michael130 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Ma ktoś może zdjęcia albo rysunek którędy idą kabelki do przekładni w komorze silnika ? Aby zrobić tak jak w oryginale
l.e.s.t.e.r Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 W oryginale idą przez ścianę grodziową z pozostałymi kablami. Raczej się kabla w wiązkę nie upcha. Rozcinanie tego to też bezsens. Trzeba sobie samemu "wyrezać" przejście.
Goffer3 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Panowie, czy to musi być konkretnie maglownica z oznaczeniem 8T1422066B czy może być np 8T1422066C? Gdybym zamontować z końcówką "C" to czy pompa od wspomagania zostaję czy też do wymiany?
wrclaguna Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Tylko 8T1422066B jest pod servotronik
Goffer3 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Tylko 8T1422066B jest pod servotronik Wszystko jasne, dziękuję za odpowiedz. W takim razie szukam 8T1422066B
czester Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 No i w końcu i u mnie zawitała przekładnia servotronic, ale nie obeszło się bez problemów. Utrwala się jedna ze śrub mocujących co skonczylo się wycieciem starej przekładni. Po zalozeniu wszystkiego i zakodowaniu w koncu kręcenie kierownicą sprawia przyjemność Komfort jest nieporownywalny z oryginalną przekładnią. Poniżej foto zerwanej śruby bild hochladen
czwura Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 (edytowane) Witam Czy montował ktoś przekładnię z servotronikiem od lifta do przedlifta??? I drugie pytanie czemu te przekładnię od lifta są takie grube z jednej strony??? Zobacz ofertę: PRZEKLADNIA MAGLOWNICA AUDI A4 A5 8K 2012 8K1 8K0 http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6440451661 Edytowane 18 Września 2016 przez czwura
MarcinOslo Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 To jest magiel elektryczny a nie servotronik.
wrclaguna Opublikowano 18 Września 2016 Autor Opublikowano 18 Września 2016 Nie wszystkie gatewaye obsluguja taki magiel w PRZEDLIFCIE POPROSTU nie było takiej opcji
czwura Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 To jest magiel elektryczny a nie servotronik. Ok. A czy z polifra podejdzie magiel z servotronikiem czy tylko sa te elektryczne. Gatewaya mam juz z polifra.
MarcinOslo Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 Po lifcie byly juz tylko elektryczne.
czwura Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Po lifcie byly juz tylko elektryczne.OK dzięki.
wrclaguna Opublikowano 19 Września 2016 Autor Opublikowano 19 Września 2016 To jest magiel elektryczny a nie servotronik. Gatewaya mam juz z polifra. Sa jeszcze problemy z licznikiem jesli chodzi o kodowanie
Goffer3 Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Nareszcie servotronik zamontowany. Różnica w działaniu wspomagania kolosalna. Na parkingu kręci się niemalże bez oporu, podczas jazdy utwardza się. Dzięki za ten mod. Teraz czas na kolejne modyfikacje.
Szkita Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Nareszcie servotronik zamontowany. Różnica w działaniu wspomagania kolosalna. Na parkingu kręci się niemalże bez oporu, podczas jazdy utwardza się. Dzięki za ten mod. Teraz czas na kolejne modyfikacje. Czy ktoś wie, jak przekodować prędkość przy której utwardza się kierownica (moment przełączenia zaworu)? U mnie to tak działa, że nie do końca mi się podoba. Na postoju działa lekko, ale moim zdaniem za szybko się utwardza i czasami na zakręcie jest wrażenie jakby trzeba się było trochę siłować. Ma ktoś podobne odczucia?
Hohe Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Też uważam, że za szybko się utwardza, ale raczej tego nie zmienisz.
komoornik Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Drive Select zmienia też ustawienia przekładni.
Hohe Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 To tak, ale chodzi o zmiane, ze tak powiem, na stale. Teraz utwardza sie przy okolo 20 km/h, a to troche za szybko. Fajnie by bylo zmienic na no. 40 km/h
Szkita Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 To tak, ale chodzi o zmiane, ze tak powiem, na stale. Teraz utwardza sie przy okolo 20 km/h, a to troche za szybko. Fajnie by bylo zmienic na no. 40 km/h Czyli raczej to normalny objaw, aczkolwiek lekko denerwujący. Ja bym obstawiał nawet 50km/h, myslę że byłby to kompromis.
MarcinOslo Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Zawor servotronik'a podlaczony jest do MCE ,wiec jesli jest to wogole mozliwe to wedlug mnie trzeba by szukac w adaptacjach MCE.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się