kordffm Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 hej! ma ktoś audi a4 z silnikiem 2.7? napiszcie coś o tym modelu, od miesiąca jeżdżę takim autem , przejechałem 2000 km i jestem bardzo zadowolony.
wrclaguna Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 jakos to nie jedzie jak na V6
hornet Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Wcześniej czym jeździłeś ?? jest virus już czy jeszcze ?
kordffm Opublikowano 13 Listopada 2013 Autor Opublikowano 13 Listopada 2013 wcześniej jezdzłem golfem V 2.0 tdi 140km. było niezle ale audi to naprwade idzie jak trzeba... i nie pali za duzo, a qattro na nimieckich autostradach nie potrzebuje. zastanawiam sie nad czipem, co wy na to?
QaDo Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 Rób, ale pamiętaj najlepiej u kogoś kto nie jednego multitronica zrobił. Różnica będzie kolosalna, mój wyrywa buta po naciśnieciu pedała nawet przy 80km/h :=)
Lukaszxxx Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Jak w temacie, osoby majace ten motorek lub wiedze na jego temat.. podzielcie sie czy ten silnik ma wady ? typu zabierak pompy oleju, slabe sprzeglo itd?? moze lepiej przy zakupie poszukac 2,7 zamiast 2.0..
SotoM Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 z tego co wiem sa to dobre jednostki...czasami sa problemy z rozrzadem lub wtryskami ale to bardzo zadko. za miast 2.0 to juz 3.0 lepiej brac... tyle samo pali a wiecej mocy. sasiad w a6 ma 3.0 juz ma ponad 350tkm nalotu i nic sie nie dzieje jesli chodzi o silnik. zmienia olej filtry i leje paliwo i kursuje.... sam mysle nad sprzedaniem 2.0 i kupieniu 2,7 lub 3.0
QaDo Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Ogólnie wady.. zależy od rocznikach póki co te z 2007+ jeszcze nie mają nic wykryte, dla mnie w pełni przemawia 2.7, jednak jeśli bym kupował na chwilę obecną to 3.0 z quattro. Spalanie wyjdzie to samo, mocy więcej, a dla mnie moc i wrażenia mają priorytetowe wartości. Oleju lejesz tyle samo. Pamiętaj, że 2.0 to całkiem inna konstrukcja i inne silniki, raczej nie ma co porównywać :-) Vka zawsze będzie miała lepszy dzwięk, bardziej komfortowa do jazdy, lecz droższa w eksploatacji (oleje).
PRZEMEKC Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 ciekawe to to,ale konkrety by sie zdały co sie psuje na co uwazac, w 2.7 3.0 D ,jakos tak strach przed tymi 2.0
qwertykk Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 z tego co wiem sa to dobre jednostki...czasami sa problemy z rozrzadem lub wtryskami ale to bardzo zadko. za miast 2.0 to juz 3.0 lepiej brac... tyle samo pali a wiecej mocy.sasiad w a6 ma 3.0 juz ma ponad 350tkm nalotu i nic sie nie dzieje jesli chodzi o silnik. zmienia olej filtry i leje paliwo i kursuje.... sam mysle nad sprzedaniem 2.0 i kupieniu 2,7 lub 3.0 Oj na pewno 3.0 nie palą tyle samo co 2.0. Miałem a4 b7 2.0 tdi BPW multi, a teraz a4 b7 3.0 tdi asb tip i spalanie to ok. 3 litry więcej, w trasie różnica jest 2 litrów, w mieście może spalić więcej nawet i o 5 litrów, nie ma innej możliwości, duża moc+ pojemność+quattro+ większa waga, jak ktoś się łudzi że 3.0 szczególnie w automacie(manual ok 2.5 litra więcej spala) spali tyle samo co 2.0 to chyba musi się wrócić na lekcję fizyki. W B8 różnica jest bardzo podobna, gdyż obie konstrukcje palą odpowiednio mniej niż poprzedniki w b7., - sprawdzone wielokrotnie organoleptycznie
Lukaszxxx Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Ależ tu nie chodzi o spalanie, każdy sobie z tego zdaje sprawe, chodzi o wady konstrukcyjne jak jest w silniku 2.0 typu szybko konczace sie sprzegłą, zabierak pompy itd.
qwertykk Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Ależ tu nie chodzi o spalanie, każdy sobie z tego zdaje sprawe, chodzi o wady konstrukcyjne jak jest w silniku 2.0 typu szybko konczace sie sprzegłą, zabierak pompy itd. Wiem o tym, ja tylko odniosłem się do spalania
Artak Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Jeśli coś ma się popsuć to w skrócie: klapy kolektorów ssących, DPF i wtryski, mniej więcej w tej kolejności.
Lukaszxxx Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Klapy podobnie jak w budzie b7? Dpf to w sumie wszystkie modele..
QaDo Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Klapy się zdążają ok 100k, co do DPF zależy od kierowcy. Ogólnie obie te rzeczy to totalne pierdołki, choć klapy potrafią być niebezpieczne dla silnika no ale cóż. Raczej nie mają wielkich problemów.
Martin_Speed Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 dpf wymontowac a z klapkami ponoc cos przerabiaja zeby sie nie psuly . prawda to ? Sam powoli sie przekonuje do 3.0 ale ten piepszony rozrzad mnie troche przeraza , wtryski to do regeneracji za 400zl i da sie to przełknac ( za sztuke )
vister Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 a jak z częściami do tego silnika dużo się różnią niż do 2.0TDI jak z spalaniem w tranie i mieście bo sam zamierzam kupić taki silnik ale szukam i nie mogę znaleźć odpowiedniej sztuki...
dziadek Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 a jak z częściami do tego silnika dużo się różnią niż do 2.0TDI jak z spalaniem w tranie i mieście bo sam zamierzam kupić taki silnik ale szukam i nie mogę znaleźć odpowiedniej sztuki... Przeciez to v6 wszystko jest inne niż w 2.0tdi nawet głupie sterowanie turbiną nie podciśnieniowo tylko elektroniczne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się