Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klekotanie z silnika (filmiki) Rozwiązanie str. 4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja niestety nie miałem wyjścia i musiałem kupić ten zestaw, tyle pieniędzy już wydałem że nie starczyło na nic innego... poza tym na ebayu nie ma dosłownie nic... jakies chinskie febi które nawet obok febi nie leżały. Csny w aso są tu masakryczne... przypominam że za napinacz łańcucha chcieli 570+ funtów :P myślę aby polatać na tej pompie z rok i wtedy wymienić. O ile pompa rozwiąże mój obecny problem.

Z resztą jest 12 miesięcy gwarancji :P

Opublikowano

Teraz dopiero luknołem na filmiki,podobny dzwięk był w alfie mojego brata,na wolnych obrotach było ok,stukać zaczelo jak wszedł na obroty,i tam poszła panewka na korbie,skonczyło sie na szlifie wału

Opublikowano
Teraz dopiero luknołem na filmiki,podobny dzwięk był w alfie mojego brata,i tam poszła panewka na korbie,skonczyło sie na szlifie wału

Nie strasz....

Opublikowano

Nie miałem nawet takiego zamiaru straszyć,oby to nie była panewka,bo wtedy to chyba taniej wyjdzie kupić drugi silnik,ale bądzmy dobrej myśli,zresztą przy wymianie pompy można jedna stope na korbie odkręcić i sprawdzić panewke ,bo i tak bedzie na wierzchu.

Opublikowano

Dźwięk jak by łańcuch obijał :P więc wątpię że panewka. Mamy zamiar sprawdzić panewke, oby kolor nie był brązowy :P

Opublikowano

Kolego napisz czy rozwiazales ten problem poniewaz doswiadczylem dokladnie tego samego lecz samochod dopiero ogldalem i ma to byc moj zakup czekam jak to naprawia silnik BFB przelot 112 tys rok lipiec 07

Opublikowano

Teb problem byc może będzie rozwiązany we czwartek. Może być kilka przyczyn takiego samego dźwięku... łańcuch lub napinacz... lub pompa oleju, łopatka i łańcuch lub.... być może też panewka... czwartek będzie wiadomo.

Poszukaj może inny samochód. Jeżeli jest taki sam dźwięk to na pewno nie ma takiego przebiegu niestety, wątpie że przy takim przebiegu stało by się coś takiego. Znajomy kupił b7 2007 rocznik 56 tyś mil (oryginalny przebieg) chodzi jak nowy, płynnie i cicho. Nie pakował bym się w naprawy takie, ale to tylko moja opinia, decyzja należy do ciebie.

Opublikowano

Nic nowego do tematu nie wniosę ale miałem identyczny problem i pomogła wymiana łańcuszka

Opublikowano

Są 2 łańcuchy, na wałki i od pompy, musi być ten od pompy. Znalazłem filmik z audi i panewkami http://www.audizine.com/forum/showthread.php/413045-Engine-Rattle-Diagnosis-Failed-Rod-Bearings-due-to-Knock dźwięk jest inny niż u mnie ale to wszystko zależy od stopnia zużycia i uszkodzenia. Jaki jest mniej więcej koszt wału i panewek w polsce?

Opublikowano

No wlasnie zastanawiam sie co robic czy kupowac czy nie poniewaz stalo sie to na prezentacj samochodu ktory ja prowadzilem jeszcze przed kupnem i powiedzieli ze to naprawia na pocztku jak jechalem spokojnie nic sie nie dzialo ale jak dalem mu troszke w piec to najpierw ojejarka czerwona pikanie i ten wlasnie dzwiek przebieg ma 70tys mil

Opublikowano

Nie ryzykował bym szczerze mówiąc. Mi też wyskoczyło światełko ale nie czerwone. Oil sensor a pozniej oil min mimo ze byl zalany prawie pod max. Po tym zaczęło klekotać.

Opublikowano
No wlasnie zastanawiam sie co robic czy kupowac czy nie poniewaz stalo sie to na prezentacj samochodu ktory ja prowadzilem jeszcze przed kupnem i powiedzieli ze to naprawia na pocztku jak jechalem spokojnie nic sie nie dzialo ale jak dalem mu troszke w piec to najpierw ojejarka czerwona pikanie i ten wlasnie dzwiek przebieg ma 70tys mil

Daj sobie spokój z takim autem. Nie wiadomo co jeszcze wyjdzie podczas eksploatacji

Opublikowano

skoro lancuch sie odzywa, to ma przynajmniej 170tys mil a nie... :)

Opublikowano

Tylko czy nie moze to byc np pompa oleju maja wymienic jutro wiec zobaczymy czy to pomoze

Opublikowano

Wtedy musisz sprawdzić turbinę w razie czego. Nie pakuj się w koszty. Wszystko związane z olejem może mieć więcej minusów noż może się wydawać.

Opublikowano

Jak pompa oleju kulala i było jezdzone na niskim ciśnieniu to wszystko może tam być zajechane, od głowicy, przez dol silnika, panewki po turbinę

Dlatego w tym jak i każdym silniku sprawdzanie co jakiś czas ciśnienia oleju to podstawa

Opublikowano

Uhm, a przeskanowałem sobie dwie rzeczy w poszukiwaniu błędów, myślałem że mi coś pokaże i wyskoczyło to:

20140528_172717.jpg

20140528_172442.jpg

Błąd 16396 pewnie pojawił się po tym jak założono nowy napinacz łańcucha i przy odpaleniu jeszcze nie doszedł olej.

Co z sondami? Przed mapą silnika tego nie było, chyba chłopaki z Revo się nie popisali.

Jutro będzie wymieniona pompa oleju, łopatka i łańcuch pompy, oby pomogło, zalany będzie spowrotem olej castrol edge 5w30 jak wcześniej, obecnie jest 5w40, z racji tego że kilka osób pisze że jest zły więc wymienię.

Opublikowano

zalej coś innego jak castrol, valvoline, motul, liqui moly, wczesniej zapodaj plukanke skoro ujezdzany byl na castrolu

Opublikowano
zalej coś innego jak castrol, valvoline, motul, liqui moly, wczesniej zapodaj plukanke skoro ujezdzany byl na castrolu

mobil 1? Bo innych na szybko nie dostanę, w Anglii ciężko dostać czasami coś dobrego.

Od kupna samochodu castrol 5w30 był do zmiany 2 tyg temu na 5w40.

Jednak najpierw spód będzie rozebrany aby sprawdzić pompę oleju, i panewkę, jeżeli to panewka, olej zostanie wlany ten sam i samochód będzie stał przez kilka miesięcy. :kwasny:

Opublikowano

tez bedzie lepszy, 5W30 ale 5W50 nie bylby może gorszy, oliwa lubi się grzać jak się upala 1.8T

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...