ewkaa Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Witam Musiałam w swojej B7, przetoczyć tarcze, gdyż pojawiło sie od dłuższego czasu bicie wyczuwalne na pedale hamulca. Okazało się ze tarcze są krzywe. Tarcze po przetoczeniu ( toczone tylko miejsca docisku klocka wewnętrzna i zewnętrzna strona) wszystko dobrze poskręcane 2 razy sprawdzone, pedał mi zaczoł skakać góra i dół , co się mogło stać? Wszystko sprawdzone dwukrotnie. Wątpie aby były źle przetoczone bo wszystko było miirzone czujnikiem zegarowym i sprawdzane co do milimetra. Proszę o porady co może być przyczyną ze po przwetoczeniu przy hamowaniu pedał mi lata góra dół. Proszę o waszą pomoc chłopaki
Dev Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Piasty lipa, zdejmowali Tarcze do toczenia czy robili na aucie ?
ewkaa Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2013 zdejmowali ---------- Post dopisany at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany at 22:21 ---------- a piasty wymieniane były ok rok temu bo łożyska buczały i wymieniałam łożysko i piaste
Fido Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Chyba wyjścia nie będzie i mus nowe zakupić. Tak to bywa przy przetaczaniu.
mkat Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Mam nadzieję że klocki nowe założyłaś?!
ewkaa Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2013 klocki nowe ---------- Post dopisany at 23:22 ---------- Poprzedni post napisany at 23:21 ---------- chyba kupię nowe tarcze, ale mam stracha że jak kupię nowe to żeby nie trafić na wadliwy materiał,co polecacie?? jaka firma najlepiej?? ---------- Post dopisany at 23:37 ---------- Poprzedni post napisany at 23:22 ---------- tarcze po podpięciu pod czujnik zegarowy na maszynie, na sklai czujnika zakres był od zera do max czyli masakra.po przetoczeniu wszystko równo zero odchyłów. co jest przyczyną ze tarcze wyprostowane a tak masakrycznie biją?
Fido Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Bo co innego mocowanie na tokarce a co innego mocowanie na osi. Różnie z tym bywa. Tak to już jest. Też to przerabiałem w poprzedniej B5.
ewkaa Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2013 czyli wina tokarki? a raczej zamocowania
Fido Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Jak pisałem różnie z tym bywa. Wystarczy że tokarz się nie przyłoży przy mocowaniu i już du...a.
ewkaa Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2013 to jakie tarcze kupic co polecacie
misiek95 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Miałem to samo z tarczami w passacie. Były przetaczane 2 razy i za każdym razem jak porządnie dostały po d*pie i sie nagrzały to znowu pojawiało się bicie.
ewkaa Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2013 tylko ze moje tarcze prawie nowe było lekkie bicie wiec do przetoczenia, a po przetoczeniu takie coś. spróbować przetoczyć jeszcze raz?
MarianekZg Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 w sumie pewnie nie zaszkodzi ale chyba jedynym rozwiązaniem pozostanie zakupu nowych dobrej firmy devastation zapewne poleci Ci cosik godnego uwagi - wszystko co związane z zatrzymywaniem naszych fur ma w jednym palcu
cys Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Ja swoje frezowałem na CNC, i nie było problemu z ustawieniem płaszczyzny, bo było przykręcane do stołu tak jak do piasty. Sprawdz jeszcze ile biją na aucie, czy jest jeszcze co zbierać
ewkaa Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2013 devastation, poleć coś co kupić. tarcza na 320mm
kamien85 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 ATE lub Zimmermann polecam ze swojej strony
Dev Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Ate to plastelina, załóż Otto Zimmermanny. Kupisz u dzika z forum.
ewkaa Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2013 no właśnie te co teraz mam to zimmerman
arekdkw Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Miałem u siebie kiedyś identyczny problem. Przetoczenie tarcz nie pomogło. Po dokładnych oględzinach tarcz (przednich -wentylowanych) okazało się, że jest pęknięte żeberko - mostek miedzy wewnętrzna a zewnętrzną powierzchnią tarczy. Tak wiec mimo, że tarcza nie miała bicia to pod wpływem docisku klocków hamulcowych odkształcała się i to powodowało "bicie". No i skończyło się na nowych tarczach.
Labiel Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Kumpel znowu miał problem z piastą. Łożysko itp nic nie wyło ale zmieniał tarcze ze 4 razy i za każdym razem chwilę po wymianie tarcze znowu zaczynały mu bić. Ostatecznie łożysko się wysrało, zmienił na inne i od tamtego czasu nie miał już problemu z biciem podczas hamowania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się