adameksc Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Dla wszystkich zainteresowanych, jak wygląda adaptacja listw ochronnych na błotnikach A4 w jasnym kolorze przesyłam zdjęcia. Listwy te kupiłem w ASO AUDI w Krakowie za cenę ok.43zł/szt., zamontowane są od 2 miesięcy i jestem b.zadowolony. Listwy te nieszczególnie rzucają się w oczy, poza tym większość nowych aut z grupy VW/AUDI ma właśnie takie listwy, stąd wygląda to naturalnie. Listwy pasują idealnie, polecam przed ich montażem wyłamanie plastikowych kołków (jest to konieczne przy starego typu błotnikach) oraz naklejenie na całej ich powierzchni dobrej taśmy montażowej (fabrycznie nałożona taśma może być niewystarczająca). Z pozdrowieniami dla Simon-75. http://www.fotoszok.pl/show.php/2297117_cam00992.jpg.html http://www.fotoszok.pl/show.php/2297118_cam00991.jpg.html http://www.fotoszok.pl/show.php/2297121_cam00990.jpg.html http://www.fotoszok.pl/show.php/2297122_cam00989.jpg.html http://www.fotoszok.pl/show.php/2297123_cam00987.jpg.html http://www.fotoszok.pl/show.php/2297124_cam00986.jpg.html Pozdrawiam Adam
azure Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Jak dokładnie wygladają te listwy niezamontowane, ma ktoś fotkę? PS. Jak tak czytam o problemach z korozją w B8 to śmiech mnie ogarnia... gdzie ta jakość marki premium...?
adameksc Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Jak dokładnie wygladają te listwy niezamontowane, ma ktoś fotkę? PS. Jak tak czytam o problemach z korozją w B8 to śmiech mnie ogarnia... gdzie ta jakość marki premium...? przewaga dzięki technice!
simon__75 Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Jak dokładnie wygladają te listwy niezamontowane, ma ktoś fotkę? PS. Jak tak czytam o problemach z korozją w B8 to śmiech mnie ogarnia... gdzie ta jakość marki premium...? przewaga dzięki technice! Coś ta technika się sp...liła Niemcom :/
Rabbi Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) d*py dali !!!! już z 10 lat dają pytanie tylko czy w każdym rodzaju części celowo,czy niektóre im najzwyczajniej nie wyszły Edytowane 18 Marca 2015 przez Rabbi
andynl Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Jak dokładnie wygladają te listwy niezamontowane, ma ktoś fotkę?
baszmak7 Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 jak tak czytam to widze ze na b5 sie nie nauczyli... zamiast podgiac blotnik od wewnarz tak zeby bylo jak najmniejsz prostopadlej powierzchni do kierunku latania odpryskow tak robią ranty na centymetr i potem sie dziwi czlowiek ze ocynk a rdzewieje jakbym mial fabryczny nowy samochod odrazu bym zrolował ranty z przodu żeby została sama krawędź błotnika nic to nie da w b6 gniją błotniki nawet przy łączeniu na dole z progiem,także...
Krzysiek290785r Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Witam, A ja jestem świeżo po malowaniu przednich błotników, wczoraj odebrałem auto. Mam tylko nadziej że korozja już za mną.
adameksc Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Witam, A ja jestem świeżo po malowaniu przednich błotników, wczoraj odebrałem auto. Mam tylko nadziej że korozja już za mną. za Tobą będzie jeśli założysz listwy ochronne, choć i tak nie w 100%, błotniki gniją poprzez uszkodzenia lakieru od kamyków, które wyrzucane są spod kół, więc nowy lakier pomoże, ale dopóty, dopóki nie zostanie ponownie uszkodzony. Polecam zakup listew, tym bardziej, że koszt znikomy
andynl Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) błotniki gniją poprzez uszkodzenia lakieru od kamyków, które wyrzucane są spod kół, Błotniki gniją ponieważ pomiędzy błotnikiem a nadkolem (za szmacianym nadkolem) jest taka półka a pod błotnikiem w miejscu mocowania jest luka którą ma wypływać wszelaka woda, niestety to się zapycha błockiem i utrzymuje wilgoć, no i jak się łatwo domyśleć gnije od środka. Same kamyki to tylko 30% winy gnicia błotników. Zabezpieczać srodki błotników i nadkoli, czyścić szczelinę i zakładać osłony plastikowe a na pewno przedłuży to żywotność błotników o kilka lat Edytowane 29 Marca 2015 przez andynl
krystian3769 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 (edytowane) błotniki gniją poprzez uszkodzenia lakieru od kamyków, które wyrzucane są spod kół, Błotniki gniją ponieważ pomiędzy błotnikiem a nadkolem (za szmacianym nadkolem) jest taka półka a pod błotnikiem w miejscu mocowania jest luka którą ma wypływać wszelaka woda, niestety to się zapycha błockiem i utrzymuje wilgoć, no i jak się łatwo domyśleć gnije od środka. Same kamyki to tylko 30% winy gnicia błotników. Zabezpieczać srodki błotników i nadkoli, czyścić szczelinę i zakładać osłony plastikowe a na pewno przedłuży to żywotność błotników o kilka lat Przyczyna jest dokładnie taka jak pisze Andy. Same listewki to tylko ochrona rantu błotnika. Jestem właśnie w trakcie zabawy z zabezpieczeniem. Dzisiaj zrzuciłem nadkola, opryskałem alu-teufel spezial z pędzelkiem i wpłukałem cały syf karcherem. Jutro suszenie zabezpieczenie antykorozyjne i dopiero listwy. Dodam że na rancie od wewnątrz błotnika w górnej jego części też jest masę błota. Tu widać jak bierze to spłaszczenie nad progiem do którego przykręcony jest błotnik, a nie tylko jego rant. I to na finał Edytowane 10 Kwietnia 2015 przez krystian3769
Kamyk Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 (edytowane) świetna robota zrzucenie nadkoli to tylko parę śrubek, czy dłuższy temat? Edytowane 11 Kwietnia 2015 przez Kamyk
krystian3769 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 (edytowane) Parę śrubek torx i spinek i nadkola zdjęte............ Tak wyglądał rant prawego błotnika po oczyszczeniu. Tu widać robotę po odpryskach z kamyczków Rant zabezpieczony łącznie z całym błotnikiem od wewnętrznej strony. I odświeżenie tarczy z zaciskiem Oczywiście ochrona lakieru też siedzi na silikonie do szyb. Edytowane 11 Kwietnia 2015 przez krystian3769
adameksc Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 d*py dali !!!! już z 10 lat dają pytanie tylko czy w każdym rodzaju części celowo,czy niektóre im najzwyczajniej nie wyszły Gdyby OOOO doskonale zabezpieczali auta i wyglądałyby one doskonale nawet po kilku latach to nowe auta nigdy tak dobrze by się nie sprzedawały Co do błotników w B8 uważam, że zaliczyli lekką wpadkę jakościowo-technologiczną, ale co tu się dziwić jak błotniki nawet w nowych A8 korodują...
Kshyhu87 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Ciekawe czy te listwy do b6 by pasowały?
luck109 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Nie wiem czy ktoś z właścicieli poliftów się wypowiadał,ale u mnie te listwy były już założone fabrycznie.
krystian3769 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 I dla tego przedliftowcy je przeszczepiają
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się