Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ


kamil7361

Rekomendowane odpowiedzi

19 minut temu, JARO/333/ napisał:

 

IMG_20220204_140509__01.jpg

Miernik ciśnienia ok, czujnik taki jaki ma być, albo czujnik uszkodzony albo co? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

12 minut temu, JARO/333/ napisał:

Miernik ciśnienia ok, czujnik taki jaki ma być, albo czujnik uszkodzony albo co? 

Jakby był uszkodzony to cały czas byś miał powiadomienia o niskim ciśnieniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, krzysiekml napisał:

Podmień czujnik bo nie zawsze jest tak że działa prawidłowo 

Zrobiłem tak, wkręciłem zegar, podłączyłem czujnik do wtyki bez wkręcania i na wskaźnikach na desce brak jakiegokolwiek komunikatu. Zegar spr. jest ok na gorącym 1 bar. niestety. Planować wymianę pompy czy może zawór w podstawie filtra dziwnie puszcza ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Patrykbfb napisał:

Jakby był uszkodzony to cały czas byś miał powiadomienia o niskim ciśnieniu

Brak powiadomień nawet po odpięciu kabla i z nie wkręconym czujnikiem, dziwne tak jakby był wyłączony w ecu czujnik ciśnienia oleju, ale ja nie wiem czy jest to możliwe. Ciężki przypadek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, JARO/333/ napisał:

Brak powiadomień nawet po odpięciu kabla i z nie wkręconym czujnikiem, dziwne tak jakby był wyłączony w ecu czujnik ciśnienia oleju, ale ja nie wiem czy jest to możliwe. Ciężki przypadek.

Po odpieciu kabla od razu powinien być komunikat coś tu jest nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Patrykbfb napisał:
3 minuty temu, Patrykbfb napisał:

Po odpieciu kabla od razu powinien być komunikat coś tu jest nie tak

Właśnie, ecu zalane, wirus, poza tym OBD i vcds dziwnie traci połączenie komunikat za dużo błędów czy coś takiego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Patrykbfb napisał:

Po odpieciu kabla od razu powinien być komunikat coś tu jest nie tak

Od razu nie będzie komunikatu o niskim ciśnieniu oleju, około 60sek pewnie i dopiero wyskoczy info i to też w zależności od obrotów silnika 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem jednak ten olej, plus płukanka, w filtrze dziwny gęsty czarny olej w nim był, aż dziwne po 300 km, jak zlałem całość to też syf straszny. Czy jest opcja że tam został taki syf czy może być zatkana ta siateczka w podstawie filtra? tego nie czyściłem. Zwalę jeszcze chyba miskę i zobaczę jeszcze raz smok. wymiana oleju niestety nic nie zmieniła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.02.2022 o 05:04, krzysiekml napisał:

Od razu nie będzie komunikatu o niskim ciśnieniu oleju, około 60sek pewnie i dopiero wyskoczy info i to też w zależności od obrotów silnika 

Z ciśnieniem oleju to jest inaczej z tego co autdata mówi to min. 1,6 bara przy 2000obr. to jeszcze u mnie się mieści.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. 1.8T (AVJ/AMB/BFB/BEX/BKB)

Gorący silnik 
obroty jałowe ok od 1.2 bara do 1.7 bara
2Tys obr od 2.4 bara do 3.5bara
3Tys obr od 3.5 bara do ok 4.5 bara
4Tys od 3.8 bara do ok 4.8 bara 
5tys obr 4.13 bara do ok 5.17 bara 
6tys obr  5 bara do ok 6.5 bara
W tych liczbach powinno sie mieścić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, przem8 napisał:

1,6bara przy 2tys to agonia. Była kilkukrotnie wklejana tabelka z wartościami granicznymi dla ciśnienia oleju.

Rozumiem, czy to może mieć powiązanie z tym, że w oleju który miał zrobione 300 km było bardzo dużo szlamu opiłkowego  z docierania honowanych cylindrów i nowych pierścieni? czyli nie było odpowiedniego smarowania? czy docieranie samo przez się tak przebiega, bo olej zlany był bardzo ciemny i po ustaniu się była warstwa mazi opiłkowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, morelo napisał:

1. 1.8T (AVJ/AMB/BFB/BEX/BKB)

Gorący silnik 
obroty jałowe ok od 1.2 bara do 1.7 bara
2Tys obr od 2.4 bara do 3.5bara
3Tys obr od 3.5 bara do ok 4.5 bara
4Tys od 3.8 bara do ok 4.8 bara 
5tys obr 4.13 bara do ok 5.17 bara 
6tys obr  5 bara do ok 6.5 bara
W tych liczbach powinno sie mieścić :)

Mi zawór odcina przy około 4 bar. już powyżej 4 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi do 5.5 bar dochodzi bez problemu, mam silnik po kapitalnym remoncie.

Edytowane przez morelo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To u mnie jest inaczej, rośnie powyżej 4 ale zawór upuszcza i mam od powiedzmy 4000 obr. i w górę cały czas 4 bary. Fakt jest taki że i tak na wolnych mam za mało i musze jeszcze z tym się pobawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.02.2022 o 10:05, przem8 napisał:

Sondy wg mnie do wymiany ale możesz sprawdzić ich oporność. Nie pamiętam dokładnie jakie powinny być wartości. Gdzieś znajdziesz.

Sprawdziłem oporności sondy przed katem, wszystko ok 3,8 ohm  i 100 ohm , sprawdziłem okablowanie aż do kompa, wszystko ok. a błąd dalej wyskakuje ten sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...