egon_81 Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Jeżeli jeszcze nie robiłeś tej regeneracji to nie masz na co czekać, prawdopodobnie właśnie taki jest objaw. Moje auto było garażowane przez większość czasu swojego życia a i tak się problem pojawił. Im prędzej się za to zabierze, tym łatwiej schodzi sworzeń z tulei.
iszek Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Dziwnym trafem zlamal sie mechanizm wycieraczki przedniej i przegldajac allegro znalazlem takie oferty: 1. MECHANIZM WYCIERACZEK CIĘGNA PRZÓD AUDI A4 - B6 B7 (3717949294) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. 2. Audi A4 B6 B7 00-07 mechanizm wycieraczek NOWY (3784509760) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. doradzcie ktory wybrac, czy moze szukac uzywki?
pastaldo Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Robiłem u siebie tę operację. Jednak u mnie wycieraczki zawsze zaczynają ruch w duł. Po złożeniu mechanizmu sam obruciłem pare razy ośka w celu zprawdzenia poza autem czy wszystko śmiga. Było ok do momentu zamontowania wycieraczek. Możliwe że muszę sam ustawić ośke mechanizmu w jakiejś konkretnej pozycji żeby ruszało w dobrą stronę? Pozatym zauważyłem że nie za każdym razem po ruszeniu manetki ruszaja albo ruszaja z opuźnieniem. Coś mogłem skopać z jakimś czujnikiem położenia? ---------- Post dopisany at 15:47 ---------- Poprzedni post napisany at 14:05 ---------- Kolejny obraw jest taki że robi silnik wycieraczek robi kilka obrotów zaraz po włączeniu zapłonu. Na różnych ustawieniach manetki np zamiast cały czas obracać to robi identyczną liczbe obrotów co przy zapłonie i staje po czym po kilku sekundach znowu takie kilka obrotów i tak cały czas. Nie zatrzymuje sie za kazdym razem w tej samej pozycji silnik (nie wiem czy powinien)
matus_333 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Ja kupiłem uzywke za 90zł silnik z mechanizmem od modelu b7 z gumowymi kapturkami nasadzonym na trzpienie co skutecznie blokuje dopływ wody... póki co:)
matibati2 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Koledzy nie mam za duzo czasu aby czytac caly watek jednak potrzebuje informacji. Jak wygladaly objawy zacierania sie wycieraczek ? Nie jest w stanie zdiagnozowac czy to faktycznie zatarte wycieraczki czy tez jakis problem z elektryka. Mianowicie na pozatku wolna chodzily ale po chwili potrafily sie rozruszac do normalnej predkosci. Dzis nawet nie drgnely po tygidniu nie uzywania. Podnasza sie co jakis czas o cm i wracaja po krotkiej chwili do polozenia wyjsciowego. Czy to problem z zatarciem czy np. elektromagnes nie laduje albo co?? Prosze o pilna pomoc bo mam jutro trase do zrobienia a nie wiem czy nie bedzie padalo ;(
Schmolke Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Bez rozbiórki dobrze tego nie zdiagnozujesz... Jak Ci się pali to chociaż zdejmij ramiona i podszybie i zobacz co jest grane. Doraźnie olej penetrujący powinien pomóc oddalić trochę w czasie regenerację, ale jak już masz zatarte, to tylko rozbiórka. Jak spalił się silniczek to rozejrzyj się za mechanizmem od B7 - miał lepiej rozwiązane kapturki zabezpieczające.
matibati2 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Tylko pytanie dlaczego lekko potrafi sie podmiesc a pozniej opada.
VanRay Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 W b7 dali kapturki chyba od 2007 roku produkcji, wczesniej byly bez. Raczej sie zatarly ale jak kolega wyzej pisze na rozwiazanie tymczasowe wd40 i dluga ;-) Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka
mlodziak22 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 kiedyś przeglądałem wątek tu, albo na forum passata ale chyba tu, jak koleś tez dał trochę w 40 na stworzenie, a później szybę wymieniał, było foto nawet. Może ktoś zna ten wątek nie podrzuci do czego w 40 może doprowadzić
jaccov6 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 mlodziak22 musiałem to dwa razy przeczytać by zrozumieć syens wypowiedzi:facepalm:..że niby wd40 (twoje w 40) szyby rozpuszcza?
nrula Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 ,chciałbym się pochwalić moim odkryciem. Gdzieś w sierpniu,wrześniu zeszlego roku miałem problem z wycieraczkami. Samochód miał coś ponad 180k. Zamiast używać różnego rodzaju smarów i demontować cały mechanizm za pomocą strzykawki wstrzyknałem mineralny płyn hydrauliczny na sworznie od wycieraczek. Po paru minutach efekt był mizerny ale płyn hydrauliczny jest głeboko penetrujący, dałem mu chwile czasu. Nastepnego dnia(po koło 10 godzianch od operacji) wycieraczki chodziły już jak nowe. Dzisiaj jest kwiecień i wszystko działa bez zarzutu. Proponuje każdemu jeszcze przed demontażem całego mechanizmu spróbować wykonać taki zabieg, może i wam pomoże. używałem SHELL FLUID 41
mlodziak22 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 mlodziak22 musiałem to dwa razy przeczytać by zrozumieć syens wypowiedzi:facepalm:..że niby wd40 (twoje w 40) szyby rozpuszcza? Nic nie rozpuszcza, tylko jeśli wycieraczki juz się zacierają to trzeba je rozebrać, a nie dawać wd40 bo może być jeszcze gorzej. Rok temu przerabialem temat wycieraczek, rozebralem, wyczyscilem , nasmarowalem, złożyłem i do dziś elegancko działają
luka_rm Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 Panowie u mnie problem jest tego typu, ze po 3 latach po naprawie wycieraczki znowu zaczęły sie zacierać, chodzą wolniej ale nie zdążyłem jeszcze rozebrac i wczoraj mi sie coś przestawiło, mianowicie wycieraczki działają normalnie ale po wyłączeniu zatrzymują sie na środku szyby,nie wracają na swoje miejsce, jaka przyczyna?
pastaldo Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 Chodzą ciężko wiec pewnie się obruciło na wieloklinie. Musisz wyjąć mechanizm lub jak masz podejście odkręcić tę śrubę co trzyma na silniku to ramie, podważyć, ustawić wycieraczki na odpowiednia pozycję i dokręcić śrubę.
luka_rm Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 dzięki jutro spróbuje, na razie zdjąłem wycieraczki bo stały mi na środku szyby i mało co widziałem
R Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 luka_rm jak już odkręciłes wycieraczki to teraz ustaw tak aby ramiona mechanizmu były wyciągniete maksymalnie w strone kierowcy, a same ramiona/pióra wycieraczek ustaw w pozycji spoczynku, dokręć srube na silniczku i wszystko wróci do normy.
djair01 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Witam serdecznie forumowiczów. Mam problem z wycieraczkami objawiający się tym, że po przełączeniu na najszybszy tryb wycieraczki pracują tak samo jak na czasówce i trybie ciągłym. Czasami zdarza się, że tak jakby się przycinały i nawet jeszcze wolniej działały niż na poprzednich trybach. Czy to wina zatarcia?
pastaldo Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 a na innych trybach nie widać spowalniania? Ja bym stawiał na zacierający się mechanizm
djair01 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 No właśnie nie widać spowolnienia, tylko na najwyższym trybie idzie słabo stąd też pytanie co się dzieje Pozostaje mi pobawić się w demontaż i naprawę.
kiko79 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 od takich kwiatów właśnie się zaczyna...potem już będzie tylko gorzej. Naprawiaj czym prędzej bo jak silnik wycieraczek stanie to będzie jeszcze drożej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się