Skocz do zawartości
IGNOROWANY

TorSen na tylną oś, robim terenufffkie...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
i ty mowisz ze nie pijesz a zdjecia na puszkach ;d:decayed:

Taaaa... w jamie Małych Chińskich Łapek

Krzychu, wpadne do Ciebie na wioskę we wtorek

:hi:cudnie

Opublikowano

No devastation działaj , bo nie ukrywam że ubiegłeś mnie , miałem audi V8 i teraz mam S4 i powiem szczerze że porównując prowadzenie obu audi na śliskim i zakrętach to V8 jest o niebo lepsze , jestem mocno rozczarowany postępem firmy audi i po kiego zrezygnowali z takiego rozwiązania na rzecz elektroniki która niestety nie wyrabia , nie raz jeżdżąc S4 w ekstremalnych warunkach nie można przewidzieć jak zachowają się te elektroniczne badziewia, a V8 szło jak ja chciałem.

Powodzenia

Opublikowano

Na dniach bedzie wiadomo co i jak :naughty:

Zdam dokładne sprawozdanie z jazdy bo zamierzam też pojeździć po lasach po gorkach z piachem i moze uda sie pocisnac po plaży :whistling:

Opublikowano

tomik domyślam się ze ten twój dyfer jest z jakiejś V8 w automacie? tam przelozenia były inne niż u ciebie w AJLu 35/9 lub 37/9, bedzie to miało znaczenie?

czytałem przypadek kolesia co w A6 zle dobrany dyfer zalatwil mu dwa torseny w skrzyni bo gdy go zmienial kupil zamiast 37/9 to 35/9, przez 500km o dziwo było ok a potem pomieliło mu mechanizmy

Opublikowano

Ale on przecież nie zmienia przełożenia , tylko mechanizm różnicowy.

Opublikowano

U mnie w aucie jest DAJ i ten w ktorym siedzi Torsen tez jest DAJ:naughty:

Opublikowano
Ale on przecież nie zmienia przełożenia , tylko mechanizm różnicowy.

tak ale w katalogu zawsze jest podane przelozenie zarówno w skrzyni biegow jak i w dyferencjale i jest to istotne żeby pasowaly dlatego byłem ciekaw ale już jest wsio jasne

Opublikowano

Zgadza sie wymieniam tylko mechanizm

Walek atakujacy i wieniec zostaja stare

Opublikowano

no wlasnie... bo znalazłem info ze ori przelozenie w V8 to 37/9 i takie ma walek atakujący z tylu

Opublikowano

W ETCE jest rozpiska przelozen kazdego dyfra

Opublikowano

w tej online w starszych autach nie ma ale jest to napisane na poszczególnych elementach danych ukladow wiec można się skapnac

Opublikowano

dzisiaj sie prawie udało, prawie... :kwasny:

nie pasują śruby do przykrecenia wałów kołnierzowych :facepalm:

20130910_201428_1.jpg

jutro muszę zrobic nowe, zwiecha przód tez do wymiany...:doh:

ale jest juz kupiony NEU Lem :naughty:

aaa i sprzęgło sie tez już yebie... :facepalm:

Opublikowano
dzisiaj sie prawie udało, prawie... :kwasny:

nie pasują śruby do przykrecenia wałów kołnierzowych :facepalm:

http://s15.postimg.org/ii6237ngn/20130910_201428_1.jpg

jutro muszę zrobic nowe, zwiecha przód tez do wymiany...:doh:

ale jest juz kupiony NEU Lem :naughty:

aaa i sprzęgło sie tez już yebie... :facepalm:

Niestety tak to jest że jak się cos ruszy to 10 innych rzeczy przy okazji się znajdzie :decayed: Ciekawe czy części które włożysz w te niby podstawowe naprawy nie przekroczą wartości samochodu.:decayed:

Opublikowano

nie ważne ile, ważne że cieszy miche :grin::grin::grin:

w aucie robię lub naprawiam rzeczy ktore sa dla mnie uzyteczne i potrzebne

żadnych listew, chromów, zderzaków i innych obwieszajacych auto jak choinke gówien

Opublikowano

i o to chodzi :naughty::good:

---------- Post dopisany at 21:00 ---------- Poprzedni post napisany at 20:59 ----------

chociaż benzynę masz to esowy zderzaczek....może by tak.....hmmmm....??? :polew:

Opublikowano
nie ważne ile, ważne że cieszy miche :grin::grin::grin:

w aucie robię lub naprawiam rzeczy ktore sa dla mnie uzyteczne i potrzebne

żadnych listew, chromów, zderzaków i innych obwieszajacych auto jak choinke gówien

Mam takie same podejście do sprawy :decayed: Tylko zwróciłem uwagę że te nasze pasje to cholernie drogie zabawki. Ale tak jak piszesz ma cieszyć :kox:

Opublikowano
i o to chodzi :naughty::good:

---------- Post dopisany at 21:00 ---------- Poprzedni post napisany at 20:59 ----------

chociaż benzynę masz to esowy zderzaczek....może by tak.....hmmmm....??? :polew:

mam tego złoma na 1BV i zimą nie chce robic za pług

poza tym eS-owy zderzak kompletnie mi sie nie podoba

---------- Post dopisany at 22:13 ---------- Poprzedni post napisany at 21:16 ----------

może ktos q....a wie o co tu chodzi ????

ETKA podaje dwa rodzaje oleju do tylnego dyfra

1. G052145A1

2. G052145S2

pierwszy kosztuje 43zł/litr a drugi 143zł/litr

Opublikowano

Jak dobrze pamiętam , to w V8 do dyfra był jakiś specjalny olej , ponoć gęstszy niż do normalnego dyfra.

Opublikowano

własnie szukam tego qurestwa ale w ETCE nie jest oznaczony

faktycznie jak go rozebrałem to był gesty jak miód, zlałem go cały do butelki, jest ok 1 litra

ale nie chce wlewac starocia

Opublikowano

To ten sam mechanizm co w skrzyniach ja bym sie nie pitolil tylko zalal taki jaki idzie do naszych skrzyń

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...