Muskel1 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 (edytowane) Witam, Zanim zaczniecie cokolwiek majstrowac przy xenonach, nalezy dla wlasnego bezpieczenstwa odlaczyc akumulator. Przy zapalaniu zarnikow napiecie siega nawet 25.000 Volt. Dzieki poradom kolegow @ono oraz @Pepin udalo mi sie wymienic ori zarniki D1S na 6000k Zarniki te posiadaja homologacje ale niestety firma nie jest mi zana. Wazne, ze mam na nie gwarancje. Sprzedajacy zapewnial mnie, ze firma produkuje na rynek w USA. Koszt 110Euro a tak wygladaja: https://www.dropbox.com/s/2vc636y228emqd1/kompl.JPG?dl=0 https://www.dropbox.com/s/m0ayj0pfc9cd7l8/homolog.JPG?dl=0 Poswiecilem na to ok. 2,5 godz. i 80 Euro w kieszeni. Zaczalem od strony pasazera bo prosciej Nalezy odkrecic dolot powietrza (2 srubki), https://www.dropbox.com/s/17e9bwolai010mf/dolot.JPG?dl=0 nastepnie 2 srubki obubowy filtra powietrza laczyce przeplywomierz. Obudowe wyciagamy do gory i mamy dobry dostep do tylu lampy. https://www.dropbox.com/s/r1xhiqmgapvf1bw/obudfil.JPG?dl=0 Dwie srubki torx i sciagamy dekielek, https://www.dropbox.com/s/uazgkr1n19mctnk/deklkier.JPG?dl=0 https://www.dropbox.com/s/fmfyuighg3ahiey/20130906_092656_preview.jpeg?dl=0 odhaczamy sprezynki i wymieniamy zarnik. https://www.dropbox.com/s/5gpc9lltvhx5dt1/pasdekl.JPG?dl=0 Tak wyglada jedna strona ori druga 6000K: https://www.dropbox.com/s/tj5wfu6dg44aeh0/4v6-3.JPG?dl=0 Strona kierowcy juz troche bardziej skomplikowana, i tu bawilem sie najdluzej, bo jest dosc ciasno a raczki niestety jak u chlopa z kopalni, nie nadaja sie do prac wymagajacych raczek panienki W pierwszej kolejnosci odkrecamy zbiorniczek Servo (dwie srubki) i jedna srubke ze zbiorniczka na plyn do chlodnicy. https://www.dropbox.com/s/e6e6d24f4t4oo0p/servo.JPG?dl=0 Zbiorniczek mozemy spokojnie odciagnac lekko do gory i w bok bez odpinania wezow. Tutaj byłem kilkakrotnie pytany jak odgiąć ten zbiornik od wspomagania. Otóż należy go z czuciem ale energicznie pociagnąć w góre gdyż u dołu ma ten zbiorniczek taki plastikowy wypust siedzący w gumowym gnieździe. Tak to wygląda dla zrozumienia. s-l1600.jpg WWW.DROPBOX.COM Dropbox is a free service that lets you bring your photos, docs, and videos... Servobehälter1.jpg WWW.DROPBOX.COM Dropbox is a free service that lets you bring your photos, docs, and videos anywhere and share them easily. Never email yourself a file again! Nastepna czynnosc, dekielek i ukaze nam sie zarnik czekajacy na wymiane https://www.dropbox.com/s/10wa3vqixksiqrj/zarkier.JPG?dl=0 Tutaj kilka zdjec po wymianie obu zarnikow: https://www.dropbox.com/s/3nh0vrfl8aix6qq/obie1.JPG?dl=0 https://www.dropbox.com/s/j5f9aurszb6vdtx/obie3.JPG?dl=0 https://www.dropbox.com/s/z76bk6ehw77icg5/obie4.JPG?dl=0 Zycze milego rezania Edytowane 28 Października 2023 przez Muskel1 Nowe linki Servo
stempel72 Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Niestety w RS4 już nie jest tak słodko. Puchy filtra nie da się wyjąć, jest tam jeszcze dodatkowy dolot powietrza otwierany siłownikiem pneumatycznym. Czyli do wymiany prawego żarnika, wyciągamy lampę (ściągamy zderzak). Wymiana lewego podobnie jak kolega opisał. Tyle że ja to robiłem ok. 6 godz. ze względu na porażkę po prawej stronie.
Muskel1 Opublikowano 21 Maja 2009 Autor Opublikowano 21 Maja 2009 No to juz wyobrazam sobie ile trzeba za to w ASO zaplacic
kellerkop Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 no koledzy ja z prawą stroną sobie poradziłem, niestety od strony kierowcy będę musiał podjechać do jakiegoś magika, niestety nie poradziłem sobie z wyjęciem serva, obok mam zainstalowaną syrenę od alarmu, co wadzi z wyjęciem zbiorniczka, napiszę jutro ile kosztowało mnie wymienienie żarnika w serwisie
adadur Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 ładnie widać jak ksenon ksenonowi nie równy
Ukasz699 Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 ładnie widać jak ksenon ksenonowi nie równy Tak Tylko ze ori mial pewnie 4300 k Wiec 6000 k to juz inna barwa mimo wszystko :>
endriuu Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 ładnie widać jak ksenon ksenonowi nie równy Tak Tylko ze ori mial pewnie 4300 k Wiec 6000 k to juz inna barwa mimo wszystko :> inna barwa i nie 3200lm, a troche mniej czyli gorsza widoczność.
Gość Trzeniu Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 Ja kupiłem 2 miesiące temu D1S 6000k za 300pln w Krakowie
aju Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 mimo to coraz więcej nowych aut ma ksenonki 6k
Gość Trzeniu Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 mimo to coraz więcej nowych aut ma ksenonki 6k no chyba nie bardzo kolego , nowe 4300 , 5000
aju Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 no ja się uprę przy swoim, 3 auta w firmie + jedno w domu wszytkie mają 6K są i 5k nie mówię że nie
Muskel1 Opublikowano 26 Maja 2009 Autor Opublikowano 26 Maja 2009 ładnie widać jak ksenon ksenonowi nie równy Tak Tylko ze ori mial pewnie 4300 k Wiec 6000 k to juz inna barwa mimo wszystko :> inna barwa i nie 3200lm, a troche mniej czyli gorsza widoczność. No nie ukrywam, jest nieco gorzej za to odbijane swiatlo duzo lepiej reflektuje ( pasy, znaki )
Gość Trzeniu Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 no ja się uprę przy swoim, 3 auta w firmie + jedno w domu wszytkie mają 6K są i 5k nie mówię że nie w jakich samochodach seryjnie dają 6000k? ciekawe info
endriuu Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 tez jestem ciekaw jakie auta jeżdza w tej firmie?
aju Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 chodzi mi o 3x Man tga 26.530 XXL no i o vw o którym już kiedyś pisałem
gooralos Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 oryginalnie jest 4300, unia wprowadziła przepis, ze światło ma być jak najbliżej zbliżone do dziennego.
KOval81 Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 Z tego co mi wiadomo, to chyba Toyota wprowadzała żarniki większej ilości "K". Ładowali coś koło 5300-5800K nie pamiętam dokładnie już. Ja bym chętnie założył do siebie 5000k, ale niestety oczywiście w D1S nikt nie chce tego zrobić
malik Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 Niestety w RS4 już nie jest tak słodko. Puchy filtra nie da się wyjąć, jest tam jeszcze dodatkowy dolot powietrza otwierany siłownikiem pneumatycznym. Czyli do wymiany prawego żarnika, wyciągamy lampę (ściągamy zderzak). Wymiana lewego podobnie jak kolega opisał. Tyle że ja to robiłem ok. 6 godz. ze względu na porażkę po prawej stronie. U mnie podobnie. Lampy maksymalnie zabudowane od tyłu.
aju Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 oryginalnie jest 4300, unia wprowadziła przepis, ze światło ma być jak najbliżej zbliżone do dziennego. już nie tylko oryginalnie jest 4.3 więc tak nie pisz... jak nie wierzysz poczytaj i podzwoń
endriuu Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 poczytałem i podzwoniłem i... oryginalnie jest 4300K, a w USA 5000K.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się