turzol Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2015 Dodatkowa plevionka może pomóc ws drgań ale co z dymem? Zdecydowałem się założyć downpipe 2,5'' z kwasa bez katalizatora . Zdam relacje czy pomogło na moje problemy.
Enduro Grybów Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Fajnie. Napisz czy pomoglo i jaki koszt.
Mjetek Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Siemka Artur i jak doszedłeś co jest? Ja dalej walcze, mechanik u mnie obstawia teraz zawieszenie ( luz na dolnym wachaczu) chociaż niewiem jak to sie ma do naprężania układu wydechowego.co prawda zawieszenie po dziurach tłucze sie już jak głupie ale zeby to miało wpływ na rezonans wydechu? Tyle że u mnie niema problemu ze spalinami(gryzącego dymu brak). Wogóle dosyć bezdymnie działa.tyle ze mój ma problemy z odpalaniem na mrozie, świece nóweczki beru, sprawdzane grzeją a i tak cza kręcić chwile po nocy, potem na strzał. Sprawdzone mam już(podmieniane wymieniane, wyjmowane): 2mas Uszczelki na pompkach korekcje po -\+ 0.2-0.3 Tandem Półosie Poduszki Przepływka, czujnki doładowania Plecionka Wałek niewyjmowany, mech go oglądał i twierdzi że jak nowy( ze jakieś tam fazki są czy coś) Rozrząd Synchro-0.6/0.0 Planuje jeszcze kazać mechanikowikazać kompresje pomierzyć.
piotrsob1 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Dodatkowa plevionka może pomóc ws drgań ale co z dymem? korekcje na rozgrzanym motorze cyl1 -0,35 cyl2 0.00 cyl3. 0.02 cyl4 0,45 BIPy niskie na plusie i nawet przy przygazówce do 4000obr nie przekraczają 20-stu. No ciekawa sprawa, dym świadczy o tym że coś nie tak z warunkami spalania w silniku albo problem z jakością paliwa ? Wymieniłeś już tyle ,że ciężko coś wymyślić, jak nie paliwo to może drożność wydechu ?
michałswd Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Egr chyba juz usuniety? Test glowicy robiłes? Jak spaliny gryza dusza to nic dobrego
Enduro Grybów Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 pierdziele ile życia trzeba poświęcić ile kasy włożyć a to dalej d*pa. masakra Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
nik23 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 (edytowane) Ciekawa sprawa może g28 źle czyta obroty przez co źle steruje dawkami (korekcjami) ale do tego musiałby być uszkodzony pierścieñ magnetyczny bo przy uszkodzeniu czujnika byłby błąd chyba, w sumie przy uszkodzeniu koła impulsowego też był by błąd, Ten czujnik gdy odepniemy to autko nam nie odpali więc by go sprawdzić trzeba inny na podmianke, może wiązka jest gdzieś przetarta. Przy uszkodzeniu g40 autko nam odpali w trybie awaryjnym, Tyle że ograniczy obroty do 3300 chyba. I dawke paliwa. Pęknięcie głowicy? Kanałów paliwowwych w głowicy? O ile to możliwe. Wypalone gniazdo zaworowe? Tu pomiar ciśnienia i próba olejowa po stwierdzeniu nieszczelności pokazała by co jest winne tłok czy głowica. Edytowane 12 Marca 2016 przez nik23
Radex121 Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 Problem dość popularny ...... sam się z tym borykam.
Enduro Grybów Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 podobno komputer pokazał by bład gdyby nawet na ułamek sekundy nie było połaczenia Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
turzol Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Opublikowano 10 Marca 2016 Po wielu bojach mogę napisać, że problem drgań wydechu został usunięty. Przyczyną okazał się odbój przedni silnika, który opierał się o pas przedni i nie dało się go wyregulować na 4 śrubach. Dopiero ponowne ustawienie pasa w pozycji takiej że odbój nie dotykał go bezpośrednio przyniosło efekt w postaci braku drgań. Teraz na postoju gałka i kierownica w końcu nie drgają, a podczas jazdy są wyczuwalne tylko delikatne wibracje, które mam nadzieje ogarnąć przez regulacje pompowtryskiwaczy.
soul87 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Poduszka zaczęła się opierać o mocowanie w pasie bo siadają pod wpływem przebiegu poduszki główne silnika, chyba lepszym rozwiązaniem było by podłożenie jakichś podkładek pod boczne poduszki silnika żeby go lekko podnieść niż targanie całego pasa aby ustawić go do zużytych poduch
turzol Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Opublikowano 10 Marca 2016 Poduszka zaczęła się opierać o mocowanie w pasie bo siadają pod wpływem przebiegu poduszki główne silnika, chyba lepszym rozwiązaniem było by podłożenie jakichś podkładek pod boczne poduszki silnika żeby go lekko podnieść niż targanie całego pasa aby ustawić go do zużytych poduch Poduchy silnika są zamontowana nowe oryginalne z ASO, ale z nimi też był problem bo poprzedni mechanicy nie poskręcali ich tak jak trzeba i były dziwnie wygięte. Pas został ewidentnie źle ustawiony, przez co miałem też problem z dopasowaniem maski względem linii błotników. Po obniżeniu pasa odbój silnika nie dotyka już gniazda w pasie a poza tym maska leży teraz idealnie. Jeszcze jedno - miałem przesunięte sanki/wózek trzymający cały ukłąd napędowy - sanki były cofnięte o kilka mm w tył , Po ustawieniu wszystkiego i dokładnej geometrii podwozia auto w końcu jeździ jak po szynach - dosłownie.
soul87 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Na podstawie poduszek po stronie kierowcy są dwa otwory. Jeden pod rzedowki drugi pod v6. Może była poducha na ten od v6 wkrecona i dlatego ja wygielo tak jak mówisz.. Eh mechanicy
turzol Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Opublikowano 10 Marca 2016 Na podstawie poduszek po stronie kierowcy są dwa otwory. Jeden pod rzedowki drugi pod v6. Może była poducha na ten od v6 wkrecona i dlatego ja wygielo tak jak mówisz.. Eh mechanicy Było dokładnie tak jak piszesz....
piotrsob1 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 (edytowane) Pany, coraz ciężej o łebskich mechaniorów, a jak już są to z nawału roboty też robią błędy , albo wysługują się młodzieżą , nie sprawdzając co oni tam namodzą W zeszłym roku otworzyłem u siebie pokrywę głowicy bo telepało motorem i też się nogą przeżegnałem Pokrywę odrywałem dobre piętnaście minut bo ją na całym obwodzie przykleili silikonem , potem następne pół godziny kurwienia żeby wszystko doczyścić , a śruby mocujące pompowtryski poprzeciągane tak ,że przy główkach miały przewężenia po prawie całym milimetrzę A to wszystko po wymianie uszczelki pod głowicą w 2010 roku i przejechanych 40 kkm . Wyszło też w praniu że wałek rozrządu powycierany, chociaż wtedy nic na to nie wskazywało, a mieli wymienić też szklanki i uszczelniacze na PD-kach. Po tym co zobaczyłem jakoś im nie wierzę A robił to najbardziej renomowany , aczkolwiek nieautoryzowany serwis grupy VW w okolicy ... Edytowane 10 Marca 2016 przez piotrsob1
turzol Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Opublikowano 10 Marca 2016 Pany, coraz ciężej o łebskich mechaniorów, a jak już są to z nawału roboty też robią błędy , albo wysługują się młodzieżą , nie sprawdzając co oni tam namodzą W zeszłym roku otworzyłem u siebie pokrywę głowicy bo telepało motorem i też się nogą przeżegnałem Pokrywę odrywałem dobre piętnaście minut bo ją na całym obwodzie przykleili silikonem , potem następne pół godziny kurwienia żeby wszystko doczyścić , a śruby mocujące pompowtryski poprzeciągane tak ,że przy główkach miały przewężenia po prawie całym milimetrzę A to wszystko po wymianie uszczelki pod głowicą w 2010 roku i przejechanych 40 kkm . Wyszło też w praniu że wałek rozrządu powycierany, chociaż wtedy nic na to nie wskazywało, a mieli wymienić też szklanki i uszczelniacze na PD-kach. Po tym co zobaczyłem jakoś im nie wierzę A robił to najbardziej renomowany , aczkolwiek nie autoryzowany serwis grupy VW w okolicy ... Szkoda klawiatury, serio. Ja dodam że pompki mi majster tak wyregulował tak że każda była cofnięta inaczej , 2 za luźno a 2 za mocno i mało brakowało a bym się pożegnał z nimi. Na deser dodam, że fabryczne pompki mi załatwił bo chciał wyczyścić końcówki z nagraru i potraktował je szczotką drucianą. Efekt był taki, że na drodze wyprzedało mnie wszystko co jeździ.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się