Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tarcze biją po przetoczeniu, pomocy chłopcy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Musiałam w swojej B7, przetoczyć tarcze, gdyż pojawiło sie od dłuższego czasu bicie wyczuwalne na pedale hamulca. Okazało się ze tarcze są krzywe.

Tarcze po przetoczeniu ( toczone tylko miejsca docisku klocka wewnętrzna i zewnętrzna strona) wszystko dobrze poskręcane 2 razy sprawdzone, pedał mi zaczoł skakać góra i dół , co się mogło stać? Wszystko sprawdzone dwukrotnie. Wątpie aby były źle przetoczone bo wszystko było miirzone czujnikiem zegarowym i sprawdzane co do milimetra.

Proszę o porady co może być przyczyną ze po przwetoczeniu przy hamowaniu pedał mi lata góra dół. Proszę o waszą pomoc chłopaki

Opublikowano

Piasty lipa, zdejmowali Tarcze do toczenia czy robili na aucie ?

Opublikowano

zdejmowali

---------- Post dopisany at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany at 22:21 ----------

a piasty wymieniane były ok rok temu bo łożyska buczały i wymieniałam łożysko i piaste

Opublikowano

Chyba wyjścia nie będzie i mus nowe zakupić.

Tak to bywa przy przetaczaniu.

Opublikowano

Mam nadzieję że klocki nowe założyłaś?!

Opublikowano

klocki nowe

---------- Post dopisany at 23:22 ---------- Poprzedni post napisany at 23:21 ----------

chyba kupię nowe tarcze, ale mam stracha że jak kupię nowe to żeby nie trafić na wadliwy materiał,co polecacie?? jaka firma najlepiej??

---------- Post dopisany at 23:37 ---------- Poprzedni post napisany at 23:22 ----------

tarcze po podpięciu pod czujnik zegarowy na maszynie, na sklai czujnika zakres był od zera do max czyli masakra.po przetoczeniu wszystko równo zero odchyłów. co jest przyczyną ze tarcze wyprostowane a tak masakrycznie biją?

Opublikowano

Bo co innego mocowanie na tokarce a co innego mocowanie na osi.

Różnie z tym bywa.

Tak to już jest.

Też to przerabiałem w poprzedniej B5.

Opublikowano

Jak pisałem różnie z tym bywa.

Wystarczy że tokarz się nie przyłoży przy mocowaniu i już du...a.

Opublikowano

Miałem to samo z tarczami w passacie. Były przetaczane 2 razy i za każdym razem jak porządnie dostały po d*pie i sie nagrzały to znowu pojawiało się bicie.

Opublikowano

tylko ze moje tarcze prawie nowe było lekkie bicie wiec do przetoczenia, a po przetoczeniu takie coś. spróbować przetoczyć jeszcze raz?

Opublikowano

w sumie pewnie nie zaszkodzi :wink: ale chyba jedynym rozwiązaniem pozostanie zakupu nowych dobrej firmy :wink:

devastation zapewne poleci Ci cosik godnego uwagi - wszystko co związane z zatrzymywaniem naszych fur ma w jednym palcu :thumbup1:

Opublikowano

Ja swoje frezowałem na CNC, i nie było problemu z ustawieniem płaszczyzny, bo było przykręcane do stołu tak jak do piasty.

Sprawdz jeszcze ile biją na aucie, czy jest jeszcze co zbierać :wink:

Opublikowano

ATE lub Zimmermann polecam ze swojej strony

Opublikowano

Ate to plastelina, załóż Otto Zimmermanny.

Kupisz u dzika z forum.

Opublikowano

Miałem u siebie kiedyś identyczny problem. Przetoczenie tarcz nie pomogło. Po dokładnych oględzinach tarcz (przednich -wentylowanych) okazało się, że jest pęknięte żeberko - mostek miedzy wewnętrzna a zewnętrzną powierzchnią tarczy.

Tak wiec mimo, że tarcza nie miała bicia to pod wpływem docisku klocków hamulcowych odkształcała się i to powodowało "bicie". No i skończyło się na nowych tarczach.

Opublikowano

Kumpel znowu miał problem z piastą. Łożysko itp nic nie wyło ale zmieniał tarcze ze 4 razy i za każdym razem chwilę po wymianie tarcze znowu zaczynały mu bić. Ostatecznie łożysko się wysrało, zmienił na inne i od tamtego czasu nie miał już problemu z biciem podczas hamowania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...