Rabbi Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Zrób czyszczenie smoka dla świętego spokoju i zalej przy następnej wymianie Motul X-max 0W40 lub Valvoline Synpower 0W40
pasiasty86 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 W czym ma to pomoc? Napinacz szybciej dostanie olej? Polepszy sie cisnienie?Gdzies czytalem ze 0w40 z tej racji ze ma szeroki zakres temperatur ma duzo dodatkow ale szczerze zastanawialem sie nad tym dlugo, jeszcze nie dawno ,czy ta zmiana cos wskura?
PrzemoS4 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 wygląda okej, ale widzę że 1000zl trzeba szykować jak nic Ta kwota to i tak jak za darmo...ja na twoim miejscu bym dołożył pare groszy i łańcuch rownież wymienił...dla świętego spokoju
jacek@4 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Hej! Dołączę się jeśli pozwolicie bo nie znalazłem żeby ktoś miał przypadek podobny do mojego ;/ Mam 1.8T o oznaczeniu BFB i słyszę stuki na obrotach jałowych. Na LPG dokładnie co 15/16 sekund słychać około 4 szybkich przytłumionych uderzeń z silnika i tak w kółko, na Pb jakby ciszej ale ten odgłos stuku jest ciągły. Słyszę ten odgłos tylko we wnętrzu auta, pod maską niby ok. Od strony napinacza widać pocenie się na bloku silnika więc pewnie uszczelniacz ale martwi mnie ten dzwięk. W moim mieście trudno o dobrego mechanika który nie wymieni mi połowy auta więc jeśli ktoś ma pomysł to będę wdzięczny.
radko123 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 czy jest różnica przy wciśniętym sprzęgle?
jacek@4 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Nie, wciskam sprzęgło i jest to samo. Zauważyłem natomiast że na zimnym silniku jest cisza Drobnostka ale stuki na LPG są minimalnie wyczuwalne na drążku od biegów Dwumas się kończy ??
Rabbi Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 W czym ma to pomoc? Napinacz szybciej dostanie olej? Polepszy sie cisnienie?Gdzies czytalem ze 0w40 z tej racji ze ma szeroki zakres temperatur ma duzo dodatkow ale szczerze zastanawialem sie nad tym dlugo, jeszcze nie dawno ,czy ta zmiana cos wskura? tak,napinacz szybciej dostanie olej(jak i cała góra motoru) i czas pracy "na sucho" skraca się do minimum,co ma szczególne znaczenie przy jeździe miejskiej na krótkich odcinkach
Buchcio080 Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 Witam ponownie. Napinacz już krzyczy do mnie przy odpaleniu "zrob coś bo się rozlece!" Tak więc... chciałbym zacząć od wymiany zaworka w podstawie filtra. Czy ma ktoś nr OE tego zaworka? Również prosił bym o nr OE uszczelki tejże podstawy filtra . Chce zacząć o tego... tańsza robota i spokojna głowa do montażu nowego napinacza łańcucha. Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka Paliwożerne - nie przesadzaj .Spalanie w granicach 7-8 litrów (spokojna jazda) w silniku benzynowym doładowanym to dla ciebie psliwozerne? Kup Vke o takiej samej mocy i dopiero wtedy argumentuj swoje wypowiedzi. Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka
Rossi_PL Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 (edytowane) Witam,Czy taki dźwięk jak na poniższym filmiku może dochodzić z tego napinacza/nastawnika? Ten metaliczny "brzęk" da się usłyszeć tylko podczas jazdy z temperaturą 90* w przedziale obrotów 1800-3200. Do momentu osiągnięcia temperatury jest błoga cisza. Co ciekawe przy wciśnięciu gazu do dechy także dźwięku nie ma. Doszukałem się też, że zdarzały się przypadki brzęczenia zaworu WG od turbiny?https://www.youtube.com/watch?v=8F4dPO5WKcQ&feature=youtu.be Edytowane 2 Października 2015 przez Rossi_PL
marcinch001 Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 Witam ponownie. Napinacz już krzyczy do mnie przy odpaleniu "zrob coś bo się rozlece!" Tak więc... chciałbym zacząć od wymiany zaworka w podstawie filtra. Czy ma ktoś nr OE tego zaworka? Również prosił bym o nr OE uszczelki tejże podstawy filtra . Chce zacząć o tego... tańsza robota i spokojna głowa do montażu nowego napinacza łańcucha. Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka Paliwożerne - nie przesadzaj .Spalanie w granicach 7-8 litrów (spokojna jazda) w silniku benzynowym doładowanym to dla ciebie psliwozerne? Kup Vke o takiej samej mocy i dopiero wtedy argumentuj swoje wypowiedzi.Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka Kolego zobacz co ja napisałem a później komentuj .
nomad999 Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Witam, Czy taki dźwięk jak na poniższym filmiku może dochodzić z tego napinacza/nastawnika? Ten metaliczny "brzęk" da się usłyszeć tylko podczas jazdy z temperaturą 90* w przedziale obrotów 1800-3200. Do momentu osiągnięcia temperatury jest błoga cisza. Co ciekawe przy wciśnięciu gazu do dechy także dźwięku nie ma. Doszukałem się też, że zdarzały się przypadki brzęczenia zaworu WG od turbiny? https://www.youtube.com/watch?v=8F4dPO5WKcQ&feature=youtu.be Miałem bardzo podobnie i okazało się że to uszkodzony tłumik drgań paska rozrządu przenosił stukanie po całym bloku. Odchyl pokrywę rozrządu i posłuchaj.
audicoman Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 Czy brzęczenie 1 s po odpaleniu na zimnym jest normalne? Domniemam że to może napinacz lub łańcuszek powoduje ten hałas. Problem pojawił się nie dawno i trwa tylko przez pierwszą sekundę pracy silnika na zimnym, potem jest cicho. Olej zalany Motul 5W40.
dam18t Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Koledzy czy ten dźwięk rozgrzanego silnika jest poprawny? https://www.youtube.com/watch?v=7NAFH4I09Xg Zastanawia mnie to cykanie, po przeczytaniu wielu tematów na forum i w internecie o napinaczach łańcucha wolę być ostrożny.
hunter91 Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 Nie,to nie jest poprawna praca.słychać lancuch jak brzecZy.do tego te stuki
azure Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 (edytowane) Tylko łańcuch zawsze będzie słyszalny, tym bardziej przy tym sposobie napinania go. Zaś nagranie telefonem też pewnie dźwięki istotnie wyostrza. Co do cykania - tu nie wiem co może być przyczyną. Nie jest to odgłos ocierającego łańcucha, to napewno. Czy napinacz tak by stukał? Tak czy inaczej chyba bez zdjęcia dekla nie będzie nic konkretnego wiadome, a i po zdjęciu też niekoniecznie :-) Dopiero zmierzenie długości ogniw (o ile jest gdzieś podana długość nominału) powinna dać odpowiedź w jakim stanie jest łańcuch lub jego sama wymiana i porównanie do nowego. @hunter91 - jak jesteś pewien, że u Ciebie silnik pracuje prawidłowo nagraj proszę filmik jak to powinno brzmieć. Sam jestem ciekaw, bo wszystkie 1.8T które słyszałem na własne uszy nie pracowały super bezszelestnie. Zaś filmy na internecie zwykle przedstawiają silniki w których jest problem z napinaczem i wtedy nawet po dźwiękach słychać, że coś napirza. @dam18t - Jaki przebieg auta? Edytowane 22 Października 2015 przez azure
dam18t Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 (edytowane) Generalnie to zgodzę się, że telefon wyostrza dźwięki, w rzeczywistości to cykanie nie jest takie donośne. Co do napinacza to niestety po nocy jak odpalam słychać przez 3sek takie donośne chrobotanie - tutaj już podejrzewam łańcuszek, aczkolwiek wielu użytkowników na forum z tym jeździ. Również nie słyszałem jak pracuje idealne 1.8T, wszędzie są filmy nagrane gdy coś jest nie tak. azure Audi ma przebieg lekko ponad 158000km. Zmieniłem w niej olej z 10W40 Castrola na 5W50 Valvoline, oczywiście przepłukałem go płukanką Millersa i na wiosnę myślę znowu go przepłukać i zlać to co jest teraz i wlać już 5W40 lub 0W40. Porównując do tego filmu: to u mnie jest cichutko... Edytowane 22 Października 2015 przez dam18t
sasna Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Koledzy mam problem napinaczem pół roku temu wymieniłem go w raz z łańcuchem na oryginalny i dziś słyszę za zaczyna brzęczeć.Po odłączeniu wtyczki jest cisza.Czy to w możliwe?dodatkowo był czyszczony smok sprawdzane ciśnienie oleju olej wymieniany co 10 tys.km olej motul 0w/40 jakieś pomysły?
Rabbi Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Koledzy mam problem napinaczem pół roku temu wymieniłem go w raz z łańcuchem na oryginalny i dziś słyszę za zaczyna brzęczeć.Po odłączeniu wtyczki jest cisza.Czy to w możliwe?dodatkowo był czyszczony smok sprawdzane ciśnienie oleju olej wymieniany co 10 tys.km olej motul 0w/40 jakieś pomysły? może kupiłeś zgrabną podróbę a nie oryginalny.....ile płaciłeś za zestaw łańcuch+napinacz?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się