Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo timer opinie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, przymierzam się do zakupu Turbo timera, wydaje mi się że to przydatne urządzonko dla posiadaczy silników z turbiną.

Czy ktoś z Was ma u siebie zamontowane takie coś lub słyszał jakieś potwierdzone informacje na temat Turbo Timera?

Najważniejszym moim pytaniem jest czy w momencie gdy silnik jeszcze chodzi po wyjęciu kluczyka czy idzie zamknąć auto z pilota? Mam na myśli Turbo Timer za ok 150 zł.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Jak dla mnie przerost formy nad treścią, studzenie na wolnych praktykuje tylko po pałowaniu, po normalnej jeżdzie raczej nie ma sensu ale to tylko moja opinia a widze że juz jesteś zdecydowany.

Opublikowano

a ja twierdzę że dobra rzecz.

co do Twojego pytania to tak można zamknąć auto z pilota... chyba ze masz dołożony jakiś z d..y alarm to czasem moze kolidować

Opublikowano

Montowałem takie urządzenia. Tylko że nie nazywały sie turbo timer a cenowo kosztowały około 60zł. Nie miały bajeranckiego wyświetlacza, ale spełniały swoją funkje.

Opublikowano

a jak to się ma do immobilaizera? poza wszystkim to najlepiej jest studzić maszynę po upalaniu jadąc spokojnie

Opublikowano

immo jest potrzebne tylko w momencie odpalania auta wiec przy gaszeniu nie koliduje.

Opublikowano

To jest już moje drugie auto z turbiną, pierwsze sprzedałem bo padła mi turbina, w tym aucie miałem takie samo szczęście ale postanowiłem ją wymienić i chciałbym aby nowa turbina która nie kosztowała mało była chroniona nie tylko przede mną, ale gdy jeździ nim moja żona która nie potrafi się nauczyć, sztuki dbania o auto, tylko potem narzeka że znowu auto do mechanika wiozę.

Czyli podsumowując:

Turbo timer dobra rzecz, nie ma problemu z immo i co najważniejsze w czasie "podtrzymywania" zapalonego silnika, da się zamknąć auto pilotem włączając alarm. (oryginalny alarm) tak?

Opublikowano

Tak dokładnie:)

tyle ze podług Polskiego prawa jest to zabronione he he i można dostać za to mandat:grin: ponieważ nie można zostawić odpalonego auta na ulicy he he he bo to polska :grin:

Opublikowano

pewnie za jakiś czas zabronią używać spryskiwaczy do szyb bo nadmiar płynu przedostaje się do wód gruntowych

Opublikowano

Jak dla mnie to wolę jechać ostatnie 5-10 kilometrów wolniej na niskich obrotach i turbo samo odsapnie.

Opublikowano
Jak dla mnie to wolę jechać ostatnie 5-10 kilometrów wolniej na niskich obrotach i turbo samo odsapnie.

Dokładnie, ale niektórzy wola gotować silnik na postoju:)

Opublikowano

ja tam az taki zaganiany nie jestem i znajduje te 2 minutki na wolne obr.

---------- Post dopisany at 00:47 ---------- Poprzedni post napisany at 00:44 ----------

a nic nie pomoże jak olej h***wy

Opublikowano

Turbina wbrew pozorom baardzo szybko wytraca swoją temperaturę, już po odpuszczeniu gazu stopnie bardzo szybko spadają (po pałowaniu).

Gdy jeździ się normalnie wystarczy chwile powiercić się w samochodzie, ale prawdopodobnie i tak będzie już dawno wszystko si. Po pałowaniu, lajtowy podjazd pod dom przynajmniej ok kilometra, lekkie przeczekanie i nie będzie problemów. Stosowane na nowych furach.

Bardziej bym walczył o dobrą oliwę niż schladzanie 2 minutowe, ale skoro ktoś ma czas i zdrowie kombinować :)

Opublikowano
Turbina wbrew pozorom baardzo szybko wytraca swoją temperaturę, już po odpuszczeniu gazu stopnie bardzo szybko spadają (po pałowaniu).

Dokładnie polecam przejażdżkę autem z zegarem EGT szybko leczy z obiegowych opinii studzenia, i tak jak koledzy piszą dobry olej żaden Motul np:)

Opublikowano

To jaki olej polecacie w takim razie do 1.8T 150KM?

Dodam że i tak czeka mnie jeszcze wymiana pierścieni bo mi "je" litr oleju na 1000 km.

Mam zamiar jeszcze go podkręcić na ok 190 koni i wsadzić mu gaz.

Opublikowano

Ale watek zszedl z tematu...

Opublikowano

Valvoline są dobrymi olejami, mimo pozorów także zadowolonym można być z Helixa i dobrze wychodzi w testach.

Co do zwiększania mocy, najpierw gaz a potem mody I niech gazownik od razu wsadza większe dysze oraz wysteruje odpowiednio soft na większe dawki.

Opublikowano

mam dobry olej ale i tak po ostr. czekam te 1-2 minutki i dopiero gasze motor

Opublikowano

Nie zamkniesz samochodu z pilota dopuki silnik jest na chodzie. Mam założony u siebie TT i orginalny alarm, sprawdziłem to na własnym przykładzie.

Link do montażu TT: :: a4mods.com :: - The Premiere Audi A4 Modification Guide and Pictures Library

+

Link do modułu obsługującego cent.zamek i alarm: :: a4mods.com :: - The Premiere Audi A4 Modification Guide and Pictures Library

niestety moduł raczej nie do dostania u nas

Opublikowano

Czyli jednak montowanie TT jest bez sensu. Co to za różnica czy czekam w samochodzie z kluczykiem w stacyjce i potem auto zamknę załączając alarm, albo bez kluczyka w stacyjce czekając aż turbo timer wyłączy auto, żeby go następnie zamknąć. Można też zamykać przekręcają kluczyk w drzwiach, ale bez alarmu i otwieranie auta też musi wtedy nastąpić przez kluczyk w drzwiach.

Reasumując TURBO TIMER:

1. Nie opłaca się go montować jeżeli nie chce się zrezygnować z centralnego zamka i alarmu.

2. Nie opłaca się go montować ponieważ takie chłodzenie turbiny potrzebne jest po bezpośrednim pałowaniu turbiny. Wystarczy ostatni kilometr spokojnie przejechać i spokojnie zaparkować samochód i ewentualnie chwile posiedzieć w tym aucie 30 sekund to nie tak dużo (można odmówić ojcze nasz..)

3. Wlać dobry olej. (szukać w innych postach)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...