bosniak_sg Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 6 wtrysków 7 tys plus rozrząd same cześci 2 tys conajmniej i robota z pozostałymi klamotami, typu filtry, uczelki, oringi, olej itd itp 2-3 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sleza Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 4 godziny temu, Wosiu96 napisał: Witam wszystkich W przyszłym roku będę szukał b7 w okolicach 30tys zł i mam pytanie odnośnie tego silnika 3.0 Jak cenowo wygląda teraz wymiana wtrysków oraz rozrządu? Czytając cały temat to trochę odechciewa się tego silnika i zastanawiam się czy nie skłonić się ku sprawdzonemu 1.8t. Dzięki z góry. Jeśli Cię nie stać z to bierz 1.8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 No 1.8t jest o niebo tańszy w utrzymaniu i serwisowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sleza Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 (edytowane) 1.8 -O niebo słabiej jedzie i niebo więcej spala. Edytowane 23 Września 2017 przez sleza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 1 minutę temu, sleza napisał: I o niebo słabiej jedzie. W przypadku serii to faktycznie. Ale pomodzony odpycha się nawet fajnie , a nawet lepiej od 3.0 Bosterowa 1.8t przykładem - ponad 500koni.☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosniak_sg Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 CCWA kolegi z forum zgodzony na 300 chyba 80 KM i 660 Nm bo automat kręci do pierwszej 100 w 4.86 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 Ccwa to inna generacja silnika - nowa a 1.8t to lecia jednostka. Notabene Bosterowa i tak lepiej wymiatała zobacz w necie.☺ Tyle w temacie bo niema co się licytować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 (edytowane) Każdy automat w B8 wytrzyma więcej a 380 nie przebijesz bez swapu magistrali i pompy. Booster wpakował majątek w auto, które w codziennej eksplantacji jest kosztowną udręką. 3.0 robiący sprint realnie w okolicach 5 sek jest ekonomiczne, komfortowe i wymaga tylko podstawowych modów Edytowane 26 Września 2017 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st4yKool Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 W dniu 9/23/2017 o 19:10, bosniak_sg napisał: CCWA kolegi z forum zgodzony na 300 chyba 80 KM i 660 Nm bo automat kręci do pierwszej 100 w 4.86 No to moj.. w "idealnych" warunkach 1 osoba w aucie 1/3 baku... Moc obecnie 354 kunie i 650Nm plasko.. (mozna bylo wiecej dowalic, ale kazdy tuner boi sie o automat, jaki by to nie byl :)) Tak jak pisal Marcin jestem na granicy paliwa i zeby zrobic cos wiecej potrzebne jest +/- 3-4k PLN.. i rzadko ktory tuner chce sie podjac wymiany magistrali i kalibracji.. wiem ze Dynosoft robil cos takiego dla Orla.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Nie robi się tego codziennie a niewielu tunerów ma skila i chęci. Odnośnie super elitarnej forumowej 1,8T wypływają kolejne kwiatki https://www.facebook.com/pg/Fmotors-360556834143902/photos/?tab=album&album_id=687052824827633 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Wracając do pytania autora to jak by nie patrzeć to zaleta że 1.8t jest o wiele tańszy w utrzymaniu w stosunku do 3.0 tli. Pisze to nie dla tego że posiadam 1.8t ale sam myślałem o zmianie właśnie na 3.0tdi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st4yKool Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Wiadomo.. 1.8t brzmi jak blender.. ;pI pojemnosc robi swoje.. z taka sama moca max, przyjemniej sie jezdzi 3.0.. Natomiast po przejechaniu sie v8tt zapomonasz ze inne silniki istnieja ;-)Sent from my SM-G950F using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sleza Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Miałem 1.8 w TT jeździło się wspaniale,3.0 tdi to już inna liga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 1,8 T dobre było kiedyś choć dla mnie ten silnik to zawsze był paliwożerny śmietnik. Takie mam zdanie i nic tego nie zmieni. 3.0 tdi tej generacji też nie urywa choć znacznie niższym kosztem wyciągamy lepsze moce i Q mamy w pakiecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się