azure Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 (edytowane) Panowie jaki napinacz z zamiennika polecacie ?? U mnie mechanik mówi, że montuje SWAGa i problemów nigdy nie miał... tutaj na forumie różne opinie krążą. Sam powoli zaczynam się skłaniać ku napinaczowi bez fazatora, ale na szczęście (odpukać) nie mam konieczności wymiany tego. A jaki obecnie masz u siebie ?? i Jaka cena U mnie oryginał :-) od nowości. W ASO coś koło 2kPLN. Temat śledzę z ciekawości. Edytowane 28 Kwietnia 2016 przez azure
Dominik93 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Azure, zapytaj swojego mechanika skoro montowal zamiennik napinacza jak Przedstawia się sytuacja z błędem na fisie po zamontowaniu takiego napinacza bo ciekawi mnie to bo duzo osób pisze ze błędem potem razi na fisie
siwak Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Nowy w Aso 2300 z nastawnikiem i 700 zwykły bez cewki mocno zastanawiam sie nad tym drugim i wyłączenie w sofcie sterowania co o tym myślicie ??
Dominik93 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Nowy w Aso 2300 z nastawnikiem i 700 zwykły bez cewki mocno zastanawiam sie nad tym drugim i wyłączenie w sofcie sterowania co o tym myślicie ?? Wybór napinacza bez nastawnika i wyłączenie go systemowo to bardzo dobra alternatywa bo wyłączenie systemowo to koszt 300 zł a reszta zostaje w kieszeni tylko pytanie nasuwa się czy to nie wpłynie negatywnie na pracę i kondycję silnika.
micha3l Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 A co ma wpłynąc jak pierwsze 1.8t nie miały zmiannych faz (ta ekologia...) i jakos jeżdżą.
andrew01 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Panowie, jaki numer części (oryginał) ma napinacz bez zmiennych faz pasujący do BFB? Pozdrawiam Andrzej
Dominik93 Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 Panowie, jestem po wymianie łańcucha i po odpaleniu silnika cisza była i nie było klekotu lecz po rozgrzaniu silnika i po ostrej jeździe w mieście znowu słychać delikatny klekot na biegu jałowym. Mechanik stwierdził że ogniwa były wypracowane na łańcuchu a napinacz jest jeszcze w dobrym stanie. Czy to normalne że po ostrej jeździe słychać ten klekot od strony zaworów? Sprawdzę Jeszcze czy ten klekot dalej występuje po rozgrzaniu silnika i normalnej jeżdzie w mieście. 1
azure Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 Wyłącz instalację LPG i posłuchaj, może to wtryski klepią :-)
Dominik93 Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 Klekotanie było przed założeniem LPG a wczoraj była wymiana łańcucha i po ostrej jeździe dalej to samo ale na zimnym brak klekotu. W tym roku smok jak i miska była czyszczona a olej zalany 5w40 xcess Motula. Dziś pojadę znowu do mechanika i zobaczymy co powie
micha3l Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 (edytowane) Wymienialeś łańcuch a zostawiłeś napinacz? Troche bez sensu... Edytowane 10 Maja 2016 przez micha3l
Dominik93 Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 Słuchaj, po co mam wymieniać napinacz skoro jest Jeszcze w dobrym stanie? Wiele osób wymienialo napinacz z łańcuchem a klekot na ciepłym silniku na biegu jałowym pozostawał i tak naprawdę pchali się w niepotrzebne koszta czego chce uniknąć. Zrobię ciśnienie oleju na ciepłym silniku i zobaczymy co pokaże bo myślę że pompa oleju może nie domagać. Panowie, co mógłbym Jeszcze sprawdzić?
audicoman Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 Płukankę robiłeś? Może kanały olejowe pozapychane... Albo tak jak mówisz pompa oleju nie wyrabia. Ja odkąd zrobiłem płukankę wraz z czyszczeniem michy i smoka oraz wymianą oleju na Millersa 5W40 EE nie słyszę porannego terkotania łańcucha. Wcześniej jeździłem na Motulu 5W40 i silnik głośniej pracował + terkotka z rana gratis.
Dominik93 Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 Tutaj nie chodzi o terkotanie z samego rana bo go wogole nie ma lecz o to że Jak silnik się zagrzeje to na biegu jałowym terkocze
STANIV Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 co sądzicie http://allegro.pl/zestaw-napinacz-lancuch-uszczelki-audi-vw-1-8t-ory-i5754465889.html
--Rafcio-- Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 co sądzicie http://allegro.pl/zestaw-napinacz-lancuch-uszczelki-audi-vw-1-8t-ory-i5754465889.html To jest chinol, nie kupuj takich rzeczy na allegro bo będziesz dwa razy w plecy, tylko aso albo sprawna oryginalna używka.
tomeks80 Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Jak napinacz ok to warto ciśnienie oleju sprawdzić i hydro popychacze Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Dominik93 Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Jutro pojadę sprawdzić ciśnienie oleju ale obstawiam że na na 80 % będzie napinacz,jutro dam znać jakie były wartości na ciepłym silniku. Jeśli dojdzie do wymiany napinacza to napewno nie kupię ori napinacza bo jest za ogromny koszt do samochodu 13 letniego. Jakie firmy polecacie zamiennik napinacza? Myślałem o firmie maxgear lecz dowiedziałem się że to niska półka zamienników. Chcę u siebie wyeliminować klekotanie na biegu jałowym i jeśli taki napinacz wytrzyma 30 tkm będzie ok ?.
siwy26 Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Co w tym napinacze jest takiego ze naciągane ten łańcuszek sprężyna jakąś czy co bo ja w swoim ANB mam ten zwykły i przy 220tklm zmieniałem kompletny rozrzad przód i tył tylko napinacz ale stary mam i teraz mam już 315tklm i zmieniałem znowu rozrzad ale tylko przód ale gdybym miał zmieniać ten napinacz to założę ten stary bo w prosty sposób można go samemu zregenerować i napewno będzie lepszy od chińskiego gow-na a teraz to mam inny problem z autem niepali na cieplym
siwak Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 co sądzicie http://allegro.pl/zestaw-napinacz-lancuch-uszczelki-audi-vw-1-8t-ory-i5754465889.html Nie polecam miałem to 2 razy w reklamacji auto rozebrane na miesiąc czasu po powrocie z reklamacji wyciek z broka napinacza. Dwa miesiące walki z sprzedającym i udało się odzyskać cześć pieniędzy jedynie za sam napinacz. Do auta wrócił stary ori napinacz. Posiadam fotki porównanie tego napinacza z allegro i ori napinacza jak znajdę chwile czasu to wstawię je z opisem. Obecnie auto jest unieruchomione bo napinacz klekocze cały czas przy 2tys/obr jutro odbieram napinacz+łańcuch z aso po montażu dam znać co i jak Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się