Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wady i zalety 3.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Było na parkingach uważać :)

a coś jaśniej? bo ciężko to zrozumieć :kwasny:

Opublikowano

Kolega twierdzi ze gdybyś na parkingu nie kręcił kierownica to byś nie miał problemu, zapomniał się tylko pochwalić jak parkuje bez kręcenia kierownica.....

Opublikowano

Fajne ma pomysły. Już pompa wyleczona, cisza jak makiem zasiał :wink:

Opublikowano (edytowane)

Kolega twierdzi ze gdybyś na parkingu nie kręcił kierownica to byś nie miał problemu, zapomniał się tylko pochwalić jak parkuje bez kręcenia kierownica.....

4336_1127_500.jpg



a coś jaśniej? bo ciężko to zrozumieć :kwasny:

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Zablysneles jak gwiazda :)

Opublikowano

Nie sądzę żeby od kręcenia na śniegu padła pompa:) swoją drogą dźwięk 4.2 jest za***isty.

Opublikowano (edytowane)

Nie sądzę żeby od kręcenia na śniegu padła pompa:) swoją drogą dźwięk 4.2 jest za***isty.

No dźwięk miodzio, też myślę że nie ale w e46 330D zmęczyłem z kumplem trzy pompy.

Zablysneles jak gwiazda :)

To przez tą łysinkę, jeszcze mi kłaki nie urosły

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Jak będę miał chwilę to pokaże Wam jak może ładnie chodzić 3.0TDI:P

Opublikowano

Jak to chodzi to wiekszość z nas wie i zazdrości :decayed: do pozazdroszczenia nie są koszty związane z ewentualnymi wymianami.

Opublikowano

Jak będę miał chwilę to pokaże Wam jak może ładnie chodzić 3.0TDI:P

A co, monitoring Cie nagrał :P


do pozazdroszczenia nie są koszty związane z ewentualnymi wymianami.

Bez przesady, jedyne czego ja się boje to wtryski, ale po wstępnym rozeznaniu już wiem że ceny podawane na forum mają potężny zapas.

Opublikowano


do pozazdroszczenia nie są koszty związane z ewentualnymi wymianami.

Nie szybkich i jednocześnie tanich w utrzymaniu samochodów. Mogą być jedynie:

1. drogie

2. bardzo drogie.

Moim zdaniem a4 3.0 tdi należy do pierwszej kategorii.

Opublikowano

Gdyby nie rozrząd i wtryski to nie byłoby o czym gdybać.

Opublikowano

Jak będę miał chwilę to pokaże Wam jak może ładnie chodzić 3.0TDI:P

A co, monitoring Cie nagrał :P

Nie, chodzi mi bardziej o dźwięk mojego przelotowego wydechu:)

Opublikowano (edytowane)

Pełen czy tylko kat , dpf ? LC masz zrobione ?

BTW: fle...smród i dym nie lubię

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Lubię nie lubię ale 230km pod maska a spalanie ok 10L.

Opublikowano

Pełen czy tylko kat , dpf ? LC masz zrobione ?

BTW: fle...smród i dym nie lubię

Został kat wstępny i główny a reszta to 2,5" nierdzewka. LC czyli?

Opublikowano

Launch Control :polew:

Opublikowano (edytowane)

Nie mam, z reguły nie ścigam się a jak już mam ochotę to i tak mało który napotkany na trasie samochód daje mi rade spod świateł.

Edytowane przez sebastian_marat
Opublikowano

Apropo twojego przelotu, jaki to przelot jak nie ma DP i masz 2 katy? Wiesz co to przelot?

Opublikowano (edytowane)

Lubię nie lubię ale 230km pod maska a spalanie ok 10L.

chyba mało kto ma tutaj 230 ;] te 250-270 bym przyjmował jako standard, i nie 10L a bardziej okolice 8. Po za to tym to stałe 4x4, większa waga i na pewno nikt tutaj na 15 czy 16'' nie zasuwa.

Nie mam, z reguły nie ścigam się a jak już mam ochotę to i tak mało który napotkany na trasie samochód daje mi rade spod świateł.

na wydech fajnie robi :) ale fakt przy tipie jest trochę inaczej i chyba nie byłoby to zalecane.

Edytowane przez marcin4x4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...