Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po wymianie tarcz i klockow SLABIEJ HAMUJE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

O toz mam taki problem 2 mies temu wymienilem z przodu tarcze i klocki po jakims czasie odpowietrzylem caly uklad ciagle patrzac na plyn w zbiorniczku by nie zapowietrzyc abs i od kilku dni pedal hamulca po nacisnieciu wczodzi z lekkim oporem w podloge dopiero po podpompowaniu jest twardy i po chwili znowu nacisnieciu pedal wchodzi w podloge.Jaka moze byc przyczyna czy ktos mial juz taki przypadek i rozwiazal go? dodam ze vcds pokazal mi cos takiego i nie wiem czy to jest jakis blad? Prosze o pomoc kto mial juz taki przypadek.

Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.lbl

Part No: 8E0 614 517

Component: ABS/ESP front D620

Coding: 04255

Shop #: WSC 75337

VCID: E5CB2F4D7F7A671

No fault code found.

Opublikowano

Zobacz czy któryś cylinderek nie puszcza. A może płyn już stary?

Opublikowano

Miałem identyczny objaw. U mnie dopiero wymiana pompy hamulcowej załatwiła problem.

Opublikowano

ale wszysto dzialalo przed wymiana jak trzeba hamulce byly na dotyk musialem wymienic bo tarcze mialem krzywa.Plyn zostal ten co byl tylko dolewalem nowego i nie wiem co sie dzieje,a to co wykryl vag to jakis blad? aha i jeszcze jedno gdy naciskam hamulec to slychac jakby powietrze taki odglos slychac i pedal rosnie docisne mocniej i spada powoli w podloge.

Opublikowano

bo odpowietrzalem i nie bylem pewien czy nie pociaglo troche powietrza z odpowietrznika bo lekko go popuscilem i troche sie zapocil po za tym to byl moj pierwszy raz.Gosciu w motoryzacyjnym sprzedal mi plyn zulty takiego samego jak moj mowil ze sie miesza z innymi.Jutro zobacze czy ktorys cylinderek nie przepuszcza bo jak patrzylem na stan plynu to wydaje mi sie ze troszke go ubylo choc nie jestem pewien.

Opublikowano

No własnie też tak myślałęm. Przy wymianie tarcz nie trzeba odpowietrzać hamulców.Wydaje mi się że masz jakiś wyciek, pooglądaj wszystko dokładnie I upewnij się że dolałeś dot 4 a nie czasem 3 bo będzie lipa.

Opublikowano

ok dzieki jutro zobacze. teraz juz wiem ze nie trzeba odpowietrzac

Opublikowano

Dzis sprawdzalem plyn mam dot4 nie sprawdzalem czy sa jakies wycieki ale bez odpalania silnika po 2 lub 3 pompowaniach pedal byl twardy i nie schodzil w dol po odpaleniu silnika i pompowaniu pedal leci powoli w dol.

Opublikowano

wymien plyn, nie dosc ze miales jakis stary plyn to dolales nie wiadomo czego jeszcze, wymien caly plyn odpowietrzajac calutki uklad ze wszystkich kol

kolejna sprawa, jakiej firmy tarcze i klocki zalozyles?

Opublikowano

Witam serdecznie,

Dzisiaj zmieniałem koła na letnie i przy okazji sprawdziłem stan przednich tarcz. Jestem po prostu w szoku. Przed zimą, kiedy zakładałem stalówki sprawdzałem same tarcze, jak i klocki - wszystko było ok. Hamulce jednak trochę słabo hamowały - jeżdżę kilkoma samochodami, to tam hamulce są igła, a tu takie nie były, więc postanowiłem odpowietrzyć, ale to również nic nie pomogło, bo nadal było to samo, a w układzie powietrza nie było.

Olałem to, bo kurcze wszystko było okej, więc nie miałem powodu cokolwiek sprawdzać dalej. Dzisiaj zmiana kół na letnie i szok :shock3: Na obu przednich tarczach zrobiły się niewielkie rowki, na środku nawet dosyć bardziej wyczuwalny, a na zewnętrznym obwodzie takie lekkie, ale palcem są wyczuwalne (a przed zimą tego nie było, było idealne gładko!). Sprawdziłem klocki - o dziwo zrobiłem przez zimę ok. 30 tyś km i klocki są nawet nie ruszone - na wszystkich kołach w takim stanie, jakim były przed założeniem stalówek. Nie mam pojęcia, co może być powodem. Rozmawiałem z kolegą i mówił, że miał dokładnie coś takiego, kiedy założył tanie zamienniki klocków - były tak twarde, że to one były powodem zdzierania tarczy, a hamowanie było bardzo słabe. Czy jest coś w tym prawdy i jest możliwe, że u mnie jest podobnie? Ja za swojej kadencji nie zmieniałem klocków, a zrobiłem autem ok. 50 tyś od kupna, natomiast klocki w jakim stanie były, w takim są, co mnie dziwi, bo zazwyczaj po 50 tyś km. w autach klocki wyglądają jak zwykłe blachy, co wiem ze swojego doświadczenia :)

Poradzi ktoś?

Opublikowano

Juz nie pamietam jakiej firmy mam tarcze i klocki wiem ze mialy byc z tych lepszych.Na starym plynie mialem bardzo dobre hamulce tylko tarcza byla krzywa moze ten nowy plyn jest zly kupie nowy i odpowietrze caly uklad ze starego plynu.

Opublikowano

a ile przejechales na nowych hamulcach?

Opublikowano

ok 3 tys z czego 2 tys to przebieg autostradowy.

Opublikowano

A z moim problemem ktoś coś poradzi?

Opublikowano

Wymień cały plyn, odpowietrz cały zestaw hebli, a potem zobaczysz czy masz do d**y tarcze czy pompa siadła.

Opublikowano

Ja też panowie mam problem ze słabymi hamulcami od kupna, może po prostu one są za słabe do takiego auta, u mnie pompa wymieniona na nową, po wymianie zmiana tylko taka że na starej pompie po każdym wciśnięciu pedału wpadał do podłogi, a na nowej za pierwszym razem nie wpada a za kolejnymi pod rząd już tak, płyn też, mam 312mm, w golfie IV miałem 256 a hamulec łapał jak żyleta lekko się musnęło pedałem i samochód stawał dęba, że aż z pasów wyrywało. Może ewentualnie klocki z małym współczynnikiem tarcia chociaż ja mam pagid u siebie jedna z lepszych firm

Opublikowano
Ja mam wlasnie ten plyn hamulcowy ktory dolewalem.Ktos moze sie wypowiedziec na jego temat? stosowal go ktos juz?

Płyn hamulcowy ATE dot4 typ200 1L KrK 280stC (3987344700) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

jeden z najlepszych płynów na rynku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...