MarcinOslo Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Te Vossen'y sa piekne ,sam od jakiegos czasu mam na takie chrapke
SHOCKWAVE Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 a mi sie wg nie widza ... duzo bardziej podobaja mi sie te co sa juz na aucie pocasa
pocas Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Opublikowano 4 Listopada 2013 Ale to zimówki. A ja szukam juz czegos na lato
pawel1380 Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Vosseny fajne jak jest super gleba bo w przeciwnym razie szału nie ma..
KOval81 Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 Vosseny fajne jak jest super gleba bo w przeciwnym razie szału nie ma.. Popieram - zresztą, jak w każdej sporej feldze Z podobnych felg jeszcze Z-Performance oraz VMR mają ciekawe wzory, warte rozpatrzenia
pocas Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Opublikowano 7 Listopada 2013 Na razie to mam żałobę. Wróciłem właśnie z CompSportu z wynikiem 370KM i diagnozą że coś nie dobrego stało się z moim wydechem (prawdopodobnie) :facepalm:
variocustoms Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 Miltek nie jest fajny, lepiej zainwestować w Magnaflow albo Supersprinta albo podjechać do Ecu Project albo Sport Tig na customa Wyklepane na Variofonie
pocas Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Opublikowano 7 Listopada 2013 Tyle że na tym samym modelu wydechu S4 zrobiła 430KM. Coś się zdupczyło w środku. Plecionki w tragicznym stanie. Będziemy działać. Dla spokoju też wymienię sobie świece.
SHOCKWAVE Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 eee napewno tragedi nie ma ... co tam z wydechem moglo sie stac wielkiego ?
milart Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Na razie to mam żałobę. Wróciłem właśnie z CompSportu z wynikiem 370KM i diagnozą że coś nie dobrego stało się z moim wydechem (prawdopodobnie) :facepalm: Trochę wierzyć się nie chce że wydech aż tak ogranicza. Na seryjnym powinno spokojnie dojść do 400 +. A może coś się dzieje w układzie dolotowym? Sprawdzaliście szczelność? Luzy na turbinie też warto sprawdzić bo mogą odbiegać od dopuszczalnych. Samochód mimo młodego wieku mógł dostawać po d*pie i teraz wypadałoby wszystko sprawdzić. Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk
pocas Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Opublikowano 8 Listopada 2013 Środkowa puszka jest dość duża i nisko umieszczona. Wygląda jakby zderzyła się z czołgiem. Możliwe że zmieniła się kompresja na wydechu. Stąd te problemy. Silnik z kompresorem działają jak wolnossące. Także tu nie może być mowy o żadnych przelotach. milart - wydech jest Miltek, więc nie seryjny. Dolot carbonowy APR, z lub bez. Różnica 2-3KM. Błąd pomiarowy. Luzów nie ma bo to nie turbo tylko kompresor Wartość na silniku - wszystko w normie. Dziś miałem problemy z jedną cewką. Jadę do CS wieczorem na wymianę.
dobry1 Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Zadowolony z kamerki ? moją trzeba niestety z kalibrować
pocas Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 U mnie wszystko gra. Mam tylko dość duży problem z tunerem tv. Po urlopie sobie zadzwonię do vns media i się coś dowiem Sent from my iPad using Tapatalk ---------- Post dopisany 19-11-2013 at 19:38 ---------- Poprzedni post napisany 12-11-2013 at 17:23 ---------- Najnowszy gadżet na pokładzie - tuner Tv. Teraz niestraszne mi stanie w korkach
turdzi Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Milltek to największy szajs dostępny na rynku.
onlyblack Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Tak z innej beki, jak szczerze wygląda spalanie w 3.0 tfsi? Interesuje mnie seria i po wzmocnieniu..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się