goldi Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Oryginalny zaworek zwrotny na filtr paliwa o numerach 191 127 247A kosztuje w serwisie 111 zł zamiennik febi około 50 zł dam jutro znać czy coś sie polepszyło ale nie podoba mi sie ten zamiennik
kujawaPGN Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 111zl a 75zl to jest różnica jednak... ciekawe
tarq Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 dajcie spokoj Panowie, sprzedaje te zaworki z hansa od 10 lat nigdy nikt mi tego nie reklamowal jest jeszcze Febi o symbolu FE02087, 38zl w Detalu naprawde nie ma sensu przepłacać za ori w tym wypadku, mówię z doświadczenia a nie wyssałem tego z palca pozdr
kujawaPGN Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 możesz zapodać jakieś zdjęcie takiego zaworka? byłbyś w stanie mi taki wysłać pocztą? ;]
tarq Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 inter cars gniezno FILIA GNIEZNO PARKOWA 24 Moge Ci to tam wypisać do odbioru
goldi Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Oczywiście Łukasz masz racje nie warto przepłacać żeby oryginał kosztował z 50 zł to ok ale nie ponad 100 zobacze efekt jutro rano bo jak widac przypadłośc większosci naszych klekotów z tym odpalaniem choć dopiero w tym roku tak zauważyłem jakby dłużej kręcił zawsze było od strzałą.Choć akumulator nie wiem, ile ma lat w moim posiadaniu 6 lat a ile w niemcowni to nie wiem. Napięcie podczas rozruchu nie spada poniżej 10 V świece sprawdzone przed zimą filtr wymieniony jak co roku kąt wtrysku po moim wymianie rozrządu ustawiony i sprawdzony. Dawka rozruchową podniosłem i sie pomysły wyczerpały czujnik ok termostat 7-8 km i 90 stopni
tarq Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 JEDYNE WLASNIE CO mi przychodzi do głowy to zmienic dawke, jaka masz ? ja ustawilem na 3.0mg gdy ma 90 stopni...
vp-tdi Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 JEDYNE WLASNIE CO mi przychodzi do głowy to zmienic dawke, jaka masz ? ja ustawilem na 3.0mg gdy ma 90 stopni... nic to nie daje jak tylko lepszy but w lato. ja na zime specjalnie wiecej ustawiam i mam teraz 5.0mg. tego febiego sie oplaca i juz lepsza firma jak hans prjes czajna
goldi Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Łukasz nie pamiętam ale max wartosci ile sie dało ustawić muśiałbym podłączyć kompa i zobaczyć ale co mi sie jeszcze wydaje że na wtryskach jak miałem 205 to lepiej palił niż na tych 216 nic trza przeżyć tą zimę dam znać jutro jak odpalił rano ---------- Post dopisany at 17:10 ---------- Poprzedni post napisany at 17:09 ---------- Marek a co ma podniesienie dawki rozruchowej gr 5 do lepszego kopa w lecie
vp-tdi Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 on nie pisal o dawce rozruchowej tylko normalnej z kanału 01 dawka rozruchowa kanału 05 nic nie daje , nie wiem w sumie poco to jest do ustawiania. ---------- Post dopisany at 17:19 ---------- Poprzedni post napisany at 17:18 ---------- [b]goldik[/b] a skad masz te wtryski ?
marjon Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Zatankowałem dzisiaj pełny bak pod sam korek i kilka razy nacisnąłem odpowietrznik. Zobaczymy To jest coś nieoryginalnego, co sobie dołożyłeś tak? Przy samym wlewie, po lewej masz taki cycek montowany fabrycznie. W zimie można go używać, w lecie raczej nie wskazane. Update Dzisiaj zapalił bardzo ładnie, temperatura -7,5 stopnia. Zobaczymy jak to będzie wyglądało w kolejnych dniach. daj znac po wymianie tego zaworka czy sie poprawiło. tez dzisiaj zatankowalem do pelna, moze jutro cos sie wyjasni i tez zmienie zaworek:wink: ---------- Post dopisany at 17:54 ---------- Poprzedni post napisany at 17:52 ---------- inter cars gnieznoFILIA GNIEZNO PARKOWA 24 Moge Ci to tam wypisać do odbioru http://s27.postimg.org/z4y1fkfen/Bez_tytu_u.jpg tez bylbym zainteresowany, moglbys mi to wypisac w inter cars w Piotrkowie Tryb??
kujawaPGN Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 inter cars gnieznoFILIA GNIEZNO PARKOWA 24 Moge Ci to tam wypisać do odbioru http://s27.postimg.org/z4y1fkfen/Bez_tytu_u.jpg no to extra w takim razie zróbmy tak. Jaki łączny koszt zaworka?
Aron21 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2014 też bym chyba wziął ten zaworek jeżeli zda egzamin ale musiałaby być wysyłka bo nie ma w pobliżu mojej miejscowości intera ;/
Tommy Gun Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Dzisiejsze odpalenie -11, podgrzałem świece i zapalił za pierwszym obrotem. Odkąd zatankowałem pod sam korek i nacisnąłem odpowietrznik wszystko gra. Przy okazji dzisiaj jadę do speca od rozruszników, mamy tam zajrzeć profilaktycznie. Może tutaj też coś wyjdzie. Póki co sugeruję wszystkim zatankować pod samiutki korek i odpowietrzyć bak.
Aron21 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2014 dzisiaj tankowałem fakt fakt tylko pół baku ale nie widze we wlewie żadnego cycka do odpowietrzania
kristek1900 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 dzisiaj tankowałem fakt fakt tylko pół baku ale nie widze we wlewie żadnego cycka do odpowietrzania Zajrzyj po odkręceniu korka, po lewej stronie wlewu . Wystaje nieznacznie, jak wkręcasz korek to otwiera /czy zamyka odpowietrzenie zbiornika. Śledzę temat,bo też borykam z ciężkim odpalaniem mojego 1Z. Założony nowy zawór na pompie, filtr z dwoma wyjściami i przezroczyste wężyki , aby wykluczyć zbędne łączenia. Palił zarąbiście ,aż do wczoraj. Ale nie zapaliły się świece i 3 razy kręciłem ,żeby zaskoczył.
kujawaPGN Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Dzisiejsze odpalenie -11, podgrzałem świece i zapalił za pierwszym obrotem. Odkąd zatankowałem pod sam korek i nacisnąłem odpowietrznik wszystko gra. Przy okazji dzisiaj jadę do speca od rozruszników, mamy tam zajrzeć profilaktycznie. Może tutaj też coś wyjdzie. Póki co sugeruję wszystkim zatankować pod samiutki korek i odpowietrzyć bak. myślałem że to nie jest odpowietrznik tylko ogranicznik do klapki wlewu paliwa... ---------- Post dopisany at 14:09 ---------- Poprzedni post napisany at 12:07 ---------- właśnie założyłem nowy zaworek z Hansa - wielkie dzięki tarq akurat się składa że mam bardzo mało paliwa i zobaczę wieczorem albo rano jak odpali...
goldi Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Niestety wymiana zaworka zwrotnego na filtrze paliwa nie pomogła
Tommy Gun Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Słuchajcie problem się chyba rozwiązał. Nie wiem czy to dobry trop ale chwilę temu wyjeździłem bak prawie do zera. Jednego dnia, jak już były problemy z paleniem (pomimo ustawionego kąta wtrysku u pompiarza) podczas mocnego buciora auto mi zgasło. Przez chwilę nie mógł zapalić ale załapał. Z początku myślałem o przywieszonym popychaczu ale one były wymienione przy okazji naprawy uszczelki pod głowicą. Połączyłem to w pewną układankę i raczej potwierdza się zapowietrzenie auta. Odkąd zatankowałem auto pod sam korek i odpowietrzyłem bak pali jak ta lala. Dzisiaj było -16, podgrzałem świece i załapał od razu. Ani razu nie było problemu od zalania do pełna. Byłem także wczoraj u machera od rozruszników, zrobił przegląd całości - do wymiany poszedł lekko wyjebany bendix. Wszystko zostało wyczyszczone z syfu i odpowiednio nasmarowane. Po tym zabiegu kręcił o wiele lepiej przy -16 niż przy -11. Mimo że kupiłem zaworek do filtra firmy Meyle wraz z oringiem, wstrzymam się z jego wymianą przez pewien czas.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się