bongod Opublikowano 10 Lipca 2017 Opublikowano 10 Lipca 2017 Dwa końcowe duże, dwa cienkie okragłe na rurach przed nimi i jeden duży przed Y pipe . Robiłem już różne kombinacje i te buczenie jest dla mnie nie do zaakceptowania . Może komuś to odpowiada ale mi uszy więdną a głowa moja i dzieci puchnie [emoji4]. Nie chce mi się wierzyć że da się to zrobić inaczej na przelocie żeby było naprawdę cicho . Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
bongod Opublikowano 10 Lipca 2017 Opublikowano 10 Lipca 2017 zeby nie bylo ze klamie ,to foty masz ukladu wyzej ,a tu masz filmik z pomiaru decybelomierzem. Pomiar na postoju to i ja mogę zrobić i będzie ok . Problem pojawia się podczas jazdy między 3000 a 4000 obr . Moc okolo 260 ps . Rozmawiałem też z innymi ludźmi co robili przeloty w innych warsztatach i niestety mają ten sam problem. Renomowanych warsztatach polecanych tu na forum żeby nie było [emoji6] . Poprostu niektórzy to widocznie potrafią tolerować ja nie . To dla mnie daily car i latam sporo w trasie . Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
krzysiekml Opublikowano 10 Lipca 2017 Opublikowano 10 Lipca 2017 Michał jak będe w Twoich stronach to dam znac ,zobaczysz że się da jak chcesz to zapytaj Grześka https://a4-klub.pl/profile/1336490-seta-18t/ on ma /miał ode mnie przelot na trzech puszkach,też się obawiał ,że będzie wujowo ale tak nie było
soul87 Opublikowano 10 Lipca 2017 Opublikowano 10 Lipca 2017 46 minut temu, bongod napisał: Dwa końcowe duże, dwa cienkie okragłe na rurach przed nimi i jeden duży przed Y pipe . Robiłem już różne kombinacje i te buczenie jest dla mnie nie do zaakceptowania . Może komuś to odpowiada ale mi uszy więdną a głowa moja i dzieci puchnie . Nie chce mi się wierzyć że da się to zrobić inaczej na przelocie żeby było naprawdę cicho . Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Kurcze z chęcią bym tego posłuchał bo dla mnie seria jest za głośna ;D jestes w stanie zrobić zdjęcia tego wydechu ?
bongod Opublikowano 10 Lipca 2017 Opublikowano 10 Lipca 2017 Dla mnie seria była spoko z dp ale wiadomo przelot 2.7 cala rządzi sie innymi prawami .Jak tylko będzie skończony dam foto . Narazie była prowizorka i testy [emoji4] . Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
bongod Opublikowano 10 Lipca 2017 Opublikowano 10 Lipca 2017 Michał jak będe w Twoich stronach to dam znac ,zobaczysz że się da jak chcesz to zapytaj Grześka https://a4-klub.pl/profile/1336490-seta-18t/ on ma /miał ode mnie przelot na trzech puszkach,też się obawiał ,że będzie wujowo ale tak nie było:wink: Dla jednego może być ok dla drugiego nie . Ja jakoś jeździłem ale teraz jak mam noworodka już się nie da . Przy mojej skrzyni mam 3700 obr przy 140 km/h i w trasie po jakimś czasie zmęczenie daje o sobie znać . Też 2.7 na 2x 2.5 robiłeś ? Jakiej firmy tłumiki ? Cicho jest jak na serii ? Naprawdę ze sporą liczbą osób już rozmawiałem co mają na 3 tłumikach . Chyba że tłumik na Y pipe coś daje tak bardzo .Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
krzysiekml Opublikowano 10 Lipca 2017 Opublikowano 10 Lipca 2017 w b6 na trzech puszkach z baq garage i było cicho teraz w c5 mam na dwóch i jest też cicho robione u Bartka w b6 było 2.5 do pierwszego za pierwszym kawałek 2.5 z rozejściem na 2X2.25 i do końcowych w c5 jest po całości 2.5 i ten był głośniejszy jak w b6 ale po założeniu kolektora baranka z kwasu jest totalnie ciszej z tego co wiem to tłumiki Y pipe są głośniejsze
bartez80 Opublikowano 10 Lipca 2017 Opublikowano 10 Lipca 2017 11 godzin temu, bongod napisał: Pomiar na postoju to i ja mogę zrobić i będzie ok . Problem pojawia się podczas jazdy między 3000 a 4000 obr . Moc okolo 260 ps . Rozmawiałem też z innymi ludźmi co robili przeloty w innych warsztatach i niestety mają ten sam problem. Renomowanych warsztatach polecanych tu na forum żeby nie było . Poprostu niektórzy to widocznie potrafią tolerować ja nie . To dla mnie daily car i latam sporo w trasie . Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka pomiar głośności jest wykonany w taki sposób ,bo tak to określa dziennik ustaw ,dlatego wykonany na postoju ,dlatego decybelomierz w takim a nie innym miejscu ,dlatego wkrecony do takich obrotów i spuszczony do obrotów biegu jałowego... każdy inaczej wykonany pomiar głośności jest nie prawidłowy !!!
bongod Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 w b6 na trzech puszkach z baq garage i było cicho teraz w c5 mam na dwóch i jest też cicho robione u Bartka w b6 było 2.5 do pierwszego za pierwszym kawałek 2.5 z rozejściem na 2X2.25 i do końcowych w c5 jest po całości 2.5 i ten był głośniejszy jak w b6 ale po założeniu kolektora baranka z kwasu jest totalnie ciszej z tego co wiem to tłumiki Y pipe są głośniejsze Rozmawiałem z osobą co też ma z baq i też ma to buczenie w tym zakresie obrotów co u mnie Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
bongod Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 Rozmawiałem z osobą co też ma z baq na 3 i też ma to buczenie w tym zakresie obrotów co u mnie [emoji6] widocznie niektórym to nie przeszkadza Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
bongod Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 pomiar głośności jest wykonany w taki sposób ,bo tak to określa dziennik ustaw ,dlatego wykonany na postoju ,dlatego decybelomierz w takim a nie innym miejscu ,dlatego wkrecony do takich obrotów i spuszczony do obrotów biegu jałowego... każdy inaczej wykonany pomiar głośności jest nie prawidłowy !!! Ja rozumiem że tak się robi pomiar ale nie o to mi chodzi Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
shogu Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 Koledzy, czy wydech z s4 b6 podejdzie bez większych problemów do b7 BFB ? Ponoć jest troche krótszy niz w b7..
barb123 Opublikowano 22 Lipca 2017 Opublikowano 22 Lipca 2017 Dnia 9.07.2017 o 08:57, bartez80 napisał: niedawno zbudowałem cały wydech w a6 c5 1,8 t na dwóch tlumikach ,przelotowych i pomiar decybelomierzem wykazal 81,5 Db a seria miała 78 Tłumiki jakiej firmy?
bartez80 Opublikowano 22 Lipca 2017 Opublikowano 22 Lipca 2017 5 minut temu, barb123 napisał: Tłumiki jakiej firmy? Mojej produkcji....
bongod Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 Tak to wyszło i jest ok . Ani za cicho ani za głośno .Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Mariox37 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 (edytowane) Takie tam z budowy tylnego wydechu http://kainer.pl https://www.facebook.com/pg/kainerpl/photos/?tab=album&album_id=1503692186559178 Wywalone org. 2 z tyłu i wspawane 2 przelotowe, robione na zamówienie jeszcze przy mnie wkładał watę do środka i wkładał rurę , z końcówkami 100mm gadał że te z allegro itd które są po 200-250 zł za szt. to gó...wno masówka i się rozlatuje po jakimś czasie Ogólnie jestem mega zadowolony od 3tyś chodzi jak VR6 przy cabrio super , jest na niskich obrotach w miarę cicho a później super dźwięk A i mam kat wywalony + duzy grzybek Simota i odgrodzone od ciepłego jest idealnie Może jak kiedyś zwiększę moc wywalimy jeszcze środek ale może być ogień Edytowane 27 Sierpnia 2017 przez Mariox37
black4 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Witaj, Ładnie wyszło. Średnice rur od turbo zostawiłeś seryjne ? Np. w 2.0TFSI quattro seryjne rury mocno ograniczają przepływ spalin (w 2 miejscach są mocno zwężone). BTW. Jaki Downpipe wrzuciłeś? Środkowego tłumika nie wywalaj. Zastąp go porządnym przelotem. Jak zostawisz tylko 2 ostatnie w cabrio będzie b. głośno... głowę urwie ;D Moim zdaniem na 3 tłumikach jest optimum, choć znam osoby, które i 5 do 1.8T montują ;D Też się na te Buzzery zdecydowałem ;D Pozdrawiam
Mariox37 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 (edytowane) No wyszło fajnie od turbo jest pusty kat, raczej nic tam nie ogranicza to słabe auto 163KM może będzie wiecej trochę bo chce założyć wtryski większe, jest duzy grzyb Simota i podjechać gdzieś na chip. A dziś się jescze się wqr...wiłem bo dostałem mandat od ITD gdzieś szmaciarze musieli koczować w Mikołowie bo nawet nie wiem kiedy ani byłysku nie pamiętam żeby był ani nic a to jeszcze w lipcu i to żebym jeszcze zap...ł z 230 jak kiedyś się śmigało na moto a tu całe 64kmh ech Raczej chyba zostawię ze środkowym bo bez dachu super słychać a na przelocie jeszcze środka mogło by być ciężko. Edytowane 28 Sierpnia 2017 przez Mariox37
Vixen Opublikowano 5 Września 2017 Opublikowano 5 Września 2017 (edytowane) Witam , mam pytanie od znajomego chce założyć na tył 2 x wm sport 90mm z silencerem http://racingstreet.pl/tlumik-sportowy-koncowy-wm-ala-mugen-fi-90mm-silencer-p-5536.html na środkowy AWG 88cm ma wstawione dp , jak będzie mniej więcej z głośnością i głownie trasami i rezonansem ? ma ktoś jakieś opinie itp ? aha i jak z podwieszeniem tego mugena wyglada ? Edytowane 5 Września 2017 przez Vixen
bjoern Opublikowano 5 Września 2017 Opublikowano 5 Września 2017 Będzie głośno, ja mam taki przelot, DP 2,75", środkowy awg 88cm, końcowe Proex - przelotowe, dla mnie jest za głośno w trasie. Jak się jeździ po okolicy koło 100km/h to spoko ale w długiej trasie męczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się