davidlive Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Sprzęgło z avf jest takie samo co awx?
gwozdz Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Nie wiem czy w dobrym temacie pytam, W swoim aucie zmieniłem dwumas na jednomas ( mocno odelżony ) i do tego tarcza sprzęgła z VR z nową okładziną. Po takim zabiegu pedał sprzęgła "łapał" kilka cm od podłogi, a przy wysokich obrotach ciężko było zmienić bieg. Mechanik doradził żeby wrócić do zwykłego "ciężkiego" jednomasu, ale ten zabieg też nic nie dał. Na chwilę obecną ciężko wbić bieg nawet na wolnych obrotach. Co robić?? Silnik 1.8T 260KM Seat Cordoba Cupra 2000r.
gwozdz Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 (edytowane) Za gruba okładzina Tzn. że musiałbym zmienić okładzinę na tarczy na cieńszą?? Czy to pomoże w 100%?? Tarcz robiłem u Radzikowskiego, a może teraz spróbować w innej firmie, ale jeszcze coś innego wykombinować, bo na chwilę obecną autem nie da się jeździć... Szybko P.S. A może ori tarcz z fabrycznego zestawu w którym był dwumas, dać do zrobienia nowej okładziny i wtedy by bardziej pasowało ?? Edytowane 19 Marca 2015 przez gwozdz
Marcin850527 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Panowie poleci mi ktoś jakiś link z alledrogo z kompletnym sprzeglem do 1.8t?? zależy mi na takim z AWX. Czy dwumas z diesla będzie pasował?? czy muszę kupić ori z 1.8t. Obecnie autem nie da się jechać, 3,4,5 bieg masakra. 6 tys obrotów a nawet 100km/h nie ma:/
pioteros Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 a co to za problem wpisac w allegro kod awx i wybrac cos co jest najtansze, nowe i w miare ze sklepu tym bardzie ze to temat o jednomasiewszystko bedzie pasowac, co w tym watku bylo powiedziane kilka razy ale widac 20 pare stron do przejrzenia to duzo
Marcin850527 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Spokojnie i bez linczu bo przeczytałem ale jasnej odpowiedzi nie znalazłem To jak z tą dwumasą? Brać też z 1.9??
marcindlug Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Awx przykreca sie do seryjnego dwumasu.
pioteros Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Spokojnie i bez linczu bo przeczytałem ale jasnej odpowiedzi nie znalazłem To jak z tą dwumasą? Brać też z 1.9?? jest spokojnie ale wiesz, kazdy umie szukac sobie na allegro a poza tym, ktos ci podesle linka, potem okaze sie ze cos nie tak ze sprzedajacym i bedzie problem i pretensja ;]
Pawel_M Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Przeczytałem cały ten temat o jednomasie z tarczą 240mm i się zastanawiam czy u mnie taka wymiana będzie miała sens. Auto zmodzone na 300+ aktualnie mam sprzęgło na seryjnym dwumasie ( 228mm ) Sprzęgło robione u Radzikowskiego kilka lat temu z tarczą organiczną i dociskiem wzmocnionym o 40% Póki co jeździ, o dziwo dwumas cały ( nie strzelam ze sprzęgła codziennie ale czasami się zdarza ) Moje sprzęgło zabiło póki co dwie półosie ( ukręcone rury ) i jedną skrzynię ( rozpadł się tryb 3 biegu ). Aktualnie będę zakładał skrzynię z s4 i most z blokadą z Audi 80 a przy okazji zastanawiam się czy jest sens zmieniać sprzęgło które mam od Radzika 228mm na jednomasa 240mm z dociskiem od LT ??
Dev Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Opublikowano 22 Marca 2015 jak Ci zdechnie to co masz to wrzuc jednomasa
Pawel_M Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 (edytowane) Chciałem jeszcze zapytać jakiej grubości ma być tarcza sprzęgłowa z 2.5tdi przy docisku z LT 124 0220 20 ?? Edytowane 25 Marca 2015 przez Pawel_M
davidlive Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Kupilem b7 bfb z 6 skrzynią. Jest jakieś sprzęgło 240 p&p ?
pioteros Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Tomciu w bfb i bex było 228 nawet w szostkach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się