davidlive Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 To wiadomo, ale chodziło mi raczej o to co jeszcze moge wymienić aby wzmocnić silnik oczywiście poza ingerencja w tłoki i wał
Dessie Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 A ja zapytam o co innego. Wie ktoś może czy w 1.8T BAM przy podnoszeniu mocy na ok. 360 KM konieczna jest jakaś mocniejsza uszczelka pod głowice i szpilki? Np. Cometic i szpilki ARP, czy standardowa nowa + nowe szpilki dadzą radę?
Booster Opublikowano 24 Lipca 2015 Autor Opublikowano 24 Lipca 2015 żeby w BAM zrobić 360HP trzeba przede wszystkim odprężyć silnik, do tej mocy nowe ori szpilki dadzą radę, dół silnika trzeba oczywiście zakuć.
Dessie Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Dół to wiem, korby IE już czekają i panewki Calico. Dmuchać będzie K04-064 hybryda, jakieś 1.5 bara do końca, to ja wiem czy odprężać? Teraz na seryjnej K04-023 mi dmucha 1.5 bara tylko inną średnicą.
marcindlug Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 I to sa dwie rozne masy ladunku ktory dociera do silnika. Booster wie co mowi.
Dessie Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 No to Cometic poleci, tylko jeszcze nie wiem jaka grubość, ale to się ustali.
Booster Opublikowano 24 Lipca 2015 Autor Opublikowano 24 Lipca 2015 2mm wystarczy, zejdziesz o 0,5 stopnia sprężania
Dessie Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 Aha, bo seryjna ma 1,22mm. Dopytam jeszcze i zamówię odpowiednią. Generalnie reszte mam zrobioną - hamulce, skrzynie po regeneracji, sprzęgło dual friction kit, zawias, rozpórkę. Zostaje mi tylko korby + panewki wrzucić, pierścionki wymienić ewentualnie jakby kompresja za słaba była, przejrzeć głowicę jak już będzie na wierzchu czy zawory nie leją i właśnie kwestia uszczelki jeszcze została. A jak się okaże, że progi na tulejach się porobiły, to rozwierce trochę i wtedy na tłokach mogę zejść z 9.0:1 do 8.5:1. Bo po co dwa razy rozbierać.
blackpedro Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Czy do 1.8t wtryski z 320cc pasują p&p czy trzeba coś jeszcze zmienić? Listwę itp? Czy można zastosować wtryski np. z octavii 180KM?
davidlive Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Z octavii 180 nie dawaj bo masz u siebie te same. A wtryski 320cc nic mi nie mówią, musisz podać wysokość, czy nisko czy wysokoomowe, jakie złącze chcesz wsadzić, bo można tez dać przejściówkę
Łukasz13 Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Czy do 1.8t wtryski z 320cc pasują p&p czy trzeba coś jeszcze zmienić? Listwę itp? Czy można zastosować wtryski np. z octavii 180KM? pasują nic nie trzeba zmieniać, z octavii mogą być.
davidlive Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Ale jaki sens skoro nie są większe?? tzn nie maja większej wydajności.
Łukasz13 Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Ale jaki sens skoro nie są większe?? tzn nie maja większej wydajności. Czemu tak twierdzisz? w octawii są wieksze niż w bfb.
Marcin850527 Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 i part 2 modyfikacji 1.8t się zrobił..
Booster Opublikowano 27 Lipca 2015 Autor Opublikowano 27 Lipca 2015 i part 2 modyfikacji 1.8t się zrobił.. prawda, chętnie bym tu posprzątał, ale nie mam uprawnień więc .....
wampir Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Booster, dopisz tez proszę w tytule tematu "FAQ i wyjaśnienie wszystkich pojęć" Pasowałoby dopisać także z 3 zdania o tym co to jest downpipe i wyłaczaniu drugiej sondy oraz o TIPie. Jeżeli byłbyś miał czas i ochotę. Dzięki
marcindlug Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Downpipe to pierwszy element wydechu znajdujacy sie zaraz za turbosprezarka. Jego zastosowanie w miejsce kata pozwala turbinie oddychac "pelna piersia" TIP, turbo inlet pipe, fragment dolotu znajdujacy sie pomiedzy przeplywomierzem a wlotem turbosprezarki. Przy seryjnym czy rozmiar wiekszym turbo nie ma sensu robic z kwasowki, mozna uzyc z b6 - jest sztywniejszy. Druga sonda jest kontrolna i nie bierze udzialu w ustalaniu mieszanki. Podobno. Jesli tak faktycznie jest to blad nie powinien miec negatywnych skutkow. W praktyce sonde tylna wylacza sie modyfikujac sterownik. Tulejki oddalajace sonde od przeplywu spalin nie zawsze daja efekt.
wampir Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Jeszcze można dodać, że w USA są w sprzedaży katy o większym przepływie, aby auto spelnialo normy. Nie wiem jak w Polsce, może tez jest cos takiego. Generalnie na przeglądzie nie wkłada nikt sony w wydech wiec teoretycznie problemu nie ma. Mi się raz trafił nadgorliwy diagnosta co to chciał zrobić bo mu się zapach spalin nie podobał ale powiedziałem mu, że nie ma co mierzyć bo silnik zimny wiec i kat nierozgrzany W 1.8T kat jest metalowy w przeciwieństwie do diesle dlatego tez wartość w punktach skupu jest zerowa, a przynajmniej mi tak powiedziano. Można go samodzielnie wypruć z tym, że jest ryzyka, ze będzie nieprzyjemny rezonans. Na allegro są dostępne pseudokaty, które tylko przypominają wyglądem katalizator ale w srodku nie maja wkładu. Sa 2x tansze niż downpipe z nierdzewki, ale tez ich jakos wykonania jest dużo gorsza. Pomalowane są farba, która po roku schodzi.
omzig Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Robiłem sam, jedynie rozwiert pod większe tłoki robiła firma... Mój projekt i tak był nieznacznie droższy ponieważ założyłem nowe kute tłoki Supertech-a zamiast tych od 2.0tfsi. Projekt skończony?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się