tedsonustka Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Warto bawić sie samemu ? czy lepiej oddać do "fachowców"
grzegorzzewski Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Rada COXymoX dotycząca włączania ECON i przedmuchiwania na minimum 5 minut przed zakończeniem jazdy jest dobra. Od ostatniego ozonowania/piankowania minął prawie miesiąc i nie wyczuwam żadnego smrodu. Po wcześniejszym ozonowaniu smród zacząłem wyczuwać po około 2 tygodniach, ale nie stosowałem się do tej rady. W tym momencie po pierwsze, jak jadę na krótkie, miejskie trasy (5 km) to nie włączam klimatyzacji, po drugie w przypadku dłuższych tras stosuje przedmuchiwanie. Niestety wszystko się odbywa kosztem komfortu, ale przynajmniej klima się nie poci.
bronek_neo Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 u mnie jak włącze ECON to szyby zaczynają parować...coś jest nie tak?
COXymoX Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 u mnie jak włącze ECON to szyby zaczynają parować...coś jest nie tak? to woda z klimy, która gnije i smierdzi i właśnie o jej pozbycie sie chodzi - otwórz okno
bronek_neo Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 dzięki, trzeba będzie tak robić, tylko żona krzyczy że wieje
COXymoX Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 dzięki, trzeba będzie tak robić, tylko żona krzyczy że wieje a jak śmierdziało to nie krzyczała ? otwórz okno jeszcze bardziej to Ją zagłuszy
bronek_neo Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 mówi, że nic nie czuje, ale chyba nie chce mi robic przykrości ogólnie na klimie wszystko jest ok tylko właśnie na econ'ie mi coś nie pasuje
COXymoX Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 mówi, że nic nie czuje, ale chyba nie chce mi robic przykrości ogólnie na klimie wszystko jest ok tylko właśnie na econ'ie mi coś nie pasuje na klimie nigdy nie będzie smierdziało. Po jej wyłączeniu wilgoć w połaczeniu z ciepłem i wczesniejszym "zaniedbaniem" powoduje smród
bronek_neo Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 wiem wiem, Niemiec chyba nie dbał bo autko mam od maja...odgrzybiłem i niedawno aplikowałem Clim Atas od strony fitra i jest już o niebo lepiej, ale to jeszcze nie to czego oczekuje teraz właśnie staram się przed wyłączeniem auta podjechać te 5min na econie. zobaczymy jak będzie dalej...muszę jeszcze chyba sprawdzić odpływ bo pod autem jak coś się skrapla to tylko mała plamka, a nie jak w niektóych autach pół wiadra
COXymoX Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 muszę jeszcze chyba sprawdzić odpływ bo pod autem jak coś się skrapla to tylko mała plamka w naszych B6/B7 to normalne a zapchanie sie odpływu jest praktycznie jakims totalnym przypadkiem
mario1234321 Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 u mnie jak włącze ECON to szyby zaczynają parować...coś jest nie tak? to woda z klimy, która gnije i smierdzi i właśnie o jej pozbycie sie chodzi - otwórz okno a jak usunac te wode? preparatami dostepnymi w sklepach motoryzacyjnych badz na allegro np? np tym http://allegro.pl/k2-klima-fresh-odgrzybiacz-do-klimatyzacji-klimy-i5260850805.html ?
COXymoX Opublikowano 4 Września 2015 Opublikowano 4 Września 2015 a jak usunac te wode? preparatami dostepnymi w sklepach motoryzacyjnych badz na allegro np? woda wypływa sama odpływem z klimy - chodzi o wilgoć, która tam pozostaje i nawiewem trzeba to w miarę kożliwości osuszyć. Tam nie stoi bajoro po kolana a pozostaje wilgoć
Gac3k Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 (edytowane) U mnie w A4 B6 zrobiłem: 0) Demontaż filtra kabinowego 1) Spryskanie szprejem do klimy od strony rurki lodówki 2) Spryskanie od strony wiatraka 3) Ozonowanie nr.1 z wyciągniętymi dywanikiami samochodowymi dla lepszego 'oddychania' 4) Wywiercenie otworu fi19 (patrz fotki) 5) Spryskanie przez wywiercony otwór 2 środkami do klimy 6) Zaślepienie otworu zaślepką od lodówki która pasuje na mocny wcisk nie ma opcji żeby wypadła sama - i zostaje kanalik rewizyjny 7) Ozonowanie nr.2 8) Montaż filtra kabinowego Na chwilę obecną jest elegancko. Zobaczymy za miesiąc ale też zacząłem stosować opcję ECON. Szwagier ma już 2.5 roku seata leon 2002 i nigdy nie śmierdziała jemu klima - tylko on tą metodę stosuje zawsze + opuszczenie delikatnie szyb. Wiertło Zainstalowany korek/zaślepka od lodówki: Edytowane 5 Września 2015 przez Gac3k
rodzyn889 Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 tO I JA podzielę się iż metoda oczyszczania parownika przed wyłączeniem pojazdu sprawdza się 100%, klima nie cuchnie już u mnie, umyłem parownik 1l IPY + nowy pyłek, wszystko oczyszczone i po tygodniu ciagle było czuć, teraz gdy osuszam parownik problem zniknął BTW, w B5 jest taka sama sytuacja ale w passacie b6 nie ma tego problemu gdyż kabinówka jest w środku pod schowkiem, i po dezynfekcji parownika jest spokój od kilku miesięcy.
mario1234321 Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 a co to moze byc jak jade na klimie i wylacze silnik a w nawiewach srodkowych cos tyka (strzela) delikatnie przez jakis czas, wczesniej tego nie mialem
Gac3k Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 a co to moze byc jak jade na klimie i wylacze silnik a w nawiewach srodkowych cos tyka (strzela) delikatnie przez jakis czas, wczesniej tego nie mialem podłącz kompa i spróbuj jeszcze skalibrować silniczki - może pomoże poszukaj w googlach HOWTO
mario1234321 Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 tylko slychac to stukanie tez jak odpale auto wlace nawiew . A jak wlacze nawiew tylko srodkowy to chodzi dobrze a jak jest nawiew bez srodkowego i bez tych strzalek gora-dol to tak strzela)
marson Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Fajne macie metody, 5 min przezd wyłączeniem klimy Ha Ha, jak ktoś ma 10 min do pracy to znaczy że pół trasu musi jechać połowę drogi bez klimy? pranoja... Czy nowe auto też tak trzeba robić?? Prawda jest taka że każdemu komu śmierdzi znaczy że ma zasyfiony parownik {prawda objawiona, wszyscy to wiedzą}. Pytanie brzmi, jak to skutecznie wyczyścić? Powiem tak, komu woda odchodzi pod autem nie znaczy że rurka jest drożna,, może przesączać sie dlatego widać wodę na asfalcie. Po drugie im więcej pianek kostek i innych specyfikuw aplikujemy tym gozej. Skoro czuć przez tydzien te perfumy z pianek to obstawiam że obsadzają się na parowniku. Najlepiej zwykłym detergentem i wodą zmyć parownik przez otwór za schowkiem, można wykonać drugi otwor przed parownikiem będzie wygotniej. Jak znajdę chwile czasu to zapodam foty i jak zrobić szpryce by porządnie umyć parowmik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się