Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wady i zalety 3.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

6 wtrysków 7 tys plus rozrząd same cześci 2 tys conajmniej i robota z pozostałymi klamotami, typu filtry, uczelki, oringi, olej itd itp 2-3 tys

Opublikowano
4 godziny temu, Wosiu96 napisał:

Witam wszystkich ;) W przyszłym roku będę szukał b7 w okolicach 30tys zł i mam pytanie odnośnie tego silnika 3.0
Jak cenowo wygląda teraz wymiana wtrysków oraz rozrządu? Czytając cały temat to trochę odechciewa się tego silnika i zastanawiam się czy nie skłonić się ku sprawdzonemu 1.8t. Dzięki z góry.

Jeśli Cię nie stać z to bierz  1.8.

 

Opublikowano

No 1.8t jest o niebo tańszy w utrzymaniu i serwisowaniu. 

Opublikowano (edytowane)

1.8 -O niebo słabiej jedzie i niebo więcej spala.

 

 

Edytowane przez sleza
Opublikowano
1 minutę temu, sleza napisał:

I o niebo słabiej jedzie.

 

W przypadku serii to faktycznie. Ale pomodzony odpycha się nawet fajnie , a nawet lepiej od 3.0

Bosterowa 1.8t przykładem - ponad 500koni.☺

Opublikowano

CCWA kolegi z forum zgodzony na 300 chyba 80 KM i 660 Nm bo automat kręci do pierwszej 100 w 4.86

Opublikowano

Ccwa to inna generacja silnika - nowa  a 1.8t to lecia jednostka.

Notabene Bosterowa i tak lepiej wymiatała zobacz w necie.☺

Tyle w temacie bo niema co się licytować.  

 

 

Opublikowano (edytowane)

Każdy automat w B8 wytrzyma więcej a 380 nie przebijesz bez swapu magistrali i pompy.

Booster wpakował majątek w auto, które w codziennej eksplantacji jest kosztowną udręką. 3.0 robiący sprint realnie w okolicach 5 sek jest ekonomiczne, komfortowe i  wymaga tylko podstawowych modów

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano
W dniu 9/23/2017 o 19:10, bosniak_sg napisał:

CCWA kolegi z forum zgodzony na 300 chyba 80 KM i 660 Nm bo automat kręci do pierwszej 100 w 4.86

No to moj..  w "idealnych" warunkach :) 1 osoba w aucie 1/3 baku...  Moc obecnie 354 kunie i 650Nm plasko.. (mozna bylo wiecej dowalic, ale kazdy tuner boi sie o automat, jaki by to nie byl :))

Tak jak pisal Marcin jestem na granicy paliwa i zeby zrobic cos wiecej potrzebne jest +/- 3-4k PLN..  i rzadko ktory tuner chce sie podjac wymiany magistrali i kalibracji.. wiem ze Dynosoft robil cos takiego dla Orla..

Opublikowano

Nie robi się tego codziennie a niewielu tunerów ma skila i chęci.

Odnośnie super elitarnej forumowej 1,8T wypływają kolejne kwiatki https://www.facebook.com/pg/Fmotors-360556834143902/photos/?tab=album&album_id=687052824827633

Opublikowano

Wracając do pytania autora to jak by nie patrzeć to zaleta że 1.8t jest o wiele tańszy w utrzymaniu w stosunku do 3.0 tli. 

Pisze to nie dla tego że posiadam 1.8t ale sam myślałem o zmianie właśnie na 3.0tdi.

Opublikowano

Wiadomo.. 1.8t brzmi jak blender.. ;p
I pojemnosc robi swoje.. z taka sama moca max, przyjemniej sie jezdzi 3.0..

Natomiast po przejechaniu sie v8tt zapomonasz ze inne silniki istnieja ;-)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Opublikowano

Miałem 1.8 w TT jeździło się wspaniale,3.0 tdi to już inna liga.

Opublikowano

1,8 T dobre było kiedyś choć dla mnie ten silnik to zawsze był paliwożerny śmietnik. Takie mam zdanie i nic tego nie zmieni.

3.0 tdi tej generacji też nie urywa choć znacznie niższym kosztem wyciągamy lepsze moce i Q mamy w pakiecie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...