Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie jaki napinacz z zamiennika polecacie ??

U mnie mechanik mówi, że montuje SWAGa i problemów nigdy nie miał... tutaj na forumie różne opinie krążą.

Sam powoli zaczynam się skłaniać ku napinaczowi bez fazatora, ale na szczęście (odpukać) nie mam konieczności wymiany tego.

A jaki obecnie masz u siebie ?? i Jaka cena

U mnie oryginał :-) od nowości. W ASO coś koło 2kPLN. Temat śledzę z ciekawości.

Edytowane przez azure
  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Azure, zapytaj swojego mechanika skoro montowal zamiennik napinacza jak Przedstawia się sytuacja z błędem na fisie po zamontowaniu takiego napinacza bo ciekawi mnie to bo duzo osób pisze ze błędem potem razi na fisie

Opublikowano

Nowy w Aso 2300 z nastawnikiem i 700 zwykły bez cewki mocno zastanawiam sie nad tym drugim i wyłączenie w sofcie sterowania co o tym myślicie ??

Opublikowano

Nowy w Aso 2300 z nastawnikiem i 700 zwykły bez cewki mocno zastanawiam sie nad tym drugim i wyłączenie w sofcie sterowania co o tym myślicie ??

Wybór napinacza bez nastawnika i wyłączenie go systemowo to bardzo dobra alternatywa bo wyłączenie systemowo to koszt 300 zł a reszta zostaje w kieszeni tylko pytanie nasuwa się czy to nie wpłynie negatywnie na pracę i kondycję silnika.

Opublikowano

A co ma wpłynąc jak pierwsze 1.8t nie miały zmiannych faz (ta ekologia...) i jakos jeżdżą.

Opublikowano

Panowie, jaki numer części (oryginał) ma napinacz bez zmiennych faz pasujący do BFB?

Pozdrawiam

Andrzej

Opublikowano

Panowie, jestem po wymianie łańcucha i po odpaleniu silnika cisza była i nie było klekotu lecz po rozgrzaniu silnika i po ostrej jeździe w mieście znowu słychać delikatny klekot na biegu jałowym. Mechanik stwierdził że ogniwa były wypracowane na łańcuchu a napinacz jest jeszcze w dobrym stanie. Czy to normalne że po ostrej jeździe słychać ten klekot od strony zaworów? Sprawdzę Jeszcze czy ten klekot dalej występuje po rozgrzaniu silnika i normalnej jeżdzie w mieście.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Wyłącz instalację LPG i posłuchaj, może to wtryski klepią :-)

Opublikowano

Smok w misce czyszczony?

Opublikowano

Klekotanie było przed założeniem LPG a wczoraj była wymiana łańcucha i po ostrej jeździe dalej to samo ale na zimnym brak klekotu. W tym roku smok jak i miska była czyszczona a olej zalany 5w40 xcess Motula. Dziś pojadę znowu do mechanika i zobaczymy co powie

Opublikowano (edytowane)

Wymienialeś łańcuch a zostawiłeś napinacz? Troche bez sensu...

Edytowane przez micha3l
Opublikowano

Słuchaj, po co mam wymieniać napinacz skoro jest Jeszcze w dobrym stanie? Wiele osób wymienialo napinacz z łańcuchem a klekot na ciepłym silniku na biegu jałowym pozostawał i tak naprawdę pchali się w niepotrzebne koszta czego chce uniknąć. Zrobię ciśnienie oleju na ciepłym silniku i zobaczymy co pokaże bo myślę że pompa oleju może nie domagać. Panowie, co mógłbym Jeszcze sprawdzić?

Opublikowano

Płukankę robiłeś? Może kanały olejowe pozapychane... Albo tak jak mówisz pompa oleju nie wyrabia. Ja odkąd zrobiłem płukankę wraz z czyszczeniem michy i smoka oraz wymianą oleju na Millersa 5W40 EE nie słyszę porannego terkotania łańcucha. Wcześniej jeździłem na Motulu 5W40 i silnik głośniej pracował + terkotka z rana gratis.

Opublikowano

Tutaj nie chodzi o terkotanie z samego rana bo go wogole nie ma lecz o to że

Jak silnik się zagrzeje to na biegu jałowym terkocze

Opublikowano

Jak napinacz ok to warto ciśnienie oleju sprawdzić i hydro popychacze

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jutro pojadę sprawdzić ciśnienie oleju ale obstawiam że na na 80 % będzie napinacz,jutro dam znać jakie były wartości na ciepłym silniku. Jeśli dojdzie do wymiany napinacza to napewno nie kupię ori napinacza bo jest za ogromny koszt do samochodu 13 letniego. Jakie firmy polecacie zamiennik napinacza? Myślałem o firmie maxgear lecz dowiedziałem się że to niska półka zamienników. Chcę u siebie wyeliminować klekotanie na biegu jałowym i jeśli taki napinacz wytrzyma 30 tkm będzie ok ?.

Opublikowano

Co w tym napinacze jest takiego ze naciągane ten łańcuszek sprężyna jakąś czy co bo ja w swoim ANB mam ten zwykły i przy 220tklm zmieniałem kompletny rozrzad przód i tył tylko napinacz ale stary mam i teraz mam już 315tklm i zmieniałem znowu rozrzad ale tylko przód ale gdybym miał zmieniać ten napinacz to założę ten stary bo w prosty sposób można go samemu zregenerować i napewno będzie lepszy od chińskiego gow-na a teraz to mam inny problem z autem niepali na cieplym

Opublikowano

Nie polecam miałem to 2 razy w reklamacji auto rozebrane na miesiąc czasu po powrocie z reklamacji wyciek z broka napinacza. Dwa miesiące walki z sprzedającym i udało się odzyskać cześć pieniędzy jedynie za sam napinacz. Do auta wrócił stary ori napinacz. Posiadam fotki porównanie tego napinacza z allegro i ori napinacza jak znajdę chwile czasu to wstawię je z opisem. Obecnie auto jest unieruchomione bo napinacz klekocze cały czas przy 2tys/obr jutro odbieram napinacz+łańcuch z aso po montażu dam znać co i jak Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...