsena siada łożysko 41 x 73 x 19 oraz 45 x 77 x 19

a ja w skrzyni mam wymiary pod inne łozyska

46 x 75 x 18 oraz 50 x 80 x 20 tak ze musiałem sie dostosowac do tych u siebie wiec po to te tulejki ale mniejsza o to jak przerobic tego cudaka?

Opublikowano

dalej nie rozumiem twojego problemu, dajesz nowe tuleje bo łozyska sa wieksze na przodzie niz na tyle

sprawa jest prosta :grin:

co dalej Cie gnebi Kolego ? jaki masz jeszcze problem ?

Opublikowano

powiedzmy ze problem z łożyskami mam juz ogarnięty:wink: ale jak go tam wepchać jak go odchudzić :eusathink:

Opublikowano

Może azot? Skurczy się i wejdzie lekko :)

Opublikowano

Ile Ci tam brakuje ????

Opublikowano
Ile Ci tam brakuje ????

dev znalazlem dyfer wiec pod koniec tyg.lub na poczatku nastepnego bedzie u ciebie

Opublikowano

Mialem juz do Ciebie dzwonic czy nie chcesz go odsprzedac :grin:

Opublikowano

hmmm dobry pomysł z tym azotem tylko co potem jak przestanie działać :whistling: ale na serio brakuje mi około 1cm (obwód) poza tym i tak nie wsadze na tego torsena talerza ktorego wyjołem z rożnicówki hmmm z mojego punktu widzenia wydaje mi sie że jest to nie możliwe do wsadzenia tak że raczej zdecyduję się nad pseudo szpere ( podkładki + spreżyny miedzy satelity)

Opublikowano

dzisiaj "obejrzałem" sobie golfa VII 2014 2.0GTI :whistling::whistling::whistling::whistling::whistling:

zayebiscie jezdzi po zakretach, okazało sie że auto ma na kazdej przedniej półosi Haldexa :shock3::shock3::shock3::shock3::shock3::shock3:

koleś mowi że jazda po łuku na mokrej nawierzchni to bajka, nie ma szans aby auto wypadlo z toru jazdy

Miazga !!!!!!!!

Opublikowano

od przyszlego tygodnia tomek zbiera zamowienia na przerobke torsena na podwojnego haldexa :whistling:

Opublikowano

RS4 B8 ma takie cus na tyle

S6 lub RS6 tez

honda Legend miała to juz 10 lat temu :polew::polew::polew::polew:

Opublikowano

gdyby nie to ze legend miala naped na przod (ta stara) to zamiast a4 pewnei jezdzilbym dzis hondą w coupe ;)

Opublikowano

ja od pewnego czasu bardzo mocno zastanawiam sie nad hondą lub acurą legend 3.5 V6 295kM SH-AWD Executive Plus :whistling:

Opublikowano

tez mi sie podoba, naped tez ma mega precyzyjny i skuteczny z tego co kiedys ogladalem filmiki, ale jest powolna jak na 300km ;)

Opublikowano

skrzynia biegów powoduje że jest troche ospała, ale miazdzy wyposazeniem, za 50000zł masz auto z wypasem gdzie w bejcy czy audi musisz dac 100000, do tego elpidzi i wiooooooo :grin:

4th_Legendkoukirear.jpg

Samochód wyposażono m.in. w:

  • SH-AWD: napęd na 4 koła inteligentnie rozdzielający napęd nie tylko między osie, ale również między poszczególne koła. Na zakręcie większa moc przekazywana jest na zewnętrzne koło niż na wewnętrzne, co w znaczący sposób poprawia właściwości jezdne, zwłaszcza przy dynamicznym pokonywaniu zakrętów :kox:
  • ANC - system wyciszania wnętrza analizuje hałas we wnętrzu rejestrowany za pomocą mikrofonów umieszczonych w suficie i kompensuje go dźwiękiem w przeciwnej fazie z głośników
  • ACC - adaptacyjny tempomat
  • ASR - system antypoślizgowy
  • CMBS - system ograniczający skutki kolizji (w wersjach po liftingu)
  • EBD - system rozdzielający siłę hamowania
  • LKAS - system utrzymywania na pasie ruchu
  • VBA - system wspomagania nagłego hamowania :naughty:
  • dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
  • aktywne zagłówki przednie
  • nawigację
  • skórzaną tapicerkę
  • elektrycznie regulowane fotele w 8 płaszczyznach, szyby, szyberdach, kolumna kierownicy, lusterka
  • elektrycznie składane zagłówki tylnych siedzeń
  • boczne oraz tylna roleta przeciwsłoneczna
  • czujnik deszczu i zmierzchu
  • skrętne reflektory Bi-ksenonowe
  • system audio firmy BOSE :wink:
  • kamera cofania
  • 5 gwiazdek NCAP :shock3:

Opublikowano

to się wie że tak jest

a takiego legenda za 40tys można meć na full wypasie z pL salonu ze znana historią

Opublikowano

Niech mi ktoś powie co sie dzieje z tylnymi dyframi w B7 ????

Gosc któremu mam wrzucic Torsena do tylnego dyfra przysłał mi juz trzeci ktory okazał się kompletnym złomem.

Pierwszy był w srodku cały fioletowy i kilka kropel spalonego oleju a zębatki były wyskrobane. :facepalm:

W drugim atak w ogóle nie ruszał sie i była w nim woda :shock3: i trochę oliwy.

W trzecim brak oleju i na pewno nikt go nie spuszczal, przekładnia zarżnieta :kwasny:

Wniosek jest taki ze trzeba sprawdzać stan oleju bo moze okazać się ze juz go tam prawie nie ma....

Opublikowano

No nie gadaj:kwasny:

Opublikowano

W piątek przyszła a wczoraj ją rozebrałem, złom :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...