Dev Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2014 kazde sprzeglo od diesla na PD 5 biegow bedzie tansza alternatywa do nieduzo dlubnietego 1.8t... po co kombinowac jeszcze w inna strone Piotrek, zrozum, zawsze znajdzie sie ktoś, kto będzie chciał podetrzeć sobie d....ę szkłem. Tylko jeszcze nie wie że sobie ją pokaleczy. ---------- Post dopisany at 19:49 ---------- Poprzedni post napisany at 19:47 ---------- Dev a tą tarcze to CI regenerowali czy tylko obili kevlarem???? Chodzi o sprężyny tłumiące Zmieniali mi na te w lepszym stanie
koziol1172 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 no to robisz to samo plus obrobka jednomasu...albo w ogole, jednomas i sprzeglo od 1z 1.9tdi wzdluznego i tez wystarczy na 200pare koni... i nic nie trzeba przerabiac Ogarnie spokojnie ~200 km???? Tylko ciekawe jeszcze jak w dłuższej eksploatacji --- To byłaby dobra opcja na jednomasowe które ogarnia tylko samego chipa bez modów mechanicznych Pioteros a taki zestaw według deva tylko na gotowej tarczy??? Jest jakaś nowa tarcza w opłacalnych pieniądzach ?? od S2 czy RS4 są drogawe, już lepiej wychodzi obić kevlarem tą z 2.5 Tomek Ja po prostu szukam alternatyw,
pioteros Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 paweł, po co szukasz alternatywy oraz tworzysz całą wizje tworzenia sprzegla do ledwo zachipowanego 1.8T skoro: 1. seria w dobrym stanie spokojnie to ogarnia - nie ma potrzeby zmiany 2. jak mowilem, kazde sprzeglo z diesla tez da rade jeszcze lepiej jak seria co do 2. - ciagle to powtarzam, jaki moment obrotowy jest w dieslu a jaki w 1.8T, w dodatku jak szybko w deislu jest osiagany... a jak w benzynie skoro seryjne sprzeglo w AWX 1.9TDI 130KM wytrzymuje chipsa na okolo 170KM i 370-380nm.... ktory osigany jest pewnie przy ok 1500-1600 obr, to jak wielka moc musisz miec w 1.8T zeby miec 370NM momentu... ze 280KM? wiecej? a i tak nigdy on nie bedzie tak szybko uzyskiwany jak w dieslu wiec nawet i 300KM pewnie by pociagnelo... wiec po co sobie glowkowac jakie sprzeglo mozna miec skoro jest tyle alternatyw bez koniecznosci tworzenia wlasnych ---------- Post dopisany at 20:09 ---------- Poprzedni post napisany at 20:06 ---------- TOMEK mam sterownik do AGU, tylko immo mi wywala i gasi po chwili, ale grunt ze odpala na nim moj rzęch
koziol1172 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Ok to daje się na spokój z tymi sprzęgłami. Pisałeś o całym zestawie od 1z pasuje on plug&play na 100%??? Bo u siebie nie planuje więcej jak około 200 km a dwumas mi trochę gruchocze już. Zestaw z 1z to całość będę miał za 500zł a do 1.8 T to 1,5klocka
pioteros Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Będzie pasował, jednomas pasuje to i reszta do jednomasu tez będzie, tylko sobie zabiel kolo pod nowa tarcze Zachipsowane afny jeżdżą często na takim sprzegle i nic się nie dzieje, a tam około 300nm tez jest z samego dołu
wampir Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Piotrek, nie trzeba mieć 280KM żeby mieć 370Nm w 1.8T Wystarczy 1.4bara z dołu i trochę zapłonu Żeby nie było, nowe sprzęgło LUK z BEX zrobiło 10tys km i nic się nie dzieje.
Imhotet Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 jakby co mam jednomas i tarcze (do obicia) do pogonienia jako że do skrzyni 6gang nie pasuje pisać na pw
olo Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Ja tylko chciałem jeszcze dodać, że 1. taki zestaw od audi 80 2.0 140KM ACE jak wsadziłem ja do mojej ADRianny, wsadził też niejaki słonik z racingforum do swojego 1.8T 220 konnego quattro. Działa mu jak złoto. no i 2. ceny : zamach z allegro - 80, docisk, tarcza, łożysko, śruby krótkie - 500 w intercarsie. 580 PLN total. Działa plug and play. Warto ewentualnie zaiwestowac 100+ PLN w nowe elementy łapy sprzęgła bo to często jest wyrobione - widać po rozebraniu czy tak jest. Nie widze tu sensu kombinowania z używkami.
pioteros Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 tyle w temacie ---------- Post dopisany 08-07-2014 at 19:22 ---------- Poprzedni post napisany 24-06-2014 at 21:32 ---------- dzis odnotowałem słabą rzecz..... tyrkotanie, na poczatku myslalem ze to sprezarka klimy ktora kona, powoduje ona wibracje i myslalem ze to ona terkocze... ale w pewnym momencie zdziwilem sie bo terkotanie ustalo po wcisnieciu sprzegla.... tak jakby lozysko oporowe mialo luz i latało/trzęsło się na słoneczku docisku... moze wynika to z deko niższej wysokości całego zestawu sprzegla... nie wiem poki co jezdze... zobaczymy, w czasie jazdy nie slychac tego bo dzwiek sie zaglusza ale na postoju czasem slychac nawet jak kompresor od klimy nie chodzi i boje sie ze bedzie coraz gorzej...
adrian998998 Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 Tyrkotanie masz ze skrzyni biegów. Miałem to samo.
Binek45 Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 To ja pokażę moje sprzęgło. Jednomas ABK i sprzęgło s4/rs4. Zestaw wyważony i odchudzony. Seria sprzęgło 288 wraz z dwumasem waży 16.2kg, mój zestaw po prostu położony na sobie ważył 15.4kg, po spasowaniu i odchudzeniu waży 12kg. kilka fotek.
Scirocco2 Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 Witam, Na wstepie, (jako nowy) to super sprawa, ze ktos w koncu opisal w sposob klarowny co z czego i do czego, bo inni uzytkownicy na innych forach bardziej racingowych kryli sie z tym patentem, proponowali wykonanie, a uzyte czesci to byla tajemnica Wlasnie jestem na etapie budowania takiego sprzegla do Audi 80 1.8t quattro, na chwile obecna auto ma lekko ponad 200 koni, plany sa na 260-270 ale juz seryjne sprzeglo nie wytrzymuje strzalow z 4500 nawet na drogowej oponie. Jako ze nie robie tego sprzegla kompleksowo u jednej osoby mam 2 pytania. Jakich srub do mocowania docisku (LT) uzywacie ? M7 X 14 ? czy cos innego ? Grubosc okladzin do nabicia zmierze sobie jak bede mial kolo gotowe, ale z ciekawosci zapytam jakiej grubosci macie nabity kewlar (przy tarczy 2.5 v6 tdi, gdzie standard to bylo 3,75 na strone) ? Pozdrawiam
pioteros Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 Cala moja tarcza od RSA miała chyba ok 11mm, śruby docisku dajesz normalne te co były na ampola, wystarczają, ja zapodalem nawet te stare
cinkers Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Witam, Panowie pomóżcie, bo na sprzęgłach się nie znam... Powoli rozglądam się za sprzęgłem do silnika 1.8T BFB bo obecny oryginał powoli się kończy (po programie pewnie szybciej dokona żywota). Po przeczytaniu: Rozwiejcie moje wątpliwości: można wymienić na sprzęgło Sachs 3000 844 701 z AWX? Bez problemu podejdzie p&p? Moc planuję początkowo w 200PS. Później może w okolica 250PS i odpowiednio większy moment. Lista części: 3082 000 555 1 Tarcza dociskowa sprzęgła 1864 000 440 1 Tarcza sprzęgła 3151 271 937 1 Łożysko oporowe Potrzebne będzie coś jeszcze? Przykładowa aukcja: http://allegro.pl/sachs-sprzeglo-a6-a4-b5-passat-b5-superb-1-9-tdi-i4480682140.html Dzięki.
elmo814 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 ponizej masz tabele ze pasuje , a gdzie kupisz dwumas?
pioteros Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Dwumas zostanie pewnie seryjny bo pasuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się