Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja sprawdziłem u siebie. Mam założonego SWAG-a (bez wtyczki) Od około miesiąca cisza przy porannych rozruchach. Przejechałem 4-5tysięcy.

Jedynie nie mam czasu podjechac do tunera :D

Gdzie go kupiłeś ??

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mechanik kupował w Intercarsie.

Opublikowano

Mechanik kupował w Intercarsie.

To chyba dawno bo juz nie sa dostępne

Opublikowano

Dokładnie, Dzwoniłem dziś do inter carsu w swoim mieście to nie mają napinacza firmy swag i nawet nie mają możliwości ściągnięcia.. Jedynie to mają napinacz firmy autloga za 999 zł.

Opublikowano

Acha no to może gdzie indziej, spytam i dam znać.

Opublikowano (edytowane)

W sklepie gordon napinacz swaga 1150 zł a autloga 650 zł a trochę lepszej firmy od autloga 750 zł

Jestem po wymianie napinacza. Zdecydowałem się na zamiennik z fazatorem firmy Vaico. Póki co brak porannego bruchatania oraz niezdrowego klekotu na gorącym silniku na biegu jałowym. Napinacz stary który siedział był jeszcze ori i leży w garażu w razie w gdyby ten nowy w kulki zaczął walić.

Nie zdecydowałem się na napinacz bez fazatora ponieważ mój tuner nie dał mi gwarancji że wylaczylby to systemowo gdyż nigdy tego nie robił.

Edytowane przez Dominik93
Opublikowano

Gdzie i za ile kupiłeś Vaico? W USA ludzie to montują.

Opublikowano

Napinacz kupiłem w sklepie " Gordon " za 710 zł ze zniżkami. Miałem do wyboru autloga za 600 zł a Vaico za 710 zł i zdecydowałem się na Vaico bo mechanik doradzil że Vaico jest poważniejsza firma zamienników od autloga.

Opublikowano

To jezdzij i melduj jak sie sprawuje.

Opublikowano (edytowane)

Bylem niezle najarany na b6 1.8t . Już mi się odechcialo jak takie cyrki z tym napinaczem. Jak można wymyślić łańcuszek i pasek w jednym silniku? Lol.

Z wszystkimi silnikami się tak dzieje? Czy to wyodrebnione przypadki?

Bylem niezle najarany na b6 1.8t . Już mi się odechcialo jak takie cyrki z tym napinaczem. Jak można wymyślić łańcuszek i pasek w jednym silniku? Lol.

Z wszystkimi silnikami 1.8t się tak dzieje? Czy to wyodrebnione przypadki?

Edytowane przez fełtek
Opublikowano

Jak się zurzyje to tak się dzieje. Mi ori się odezwał po około 200000 przebiegu więc nie ma co się tym przejmować :).

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Bylem niezle najarany na b6 1.8t . Już mi się odechcialo jak takie cyrki z tym napinaczem. Jak można wymyślić łańcuszek i pasek w jednym silniku? Lol.

nie panikuj,kolega w A4 B6 ma grubo ponad 300tyś na blacie od nowości,do tego LPG i łańcuch ori siedzi

Opublikowano

Bylem niezle najarany na b6 1.8t . Już mi się odechcialo jak takie cyrki z tym napinaczem. Jak można wymyślić łańcuszek i pasek w jednym silniku? Lol.

Z wszystkimi silnikami się tak dzieje? Czy to wyodrebnione przypadki?

Bylem niezle najarany na b6 1.8t . Już mi się odechcialo jak takie cyrki z tym napinaczem. Jak można wymyślić łańcuszek i pasek w jednym silniku? Lol.

Z wszystkimi silnikami 1.8t się tak dzieje? Czy to wyodrebnione przypadki?

no mam wrażenie, że nie dla Ciebie auto po 2001 roku

prawie 300 na blacie i ori siedzi

Opublikowano

no mam wrażenie, że nie dla Ciebie auto po 2001 roku

prawie 300 na blacie i ori siedzi

Nie bardzo rozumiem kolegi wypowiedź.

Opublikowano

Krzyśkowi zapewne chodziło o to, że proste i pancerne samochody skończyły się na przełomie wieków, a im nowszy egzemplarz, tym bardziej skomplikowany i podatny na awarie ^^.

Opublikowano (edytowane)

Zgodze się z tymi wielu to powtarza, że prawdziwe auta skończyły się w 2000r.

Edytowane przez fełtek
Opublikowano

Nie jest tak źle, gdyby nie fakt, że większość awarii spowodowana jest przez duże przebiegi - uszlachetnianie przez handlarzy.

Opublikowano

I to, że dużo ludzi nie dba o samochody. Dla mnie nie ma złych samochodów. Są samochody o które właściciele nie dbali. A potem zdziwienie.

Opublikowano

Czesciowo masz racje ale. Sa auta ktore maja swoje bolaczki i kiedys to wylezie

Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Panowie, czy mógłbym prosić o akustyczną ocenę mojego napinacza?

Napinacz_BFB.m4a

Ogólnie to słychać go po otwarciu maski, przy zamkniętej jedynie 2-3 sekundy przy rozruchu, błędów żadnych nie ma, przynajmniej na razie. Zalany olej to LM Synth Oil 5W40, powoli przymierzam się do kolejnej zmiany oleju. Przy ostatniej zmianie była zalana płukanka, smok nie był czyszczony, będzie czyszczony przy najbliższej zmianie oleju.

Pozdrawiam

Andrzej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...