magicman Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 panowie i panie padl mi parownik bo poprzedni wlasciciel jakiegos bubla tam zainstalowal.jaki mi polecacie parownik do mojej oooo 2.0 alt
darko Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 najpierw podaj co za instalacja,bo zwykła a sekwencja to dwie całkiem różne rzeczy i jaki reduktor miałeś bo może wystarczy tylko regeneracja
magicman Opublikowano 6 Maja 2014 Autor Opublikowano 6 Maja 2014 sekwencja to wiem na 100% co do reszty to nie mam pojecia.wiem ze instalka jest w aucie juz 4lata.gazownik u ktorego bylem powiedzial mi ze to jest jakies wloskie badziewie i ze czesto juz mial doczynienia z tym(jakies membrany sa tak malo trwale).podlaczyl auto pod kompa i powiedzial ze na 100% parownik do wymiany
edekxp Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Kup AC-r01 czarny wystarczy.U mnie ponad 180KM i daje radę. Może zastanów się czy nie zmienić całego sterownika, na np staga. W słabych instalacjach często źle ustawić poprawną mieszankę.
czarny1202 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 także polecam AC ja mam czerwony ale od pół roku posiadania zero problemów
dariuszqw Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Polecam Reduktor KME silver. Zero problemów i śmiga jak talala:wink:
MATIUS Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Kme sylver wytrzymał u mnie 90 000tys teraz mam też sylvera tylko w wersji tur (jest mniejszy) ja mogę polecić
bawół1 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Kme sylver wytrzymał u mnie 90 000tys teraz mam też sylvera tylko w wersji tur (jest mniejszy) ja mogę polecić trzeba było wymienić w starym membrany za 50 zł i by śmigał dalej , tam nie ma się co więcej zepsuć.
Roboform550 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Ja bym dał silvera lub tura. Ac to loteria
krzysiekml Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 dokładnie KME bo przez AC to możesz nie polepszyć sobie
sciemamcz Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Również polecam KME silver, zero problemow śmiga jak laleczka.
Gość cwiara Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Montuje instalacje KME z 10 lat i rzeczywiście mają dobre reduktory. W pewnym okresie mieli problemy z silverami bo puchły gumki w środku reduktora i było bardzo dużo reklamacji. Teraz wszystko poprawione i jak najbardziej mogę polecić.
edekxp Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 A jak z mocą? Dają radę do 200KM? Pytam na przyszłość np wymiany.Na reduktor AC nie narzekam (czarny), auto 185KM
piotr426 Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Zdecydowanie KME Silver, AC maja problemy z "pływaniem" ciśnienia
bawół1 Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 200KM silver spokojnie obsluzy. Nie no , chyba troche przesadziłeś. Chociaż są bodaj Silvery zasilane miedzą 8 mm . Ale i tak raczej cięzko by miał obsłużyć. Sam mam Silvera , ale przerobionego wg wytycznych które można znaleźć w necie. Po przeróbce u mnie w 2,8 30 v przy bucie w podogę spadek w piku o mniej niż 0,1 bar ,po chwili odbudowa do ciśnienia ustawionego . Zasilanie miedzią 6 mm Więc miedź 6 mm do 200 KM spokojnie daje radę pod warunkiem wydajnego reduktora.
Gość cwiara Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 200KM silver spokojnie obsluzy. Nie no , chyba troche przesadziłeś. Chociaż są bodaj Silvery zasilane miedzą 8 mm . Ale i tak raczej cięzko by miał obsłużyć. Sam mam Silvera , ale przerobionego wg wytycznych które można znaleźć w necie. Po przeróbce u mnie w 2,8 30 v przy bucie w podogę spadek w piku o mniej niż 0,1 bar ,po chwili odbudowa do ciśnienia ustawionego . Zasilanie miedzią 6 mm Więc miedź 6 mm do 200 KM spokojnie daje radę pod warunkiem wydajnego reduktora. Silver spokojnie da rade. Uwierz mi. Kiedys testowalem w swoim bylym aucie omega 3.0 210km i dawal rade. Producent informuje ze silver jest do 180kw czyli 244KM wiec 200 pociagnie na luzie. A srednica rurki zasilajacej to juz inna sprawa. Przy 200PS zawsze montuje fi8.
sciemamcz Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Jak ktoś planuje dalsze mody to można pokusić się o KME Golda ale to już inna cena, sprzęt cacy kolega ma przy zwykłym BFB i chodzi pięknie jak Silver:polew: ale zakup na wyrost.
krzysiekml Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Jak ktoś planuje dalsze mody to można pokusić się o KME Golda ale to już inna cena, sprzęt cacy kolega ma przy zwykłym BFB i chodzi pięknie jak Silver:polew: ale zakup na wyrost. mam aktualnie golda i śmiga super nie wspominając wcześniejszego ac250,największy chłam tego stulecia
Roboform550 Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 Już widzę tego Silvera przy turbo i 200 km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się