marzec39 Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 Witam powiedzcie mi jak oszukać komputer zakładając zwykłą poduszkę silnika mowa o a4 b6 1.9 w chwili obecnej założyłem zwykłą poduche po pomiarach we wtyczce wsadziłem zwykły opornik 22 omy błąd znikną lecz po przejechaniu błąd wróćił z tego co wiem jak auto stoi to poducha z czujnikiem jest miękka a jak auto jedzie robi się twarda. nie wiem jak to oszukać. może już ktoś to przerabiał?
Bisi Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Witam. mam ten sam problem ale jescze nie zdeceydowałem się czy założyć z czujnikami poduszki czy bez (moj silnik to 1.9 TDI 130km). Czy zauważyłem różnice poza tym wyskakującym błędem. Doradz czy założyć ori z czujnikami(cholernie drogie) czy te bez czujnika. Jest sens zakładać z czujnikami??
Darek-B1 Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 dołączam się do tematu, a4b7 1.9 tdi. czeka mnie wymiana poduszki z czujnikiem...
POWER-KRIS Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 A mnie męczy czy do b6 1.9 awx pasi poduszka z b5 2.5. http://allegro.pl/poduszka-silnika-a4-a6-superb-passat-2-5tdi-febi-i4606231590.html
Jarek882 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Tylko ori. Zamienniki są z samej gumy a ori gumowo olejowe
visabita4 Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 (edytowane) kolega jarek882 dobrze pisze miałem podobnie jakiś czas temu w B6 zamienniki tylko guma a ori gumowo olejowa w serwisie audi koszt okolo 500 zł jak dobrze pamietam ja zakupiłem używkę w dobrym stanie od B7 jak narazie jeźdze poł roku i wszystko ok a przynajmniej mam ori niby mówią nie kupować używek ja zaryzykowałem i jak narazie nie narzekam Edytowane 9 Października 2014 przez visabita4
Pawelkiwi Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Zamienniki tam nie działają. Używka lub nowe oyginał. 1
DKwwy Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 A nie wie ktoś może czy te od 1.9tdi pasują do 1.8T BFB, bo szukam zamienników ale te co mam są trudno dostępne jako używane i interesuje mnie czy te od diesla dużo się różnią, mowa cały czas o tych z czujnikami. pozdrawiam.
CzarekJ Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 mowa cały czas o tych z czujnikami. Według mnie jest tu mowa o poduszkach z zaworkami.
POWER-KRIS Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Dokładnie, on reguluje przepływ oleju między komorami, dzięki czemu poduszka w zależności od potrzeby może być twarda lub miękka.
mrkreska Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Ale mowa tu o błędzie widocznym w VAGu/vcds czy wyskakuje Wam błąd na desce?
Kuba320 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Na desce nic nie wyskoczy.. Ja już temat przerabiałem bo nie byłem świadomy po co w ogóle ten czujnik wróciłem do oryginału szukałem długo typowo pod 1.9 ale z dostępnością uzywek bylo ciezko zaryzykowałem i wsadziłem od 2.5 i w moim przypadku jest ok nie to co na zamiennikach więc radze nie bawić się w nawet najlepsze zamienniki bez czujnika !! a jak komuś szkoda 500zł za nową poduchę z czujnikiem to warto znależc ori uzywke w dobrym stanie ok 120zł od 2.5 tdi i być zadowolonym pozdo
mrkreska Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 A jakie będą konsekwencje jazdy z poduszką bez czujnika? Poza błędem w komputerze?
piotrsob1 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 (edytowane) Dokładnie, on reguluje przepływ oleju między komorami, dzięki czemu poduszka w zależności od potrzeby może być twarda lub miękka. Kris , wiesz że dzwonią , tylko nie wiesz w którym kościele Zaworek nie ma nic do przepływów oleju w poduszce, otwiera tylko i zamyka przestrzeń powietrzną znajdującą się wewnątrz poduszki , zmieniając jej charakterystykę tłumienia, co dobrze widać na załączonym wyżej obrazku A jakie będą konsekwencje jazdy z poduszką bez czujnika? Poza błędem w komputerze? Poza zmniejszonym komfortem i trwałością samej poduchy pewnie nic się nie stanie . Chyba że przy mocnym upalaniu diseliny poducha rozerwie na dwie części i silnik wypchnie maskę do góry Na desce nic nie wyskoczy.. Ja już temat przerabiałem bo nie byłem świadomy po co w ogóle ten czujnik wróciłem do oryginału szukałem długo typowo pod 1.9 ale z dostępnością uzywek bylo ciezko zaryzykowałem i wsadziłem od 2.5 i w moim przypadku jest ok nie to co na zamiennikach więc radze nie bawić się w nawet najlepsze zamienniki bez czujnika !! a jak komuś szkoda 500zł za nową poduchę z czujnikiem to warto znależc ori uzywke w dobrym stanie ok 120zł od 2.5 tdi i być zadowolonym pozdo Charakterystyka poduszek uzależniona jest od wagi silnika , a także momentu obrotowego jaki on generuje. Jak piszesz że poducha z 2,5 tdi pracuje w 1,9 tdi poprawnie , to tylko się cieszyć, bo łatwiej coś znaleźć z używek P.S. Ten "czujnik" to już chyba na zawsze w tych poduchach zostanie Witam powiedzcie mi jak oszukać komputer zakładając zwykłą poduszkę silnika mowa o a4 b6 1.9 w chwili obecnej założyłem zwykłą poduche po pomiarach we wtyczce wsadziłem zwykły opornik 22 omy błąd znikną lecz po przejechaniu błąd wróćił z tego co wiem jak auto stoi to poducha z czujnikiem jest miękka a jak auto jedzie robi się twarda. nie wiem jak to oszukać. może już ktoś to przerabiał? Elektrozawór poduchy to obciążenie oporowo-indukcujne (cewka elektryczna ). Być może sterownik potrafi rozróżnić że po zapodaniu w jej miejsce opornika brakuje składowej indukcyjnej i też wali błędem Jeżeli tak bardzo irytuje Ciebie ten błąd, a poduchy nie zamierzasz wymieniać to po prostu na kabelku do niej powieś sam elektrozawór z jakiejś starej poduchy i powinno być OK Raczej wątpię by sterownik silnika , poza tym że widzi ją podłączoną , jeszcze w jakiś sposób weryfikował czy ona spełnia swoje zadanie właściwie Edytowane 19 Grudnia 2015 przez piotrsob1
POWER-KRIS Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Może być bo jakąś dtrke translatorem tłumaczyłem. [emoji14]
rumun123 Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Witam, dziś u kolegi miałem okazje podlaczyc sie pod kompa, aby sprawdzić ogólnie co się dzieje i też wyskoczył błąd z tym czujnikiem od poduszki silnika, ogólnie jakie są tego objawy fizyczne? ( bo od niedawna nabyłem auto i wszystko się zdaje że jest ok, chociaż nie mam porównania) i czy jezdzić czy lepiej zmienic? Wprawdzie nie raz czulem jak stalem na swiatłach ze talepalo silnikiem ale myslalem ze to dwumas sie konczy, badz pompowtrysk.
jaku8891 Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 (edytowane) ja Panowie dorwałem dziś poduchę z 1.9TDi z czujnikiem od passerati, oczywiście ORI, koleś miał nówkę bo mu została, udało się kupić za 100zł z gwarancją rozruchową, jeśli będzie wszystko ok to podam nr. Aczkolwiek nr są takie jak na mojej starej ori audi...różni się jedynie początek 8E0- audi, a w VW 4B0...1999 379 E. Mam nadzieję, że będzie oki. Odezwe się jak założę Edytowane 6 Września 2016 przez jaku8891
piotrsob1 Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 różni się jedynie początek 8E0- audi, a w VW 4B0...1999 379 E. Będzie pasić
jaku8891 Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 różni się jedynie początek 8E0- audi, a w VW 4B0...1999 379 E. Będzie pasić dzieki za potwierdzenie...teraz bede spal spokojnie
Etna Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Ja 2 lata temu założyłem zamiennik i po 10-12 tyś. km. przestała że tak powiem spełniać swoje zadanie. Założona teraz ori i 30 tys km i nic się nie dzieje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się