Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprawdzenie poziomu oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No wprowadzenie endoskopu przez rurkę od miarki uważam za mało wykonalne, tak że odkręcenie korka spustowego jest jak najbardziej uzasadnione :):decayed:

Opublikowano (edytowane)

Albo wina przewodu odsysarki ktory wprowadziłem albo wina tego kanału (rurki) na samym dole modułu,który połączony jest z "pochwą" bagnetu.

Edytowane przez SotoM
Opublikowano (edytowane)

kolego Sotom- silniku 1.8T jest to jak najbardziej wykonalne-naturalnie przez otwór spustowy a demontaż miski pracochłonny.Ryzyko zapchania smoka w tym silniku jest wysokie.

Edytowane przez endriu13
Opublikowano (edytowane)

Andrzeju ja piszę o swoim przypadku-co do 1.8t nie udzielam sie bo tylko 1x w życiu miałem z tym styczność -wymiana silnika na 2gi w a3.

Ale ten przypadek u mnie to się zdażył u kolegi w warsztacie u którego kożystałem z tej odsysarki ze słomkami z d*py wziętymi.jak będę miał kolejną wymiane przetestuję to raz jeszcze tylko tym razem załatwie sobie pozwolenie na wiazd autem na serwis w którym pracuje i mamy tam odsysarkę z naczyniem zbiorczym na którym jest podziałka ile oleju odessano i multum słomek do dyspozycji.

Edytowane przez SotoM
Opublikowano

Pożyteczna rzecz,odchodzi demontaż osłon p.silnikiem,ponowny montaż a śruby zawsze trzymają na słowo honoru.A filtr i tak od góry.A czasy nastały takie że ja też muszę specjalnie prosić aby wjechać na warsztat gdzie pracuję.

Opublikowano

no własnie ta oslona- tez mi sie jej wtedy tak okrutnie nie chciało ściagac... pomyslalem pocisne do kolezki na odsysarkę -skoro w M-Bkach wymieniam na dziedzien oliwe odsysajac i nalewam w/g dokumentacji WIS'a dla danego silnika ilośc oliwy - nigdy nie miałem przypadku ze nie odessało... to i u siebie tak zrobie...no i niestety zalałem sobie swierza oliwe... masakra jeszcze jak na złosc miałem zmiane do 20tej -nie było szans aby wjechac i poprawic problem - musiałe tak jechac jeszcze 20km do chaty na kanał...na szczeście uszczelniacze wytrzymały nadmiar.... :)

Opublikowano

Pośpiech jest wskazany przy łapaniu pcheł, tak mówi stare przysłowie :)

Jak by Cię czas nie pilił , to myślę że byś wydedukował że nie wszystko zleciało.

Korek można odkręcić zawsze :P

Opublikowano

Pochłonęła mnie rutyna przy innych silnikach -z automatu wlałem 3,5L bo wierzyłem że micha pusta a tu zonk.a potem olewka sytuacji jak zobaczyłem ze jest 11.30 a ja na 12do pracy i 20km do pokonania.

Opublikowano

ja juz zakonczylem przygode z odsysarkami oleju po tym jak pan mi nie wyssal oleju do konca zalal 4,8 litra i silnik dziwnie pracowal jak wracalem przejechalem tak ze 20 km az pojechalem do swojego mechanika i na bagnecie serwisowym wyszlo o 0,5 l za duzo i teraz juz sam sobie wymieniam i jest ok

Opublikowano

Generalnie odsysarki odsysają do dna. W 99% tak jest bo jak widzę czasami jak wygląda korek spustowy i ile może być z tym problemów to auto na dół i odsysarka.

To wdzięczne urządzenie ma wskaźnik ilości odessanego oleju - nadmieniam wskaźnik.

Zawsze olej leję na miarkę nigdy na to ile ma wejść.

Czasami jak widzę że za mało odessało okazuje się że zmiana słomki powoduje głębsze wejście do miski i odessanie resztek.

Opublikowano

Co ikle wymieniac olej mam 2.0 BRE i jaki zalac ?

Opublikowano

Co ikle wymieniac olej mam 2.0 BRE i jaki zalac ?

co 10 tys z norma VW i byle nie castrol :)

Opublikowano

Inaczej.....zaden olej ktory nie ma rozlewni tzw. Nie rozlewaja go w banki 4/5 l. w Polsce .Castrol jest bardzo dobrym olejem tylko ze przed toba zanim go kupisz banda cwaniakow rozcienczy go w taki sposob ze bedziesx na niego nazekal...... Najwieksza dystrybucja w Polsce, info od mojego ziomka ktory m.in sprzedaje hurtowo ten produkt.

Narzekał. .... :)

Opublikowano (edytowane)

W olejach czujność jest wskazana w każdym przypadku.

Nalezy przyjżeć się korkowi bańki, czy jakiś cwaniak w łańcuszku dostawców nie podmienił zawartości, zapewniam , nie są to odosobnione przypadki :decayed::whistling:

A podróbki znanych marek to już plaga :facepalm:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez fafa61
Opublikowano

Im droższy tym lepszy.

... ale bez przesady - Castrol 5W30 Edge - zalecany, dobry i wystarczający - wymiana co 15kkm.

Motul - jak ktoś ma więcej kasy.

Opublikowano

Ja mam pytanko, bo na bagnecie mam 3 kulki, dwie stosunkowo blisko sb, 3 dalej i moje pytanie między którymi ma się zawierać wartość wskazania oleju, z góry dzięki za odp ;)

Opublikowano

Między stożkiem a kulką maszskale min...max najlepiej jak nie dochodzi do kulki-przyjżyj sie jest nawet napis min max

Opublikowano

Dzięki wielkie

Opublikowano

witam mam taki problem dzis zmienialem olej filtr i niespodzianka. zalalem 4 litry oleju wiadomo cos tam zawsze zostanie.ale przejechalem kawalek auto odstalo z 5 min i sprawdzilem stan oleju. na bagnecie byla mokra ta kulka na punktem MAX. z kad tyle oleju w silniku? do stanu wlewa sie ponoc 4,3l?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...