HAMER Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Fajny koń ,ja bym jeszcze kierunki w białe dał
Flyer Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 bryka jest mega wypasem... ale ja bym zmienil logo "S" na nowsze
pet3r Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2009 No w koncu normalne foty hehe mnie też tamte przestały się podobać bryka jest mega wypasem... ale ja bym zmienil logo "S" na nowsze dzięki też bardziej podoba mi się nowe ale leci sticker tuningiem. w końcu pod maską 340 a nie 360 kucy [br]Dopisany: 15 Grudzień 2009, 23:17_________________________________________________ Fajny koń ,ja bym jeszcze kierunki w białe dał jakoś pomarańczowe mi się podobają ale białe leżą w piwnicy to kiedyś na próbę założę
Nowak_zg Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 pet3r dlugo juz ja masz... powiedz mi z ciekawosci jak sie ma utrzymanie s8 do a4 b5 ? ( bo wczesniej miales b5 z tego co pamietam ... mialo byc s4 b5 a trafilo sie s8 ) ciekawi mnie jakie jest spalanie minimalne po miescie ? jakie maksymalne srednie miales ? jakie jest spalanie poza miastem minimalne i przy normlanej jezdzie ( 120-200 ) ? jak sie maja ceny czesci zamienny w porownaniu do a8 4.2 ? i jak sie maja do a4 b5 ? duzo drozsze wg ciebie jest te auto w utrzymaniu ?
Nosb Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Nowak a ty co tak wypytujesz ? Najpierw musisz skoksowac TeTe a potem dopiero zmiana
pet3r Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2009 utrzymanie jest sporo wyższe (z tym, że poprzednio miałem 1.8T to nie wiem czy mogę porównywać ). ale jak na auto tej klasy, o tych osiągach - tragedii nie ma. przykładowe ceny, które płaciłem: rozrząd 1600 (części), zawias 1800 (niby podobny do B5 ale kilkoma pierdółkami się różni), tarcze Brembo 600 komplet, klocki przód ~300. natomiast drogo wychodzą pierdoły, typu np moduł zapłonu 280 InterCars (3500 ASO ), wymiana termostatu wymagająca trochę roboty z przodem. tych aut nie można rozbijać bo blacharka droga a klepać się nie da spalanie minimalne w mieście, to, z tego, co pamiętam to jakieś 18,5 ale tak nie da się jeździć, norma to 20l, max miasto jeszcze nie sprawdzałem, ale wystarczy chwilę szybciej pośmigać żeby pojawiło się 35 minimum trasa 9,5l przy totalnym PSJ (80-90km/h), norma 11,5-12,5l, max coś pod 26l (autobana ze średnią pod 200 km/h ). jeżeli chodzi o porównanie części między A a S to najgorzej jest z ich dostępnością. przepływki - tylko ASO - do A 500 zł, do S 2000, używki do S w ogóle ciężko dostać, wspomniane moduły zapłonu, amortyzatory, sprężyny, elektronika silnika - to wszystko kosztuje więcej, ale zazwyczaj są to części, które wymienia się rzadko, reszta nie odstaje cenami mocno od A4 czy A6. eSa ma jedną, ogromną zaletę - manual (oczywiście, jeżeli się trafi). skrzynia totalnie bezobsługowa i praktycznie wieczna, co ciekawe, to ta sama konstrukcja co w starej, poczciwej Audi V8 tipy pier**lą się jak stare kamienice, przy wyborze automatu dobrze jest odłożyć sobie 3-4k PLN na remont, bo kiedyś się trafi. poza tym nie każdy majster się tego łapie, co wiąże się z kosztami i dłuższym czasem naprawy. plusem jest również to, że niektóre części można dopasować z innych modeli. przeguby tylne pasują z VW T4 lub T5, łożysko wiskozy pasuje z LT (ASO Audi 860 zł, zamiennik z LT 330), zawias, jak mówiłem, wspólny w większości z B5. jest pewnie wiele więcej takich części. do S8 przed liftem nie wejdzie 16", do polifta ciężko trafić 17", która się zmieści, więc koszty opon też większe. generalnie to auto wszystkiego potrzebuje więcej paliwa, oleju (jakieś 0,5-1,5l /1000km), miejsc parkingowych akcyza, ubezpieczenia też większe. frajda, jaką to auto daje, przestronność i jakość wykonania wnętrza, sylwetka (trochę starawa ale nadal się podoba) + dźwięk V8 rekompensują koszty spójrzcie na wnętrze mojego wozu - 310 000 km niedługo stuknie, a fotele nawet nie wygniecione (no może mój tyłek zostawił mały ślad na fotelu kierowcy), a gdzie tu mówić o przetarciach... jeżeli ktoś miałby się decydować na kupno ósemki, zawsze doradzał będę eSkę w manualu.
CoLo Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 A ja powiem tak gratuluję wyboru !!!! Piękna fura z dźwiękiem. Gdyby mnie było stać też bym tego szukał (chociaż duże to trochę :gwizdanie:) Skrzynia bardzo możliwe, bo mój braciak ma s4c4 i też nic się nie dzieje a trochę już katowana (Piszę bo chyba jest to samo co w v8 i twojej ) 20L tak, to jest raczej standard w takich silnikach i nic się nie poradzi ale jak kogoś stać to warto. Ogólnie gratuluję fury i niech się sprawuje jak najlepiej
Nowak_zg Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 pet3r dzieki o taka odp mi chodzilo
pet3r Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2009 pet3r dzieki o taka odp mi chodzilo przymierzasz się do 8 ??
Nowak_zg Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 pet3r dzieki o taka odp mi chodzilo przymierzasz się do 8 ?? nie nie ... przed kupnem tt chcialem s6 w manualu wlasnie. ale trafila sie tt w dobrej cenie w ok stanie wiec odpuscilem. pozatym ciezko znalezc opinie na temat spalania i kosztow utrzymania taka ktora sie zgadza z rzeczywistoscia bo wg innych s6 pali w miescie 12L a tt8-10L a wg mnie te wartosci sa dobre ... jesli sie je pomnozy razy 2 dlatego dzieki za to co napisales w pelni wierze .... i tylko potwierdzilo to moje przypuszczenia ze .... to SMOK ;P jesli chodzi o spalanie hehe
pet3r Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2009 racja, smok, ale 5,5s do setki zostawia w tyle większość 4-kołowych wozidełek spotykanych na drogach 12l/100 to jest trasa (120-130 km/h), w mieście jedynie nocą można zejść do takiego spalania
Flyer Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Z drugiej strony eSa B5, ktora miales zamiar kupic bylaby nieco oszczedniejsza
pet3r Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2009 na pewno, do tego równie szybka a po programie nawet minimalnie szybsza mimo wszystko cieszę się, że trafiłem na Ósemkę
Yelo Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 S8 przy tych samych osiągach na pewno da mniej frajdy z jazdy od S4. Ale z komfortem wręcz przeciwnie
pet3r Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2009 to na pewno, ciężko tym autem 'wężykować' między samochodami. z drugiej strony B5 to też kloc, do takiej jazdy najlepsze coś pokroju S3
GRYFI Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 ja go rozumiem. sam przesiadłem się z a4 na podobny wynalazek
kuba.olkusz Opublikowano 1 Stycznia 2010 Opublikowano 1 Stycznia 2010 http://www.allegro.pl/item858192915_s8_manual_pelna_opcja.html sprzedajesz ?
Rekomendowane odpowiedzi