przemciotorun Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 jak bys cos mial to wrzuc tuta, ja potem podrzuce tez swoje fotki
pioteros Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 przednią tarcze z b5 1.8 280x22 stosowano wlasnie seryjnie w S8 D2 na tylnej osi pomimo że klocek nie pokrywal całej powierzchni tarczy
Dev Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Ty ale numer w etce ten sam Obaj mamy racje byly dwa rozmiary: 280/22/46.5 mm i 280/22/42.5mm
pioteros Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Noo, prxedliftowe były płytsze, tak samo były dwie wersje tarcz 269
Dev Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Noo, prxedliftowe były płytsze, tak samo były dwie wersje tarcz 269 Raczej poliftowe
pioteros Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 AA jeden kij, płytsze lepiej zaadaptowac do rzeźbionych tylnich hebli
przemciotorun Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 AA jeden kij, płytsze lepiej zaadaptowac do rzeźbionych tylnich hebli wlasnie nie.... glebsze sa lepsze gdyby tarcza miala glebokosc ok 64 wszystko bylo by praktycznie p&p
pioteros Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Ale mi chodzi o auta które nie maja tarczo piastt I ogólnie, z tylu jarzmo montuje się od zewnętrznej strony wiec jak jest za gleboka tarcza nie da się jarzma wycentrowac dystansem, tylko jak jest za płytka można to zrobic
przemciotorun Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 no tak ale ja pisze konkretnie o tym co jest w tym watku czyli piasta z c4 jarzmo i zaciski z s8 d2 i do tego tarcza o glabokosci 64 zeby bylo wszystko p&p bez dystansow..... i wyglada to tak: a co do dystatnsu to sam widziales ze jak za gruby to jarzmo wchodzi w pierscien absu, potem zmierze ile tam miejsca jest zeby wyregulowac dystansem a nie podcinac jarzma a jeszcze takei pytanie czy stoczenie tarczy z 24 na 22 to ujnia bedzie?
pioteros Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Tak ale ja mowie ogólnie z dwojga złego lepsza płytsza bo da się ja dopasować a ze zbyt głęboką jest problem
szogun0 Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Poliftowe są lepsze. Dev zrobił dla mnie adapterek do takich tarcz. Działają wyśmienicie. Zawracam na ręcznym na suchym asfalcie teraz
Fenrir Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 Szkoda że nikt nie sprzedaje takich zestawów. Kusi żeby coś zrobić z tymi heblami ale jakbym miał kompletować tyle części, każda z innej parafii to już mi się odechciewa...
Koniu1979 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 i jak panowie robił jeszcze ktoś te modyfikacje, bo czeka mnie wymiana tarcz i nie wiem czy nie zastrzelić tych hebli. Przy okazji mam pytanie czy te modyfikacje pasują do audi z 2001 roku
OGr Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 http://allegro.pl/belka-zawieszenia-tyl-tylna-abs-audi-100-c4-i5114759429.html
Koniu1979 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 http://allegro.pl/belka-zawieszenia-tyl-tylna-abs-audi-100-c4-i5114759429.html i co mi daje ta belka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się