krzysiek23 Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 i ty mowisz ze nie pijesz a zdjecia na puszkach ;d:decayed: Taaaa... w jamie Małych Chińskich Łapek Krzychu, wpadne do Ciebie na wioskę we wtorek :hi:cudnie
waskivw Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 No devastation działaj , bo nie ukrywam że ubiegłeś mnie , miałem audi V8 i teraz mam S4 i powiem szczerze że porównując prowadzenie obu audi na śliskim i zakrętach to V8 jest o niebo lepsze , jestem mocno rozczarowany postępem firmy audi i po kiego zrezygnowali z takiego rozwiązania na rzecz elektroniki która niestety nie wyrabia , nie raz jeżdżąc S4 w ekstremalnych warunkach nie można przewidzieć jak zachowają się te elektroniczne badziewia, a V8 szło jak ja chciałem. Powodzenia
Dev Opublikowano 8 Września 2013 Autor Opublikowano 8 Września 2013 Na dniach bedzie wiadomo co i jak Zdam dokładne sprawozdanie z jazdy bo zamierzam też pojeździć po lasach po gorkach z piachem i moze uda sie pocisnac po plaży
pioteros Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 tomik domyślam się ze ten twój dyfer jest z jakiejś V8 w automacie? tam przelozenia były inne niż u ciebie w AJLu 35/9 lub 37/9, bedzie to miało znaczenie? czytałem przypadek kolesia co w A6 zle dobrany dyfer zalatwil mu dwa torseny w skrzyni bo gdy go zmienial kupil zamiast 37/9 to 35/9, przez 500km o dziwo było ok a potem pomieliło mu mechanizmy
waskivw Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Ale on przecież nie zmienia przełożenia , tylko mechanizm różnicowy.
Dev Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 U mnie w aucie jest DAJ i ten w ktorym siedzi Torsen tez jest DAJ:naughty:
pioteros Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Ale on przecież nie zmienia przełożenia , tylko mechanizm różnicowy. tak ale w katalogu zawsze jest podane przelozenie zarówno w skrzyni biegow jak i w dyferencjale i jest to istotne żeby pasowaly dlatego byłem ciekaw ale już jest wsio jasne
Dev Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 Zgadza sie wymieniam tylko mechanizm Walek atakujacy i wieniec zostaja stare
pioteros Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 no wlasnie... bo znalazłem info ze ori przelozenie w V8 to 37/9 i takie ma walek atakujący z tylu
Dev Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 W ETCE jest rozpiska przelozen kazdego dyfra
pioteros Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 w tej online w starszych autach nie ma ale jest to napisane na poszczególnych elementach danych ukladow wiec można się skapnac
Dev Opublikowano 10 Września 2013 Autor Opublikowano 10 Września 2013 dzisiaj sie prawie udało, prawie... nie pasują śruby do przykrecenia wałów kołnierzowych jutro muszę zrobic nowe, zwiecha przód tez do wymiany... ale jest juz kupiony NEU Lem aaa i sprzęgło sie tez już yebie...
pastaldo Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 dzisiaj sie prawie udało, prawie... nie pasują śruby do przykrecenia wałów kołnierzowych http://s15.postimg.org/ii6237ngn/20130910_201428_1.jpg jutro muszę zrobic nowe, zwiecha przód tez do wymiany... ale jest juz kupiony NEU Lem aaa i sprzęgło sie tez już yebie... Niestety tak to jest że jak się cos ruszy to 10 innych rzeczy przy okazji się znajdzie Ciekawe czy części które włożysz w te niby podstawowe naprawy nie przekroczą wartości samochodu.
Dev Opublikowano 10 Września 2013 Autor Opublikowano 10 Września 2013 nie ważne ile, ważne że cieszy miche :grin: w aucie robię lub naprawiam rzeczy ktore sa dla mnie uzyteczne i potrzebne żadnych listew, chromów, zderzaków i innych obwieszajacych auto jak choinke gówien
Arturoo Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 i o to chodzi ---------- Post dopisany at 21:00 ---------- Poprzedni post napisany at 20:59 ---------- chociaż benzynę masz to esowy zderzaczek....może by tak.....hmmmm....???
pastaldo Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 nie ważne ile, ważne że cieszy miche :grin:w aucie robię lub naprawiam rzeczy ktore sa dla mnie uzyteczne i potrzebne żadnych listew, chromów, zderzaków i innych obwieszajacych auto jak choinke gówien Mam takie same podejście do sprawy Tylko zwróciłem uwagę że te nasze pasje to cholernie drogie zabawki. Ale tak jak piszesz ma cieszyć
Dev Opublikowano 10 Września 2013 Autor Opublikowano 10 Września 2013 i o to chodzi ---------- Post dopisany at 21:00 ---------- Poprzedni post napisany at 20:59 ---------- chociaż benzynę masz to esowy zderzaczek....może by tak.....hmmmm....??? mam tego złoma na 1BV i zimą nie chce robic za pług poza tym eS-owy zderzak kompletnie mi sie nie podoba ---------- Post dopisany at 22:13 ---------- Poprzedni post napisany at 21:16 ---------- może ktos q....a wie o co tu chodzi ???? ETKA podaje dwa rodzaje oleju do tylnego dyfra 1. G052145A1 2. G052145S2 pierwszy kosztuje 43zł/litr a drugi 143zł/litr
waskivw Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Jak dobrze pamiętam , to w V8 do dyfra był jakiś specjalny olej , ponoć gęstszy niż do normalnego dyfra.
Dev Opublikowano 10 Września 2013 Autor Opublikowano 10 Września 2013 własnie szukam tego qurestwa ale w ETCE nie jest oznaczony faktycznie jak go rozebrałem to był gesty jak miód, zlałem go cały do butelki, jest ok 1 litra ale nie chce wlewac starocia
pioteros Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 To ten sam mechanizm co w skrzyniach ja bym sie nie pitolil tylko zalal taki jaki idzie do naszych skrzyń
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się