januszm41 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 7 na trasie ale jakiej? przy 100km/h to spoko. wszystko zalezy jak sie jedzie. moj nalepszy wynik to jazda z gliwic do polanicy zdroj (jakies 180km) jakies 5 lat temu. spalil wtedy 4,6, bez autostrady i max 110.
Gość SpongeBob Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 A u mnie miasto 11 a trasa 7 nie no ja noge mam ciezka ale 11 w miescie to mi nie lyknie to 7-9 potrafi ale w trasie to potrafie nawet przeskoczyc bariere 11
grzesiek646 Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Zbiornik w weekend - spalanie 6,7 liczone z dystrybutora. Trasa 4os do 120kmh
Lucas21 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Opublikowano 21 Lutego 2014 U mnie dzieje sie coś dziwnego.. Zatankowałem 20 litrów i zrobiłem 300km, zatankowałem drugi raz (od rezerwy) 2 litrów i bez kasowania licznika mam 602km... :/ 15 litrów na 100 w mieście i trasie do 25 km tak dużo :/ ?
januszm41 Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 pierwsze tankowanie 20 L i 300km to okolo 6,7L/100km. drugie to 2 litry czy 20? mysle ze 20 (bo 2 to by byla masakra ) i 302km (602-300 z pierwszego tankowania) to tez daje 6,7L/100km. w czym problem? janusz
bouzuki Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 pierwsze tankowanie 20 L i 300km to okolo 6,7L/100km.drugie to 2 litry czy 20? mysle ze 20 (bo 2 to by byla masakra ) i 302km (602-300 z pierwszego tankowania) to tez daje 6,7L/100km. w czym problem? janusz Wydawało mi się,że to temat o 1,9 TDI,ale B7. Pozdrawiam
piotrsob1 Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 http://s12.postimg.org/qiytvu4t5/image.jpgPozdrawiam posiadaczy 1.9 TDI - samochód mistrz Zeby mój fis pokazał taki zasięg to bym musiał mieć zbiornik 140 l P.S. co prawda mam silnik o całe 100 ccm większy
s27 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 koledzy zwróćcie uwagę w jakich jednostkach macie pokazane spalanie na FIS - miałem wskazania lekko zawyżone ale nie L/100km już dokładnie nie pamiętam, licznik była kodowany na Włochy i dopiero po zmianie na Niemcy wyskoczyło w L/100km
januszm41 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 w zeszlym roku, musialem zrobic zdjecie bo by nikt nie uwierzyl, po przejechaniu 198km, jeszcze 1160km a tu wskazuwki z b7 w moim b6 janusz
FPek Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 A u mnie miasto 11 a trasa 7 nie no ja noge mam ciezka ale 11 w miescie to mi nie lyknie to 7-9 potrafi ale w trasie to potrafie nawet przeskoczyc bariere 11 hmm to dziwne bo nie wiem jak mozesz miec ciezka tą noge ale jak jade na dojcze lub z powrotem i nawet 200+ na tempomacie to mi nigdy 11 nie pokaze fis to jakie masz na mysli te trasy ?
Lucas21 Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Opublikowano 27 Lutego 2014 Eh to spalanie u mnie się zmieniło wraz z zmianą temperatury..jest cieplo już 6-11 stopni i to może i dziwne, ale na 20 litrach już 370km zrobie. Jak jeszcze miesiąc temu 310 rezerwa już była. Jazda dokładnia taka sama. Normalnie jeżdże spokojnie, ekonomicznie lekka noga. Na FIS zbyt nie patrze, średnio pokazuje mi 6,4-6,7litra patrze ile km mam zrobione na tym samym co jak mrozy były. W trasie wiadomo spokojne 100-110kmh 4,7l. Czyżby spalanie aż tak zależało od temperatury?
januszm41 Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 oczywiscie ze zalezy od temperatury, jak jeszcze termostat choc troche zle dziala to bedzie wiecej palil. moje ostatnie tankowanie to 65L na 1006km. wychodzi 6,5L, moim zdanie to super, jak na 60% miasto i duzo krotkich tras. janusz
Lucas21 Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Opublikowano 28 Lutego 2014 No to umnie na 60 litrach max 1100km - również jak Ty 70% miasto i dużo krótkich tras.
januszm41 Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 no to pasi moj poprzedni a6 2,6 palil w tych warunkach 11. ojca a4 b7 1.8tsi pali 8,5-9. tylko tych pare koni brakuje czasami w naszych 1.9 mogli fabrycznie zrobic 130, ale zaden by tych 2.0 ze 140 nie kupywal:grin: janusz
Lucas21 Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Opublikowano 28 Lutego 2014 Czy ja wiem, że brakuje.. Te 115km km wg. mnie i dla mnie jest akurat. Bo jeśli więcej to człowiek nie ma tej granicy i ciśnienie, bo auto idzie lepiej, zbiera sie szybciej, a tak..115 da ile da i koniec Ja sie zapominam jak cisne jak jakiś gówniarz, który nie ma pojęcia jak działa skrzynia i sprzęgło w mercu ojca chce pocwaniakować, na starcie go wezme i szczyl zostaje z tyłu, potem rzecz jasna, te 190 koni u niego się nagle włącza (h... że o 15 sec za późno ) nooo i wyrównuje, ale to już po ptakach ma, bo kolejne światła - miałem 3 dni temu taka sytuacje właśnie, dziewczyna aż się śmiała xD Wiadomo ja musiałem ostro cisnąć, ale..raz na...czemu nie i te 115km mnie nie zabiło.. był ciąg do momentu pewnego i koniec - i dla mnie to ok, bo sie nie zapomne. Panowie, a jazda na tempomacie? Jest duża rozbieżność w opiniach, że jezdza z włączonym tempomatem jest oszczędniejsza...?No, ale jak przecież on utrzymuje stała prędkość, więc pali chyba zawsze coś więcej niż jak samo automatycznie odbiera gaz, prędkość masa auta, a już tym bardziej pod ukształtowane tereny jak np. górki, to wtedy chyba tym bardziej, żeby utrzymać daną prędkość musi więcej paliwa momentalnie podać tak.?
FPek Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 nigdy nie zwracalem uwagi co do tempomatu na trasie 1300km zalozmy, ze 400-600km mozna zrobic na temp ale wg mnie jak jest roznica to mala poza tym na dluzszych trasach chyba obojetne czy spali 7,8 czy 8,3:) nie wiem jal wy to jezdzicie ze ponizej 5l musze az sprobowac do tej pory rekord przy za***iście zmulonej jezdzie 5,4 Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2
rookie Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Czy ja wiem, że brakuje.. Te 115km km wg. mnie i dla mnie jest akurat. Bo jeśli więcej to człowiek nie ma tej granicy i ciśnienie, bo auto idzie lepiej, zbiera sie szybciej, a tak..115 da ile da i koniec Ja sie zapominam jak cisne jak jakiś gówniarz, który nie ma pojęcia jak działa skrzynia i sprzęgło w mercu ojca chce pocwaniakować, na starcie go wezme i szczyl zostaje z tyłu, potem rzecz jasna, te 190 koni u niego się nagle włącza (h... że o 15 sec za późno ) nooo i wyrównuje, ale to już po ptakach ma, bo kolejne światła - miałem 3 dni temu taka sytuacje właśnie, dziewczyna aż się śmiała xD Wiadomo ja musiałem ostro cisnąć, ale..raz na...czemu nie i te 115km mnie nie zabiło.. był ciąg do momentu pewnego i koniec - i dla mnie to ok, bo sie nie zapomne. Panowie, a jazda na tempomacie? Jest duża rozbieżność w opiniach, że jezdza z włączonym tempomatem jest oszczędniejsza...?No, ale jak przecież on utrzymuje stała prędkość, więc pali chyba zawsze coś więcej niż jak samo automatycznie odbiera gaz, prędkość masa auta, a już tym bardziej pod ukształtowane tereny jak np. górki, to wtedy chyba tym bardziej, żeby utrzymać daną prędkość musi więcej paliwa momentalnie podać tak.? Mi mocy też nie brakuje, mam TDI i zieloną plakietkę w Niemczech i wielki plus za brak chu@#$go DPFa. Wolę to niż 170 koni i DPF na doopie.
FPek Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 ja w sumie mam dpf chociaz przez 14msc mi sie tylko raz wlaczyl zeby go przepalic i to w pl wiec jakos nie zwracam na to uwagi Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się