Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo BRD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zalezy BRD jesteś w stanie zobaczyc 2xx ale sam Fmic i Brd nie pomogą, przydało by się uwolnić troche wydech, i większe wtryski.

Jest turbo podobne bardzo do BRD wychodziło w 2.0 TDI w 170ps chyba filoletowa plakietka podobno jest na lepszych wnętrznościach ale już nie wchodzi P&P

Pozatym dół w BRD dobrze zrobiony jest taki sam jak AWX nie ma sensu kombinować

Opublikowano
Miał w TDI Gtb2260vk i tam turbo pozno wstawało, jezdziłem na BRD i wstaje podobnie jak AWX.

Nie wiem gdzie regenerujesz Turbo skoro po regeneracji późno wstaje, regeneracja w dobrych zakładach odbywa sie na oryginalnych częściach nie raz regenerowałem turbo i pierwsze słyszę, nie zgodzę sie też, że lepiej kupić używkę niż nowe regenerowane.

W przypadku regeneracji w moim przypadku kupiłem turbawke GTB 2260vk za 1tyś a po włożeniu okazało sie, że trzeba ją zrobić koszt wyniósł mnie ponad 2tyś za regeneracje.

A mogłem odrazu kupić regenerowane...

Nawet do serii dobrze jest włożyć turbo BRD będzie pracowało pod mniejszymi obciążeniami co oznacza dłuższą żywotność. Ale nie wierze skoro założyłeś tu temat, że po czasie nie uznasz że dobrze by było coś pomodzić i wtedy będziesz miał podstawę zrobioną.

BRD pasuje P&P podpinasz do gruchy podciśnienie a wtyczka zostaje wolna.

Oczywiście możesz się nie zgodzić, ale robiłem już parę 1.9 TDI mody tutaj kosztują nie wiele, przyrost do 200ps nie jest czymś kosztownym a micha się cieszy:D

I tutaj dochodzi kolejny problem, ponieważ jak widać jest regeneracja i regeneracja. Te turbiny o których mowie nie byly regenerowane w jakis renomowanych zakladach i wlasnie w nich pozne wstawanie bylo bardzo zauwazalne. Zreszta pelno tego na Alledrogo za cene uzywanych turbin (ok.800-1000zl).

Opublikowano
Miał w TDI Gtb2260vk i tam turbo pozno wstawało, jezdziłem na BRD i wstaje podobnie jak AWX.

Szkoda że swoje wypowiedzi opierasz na źle przerobionej i wystrojonej GTB, jeśli było tak jak piszesz to znaczy ze to GTB to kupa gruzu.....

Ja bym szukał używki nie regenerowanej.

Opublikowano
w BRD trzeba zmienić węzyk o wiekszej srednicy ( 3 zł) i wkrecic śrubę ) tez kilka groszy, reszta P&P pod kolektor AWX.

Obiło mi sie o uszy ze mozna kupic BRD z wirnikiem od CAHA:wink: ponoc ma jeszcze lepszy doł

Mozesz cos wiecej napisac o tym BRD z CAHA? ;)

Hybryda. Obudowa z BRD wirnik z CAHA. Różnice jest w ilości łopatek w wirniku.

Opublikowano

BRD po regeneracji z kołem CAHA podobnie jak GTB1756vk ori leży na półce od dawna i się kurzy , wsadziłem to BRD pojeździłem i stwierdziłem ze poza lepszym Nm 3250-3750obr(10-20Nm więcej) i mniejszym dymkiem na wysokich obr(na pewno różnica nie warta zachodu w porównaniu do AWX) pod każdym względem nie umywa się do zdrowego t.AWX, na BRD będzie auto więcej palić, max koni na obu tyle samo a chyba tym tak naprawdę powinny one się różnić co.., Nm na AWX 1000-3250obr o niebo lepszy, a dół, przepaść, zdrowe AWX wstaje poniżej 1500obr na 3 biegu a BRD jak się trafi że wstaje przy 1800-2000obr to jest wszystko, moje z lśniącym kołem CAHA wstawało przy 2500obr, jednym słowem tragedia i to po wielu zabiegach, sens wkładać większe turbo jest gdy silnik i układ wtryskowy to wykorzysta, bo dla samej satysfakcji większe turbo skończy się rozczarowaniem na drodze w konfrontacji w podobnym autem z mniejszym turbo:) na brd przy 1750obr na 3 biegu ktoś z was traci trakcje na wilgotnym asfalcie? na t.AWX do 180 wskazówka ma iść ruchem jednostajnym, jak komuś na większych turbinach nie idzie to słabo

Opublikowano
BRD po regeneracji z kołem CAHA podobnie jak GTB1756vk ori leży na półce od dawna i się kurzy , wsadziłem to BRD pojeździłem i stwierdziłem ze poza lepszym Nm 3250-3750obr(10-20Nm więcej) i mniejszym dymkiem na wysokich obr(na pewno różnica nie warta zachodu w porównaniu do AWX) pod każdym względem nie umywa się do zdrowego t.AWX, na BRD będzie auto więcej palić, max koni na obu tyle samo a chyba tym tak naprawdę powinny one się różnić co.., Nm na AWX 1000-3250obr o niebo lepszy, a dół, przepaść, zdrowe AWX wstaje poniżej 1500obr na 3 biegu a BRD jak się trafi że wstaje przy 1800-2000obr to jest wszystko, moje z lśniącym kołem CAHA wstawało przy 2500obr, jednym słowem tragedia i to po wielu zabiegach, sens wkładać większe turbo jest gdy silnik i układ wtryskowy to wykorzysta, bo dla samej satysfakcji większe turbo skończy się rozczarowaniem na drodze w konfrontacji w podobnym autem z mniejszym turbo:) na brd przy 1750obr na 3 biegu ktoś z was traci trakcje na wilgotnym asfalcie? na t.AWX do 180 wskazówka ma iść ruchem jednostajnym, jak komuś na większych turbinach nie idzie to słabo

Masz wykres z t.AWX?

Opublikowano

Wszystko zależy czego oczekujesz. Jest prawda ze awx wstanie szybciej, ale szybciej też skończy dmuchać. Druga sprawa jest taka że BRD w zasadzie sie nie zapieka czego nie można powiedzieć o AWX. Kolejna kwestia jest taka, że wieksze turbo dłużej pożyje. Jak zmieniałem turbo to zdecydowałem się na BRD wiedzac że jezdze trasy i mało kiedy jest pełen but przy 1500 obr. Przy skrzyni 5 z reguły ciśniesz od 2000-2200, a wtedy brd ożywa. Do uzyskania 170 koni które mam w afnie turbo AWX musiało by pracować na 1,35 bara gdzie nominalne jest 1,3. brd ma nominalne 1,4 a dmucha 1,35. Przy obecnym setupie dłużej pożyje, a zostało troche potencjału jakby miały dojść np. .230 i pompa 11.

Turbo kupowałem regenerowane u bogdana w mielcu i polecam:hi:

Opublikowano

wykres:) co to da jak mówię jak jest, tylko powyżej 3250obr brd dawało ciut więcej powietrza ale to było max 20Nm lepiej wiec bez szału, poniżej obie są w stanie dać tyle samo, a max km był ten sam na obu ale to z winy kresu możliwości silnika trupka, na brd nie traciłem trakcji na 3 biegu nic, wsadziłem awx i pierwszy log na 3 biegu i przy 2500obr brak trakcji, auto na każdym biegu było o wiele żwawsze, mocniejsze i zrywniejsze, kolosalna różnica i spalanie mniejsze, ale ja trafiłem na słabe brd bo nie realne było by wstawało lepiej niż 2500obr, bez masy kombinacji wstawało przy 3000obr taki szajd, a co do żywotność guzik prawda, jak się używa z głowa auta a zarazem turbiny i program jest dopracowany turbo nie ma prawa paść, moje awx z 6 lat dmucha 2475-2400mbar i nic jej nie jest, a ma ponad 300tys na karku i jest katowane nie miłosiernie, np. wczoraj i przed wczoraj z 6 razy licznik się skończył czyli jechałem ponad 220 licznikowe, a 180 to przy byle wyprzedzaniu łapę, wiec niech nikt nie gada że żywotność gorsza, guzki prawda, dobry olej, dobry program i jazda z głową do 5000obr i nie ma prawa turbo paść

ps. jak się jeździ a nie toczy t.AWX nigdy nie zajdzie sadzą, nie ma takiej opcji

Opublikowano

Jeśli chodzi o serie pewnie AWX jest dobry zrobić z tego hybryde i jezdzić.

Ale co do modów widzę, że dużo ludzi tutaj nie wie o czym mówi....

Jak można wogole porównywać AWX do BRD nie wiem czy AWX jest w stanie napompować 1.6 bara...

Co do mojej GTB kolega sie wypowiada a w zyciu nie widziałeś pewnie takiej turbiny.

Stwierdzam jedynie, że jeśli ktoś ma możliwość oddać turbo do ZAKŁADU a nie "zakładu" i go zrobić niech sie nie zastanawia, rok gwarancji i przynajmniej spokojna głowa. Ja nie mówie tutaj o kupnie kasety z chin i włożenie tego.

Kupowałem BRD w Mielcu po włożeniu i odpaleniu zaciągło cały olej ale w sumie wymiennili bez gadania na nowe wiec mogę polecić Bogdana z Mielca:)

Jeśli chodzi o serie j/w AWX jest dobrym wyjściem pod mody raczej nie.

Opublikowano
Co do mojej GTB kolega sie wypowiada a w zyciu nie widziałeś pewnie takiej turbiny.

że niby ja?

---------- Post dopisany at 12:46 ---------- Poprzedni post napisany at 12:42 ----------

wykres:) co to da jak mówię jak jest, tylko powyżej 3250obr brd dawało ciut więcej powietrza ale to było max 20Nm lepiej wiec bez szału, poniżej obie są w stanie dać tyle samo, a max km był ten sam na obu ale to z winy kresu możliwości silnika trupka, na brd nie traciłem trakcji na 3 biegu nic, wsadziłem awx i pierwszy log na 3 biegu i przy 2500obr brak trakcji, auto na każdym biegu było o wiele żwawsze, mocniejsze i zrywniejsze, kolosalna różnica i spalanie mniejsze, ale ja trafiłem na słabe brd bo nie realne było by wstawało lepiej niż 2500obr, bez masy kombinacji wstawało przy 3000obr taki szajd, a co do żywotność guzik prawda, jak się używa z głowa auta a zarazem turbiny i program jest dopracowany turbo nie ma prawa paść, moje awx z 6 lat dmucha 2475-2400mbar i nic jej nie jest, a ma ponad 300tys na karku i jest katowane nie miłosiernie, np. wczoraj i przed wczoraj z 6 razy licznik się skończył czyli jechałem ponad 220 licznikowe, a 180 to przy byle wyprzedzaniu łapę, wiec niech nikt nie gada że żywotność gorsza, guzki prawda, dobry olej, dobry program i jazda z głową do 5000obr i nie ma prawa turbo paść

ps. jak się jeździ a nie toczy t.AWX nigdy nie zajdzie sadzą, nie ma takiej opcji

To ile masz Nm przy 1900rpm? z ciekawości chciałem porównać to GTB1756 i ja wiem o co ci chodzi bo wykres nie oddaje jazdy gdzie przede wszystkim liczy się reakcja na gaz

Opublikowano

nie wiem czy to do mnie ale GTB1756vk igła ori, brd i inne leżą u mnie na półce i czekają może na ciebie:P

jak ori padnie to wiadomo albo szukać kolejnej ori albo regenerować i wtedy hybryda to jakaś alternatywa ale do puki ori ok nie ma co cudować bo efekt nie zawsze jest dobry, z hybrydami co miałem do czynienia bywały reklamacje wiec ja mam negatywne zdanie o nich, np. hybrydy awx> VC od bogdana, dla zwykłego kowalskiego spoko ale dla kogoś kto chce mieć czym się odpychać już nie-za słaby dół, co do reklamacji zero problemów było zawsze wiec złego słowa nie powiem

Danny chyba jasne jest ze opisałem przypadek gdy obie dmuchają tyle samo czyli po 1,5bar, dodam że ciśnienie to nie wszystko, są jeszcze inne parametry, nie raz i nie dwa albo silnik albo układ wtryskowy się kończy zanim kres t.AWX nadejdzie i w tedy jaki sens ma wsadzanie BRD? nie patrz tylko na max ile która turbina może dmuchnąć, bo to nie jest jedyny znaczący aspekt

na brd reakcja na gaz i czas zwłoki przy wyprzedzaniu podczas zmiany biegów ta chwila zanim brd znowu zacznie dmuchać - to była z 1s, no tak jak bym w trakcie agresywnego wyprzedzania przy zmianie biegu na sekundę w ogóle zdjął nogę z gazu, jak ktoś nie przesiadał się z awx na brd to pewnie nie odczuł tego laga, jak by odczuł by się pewnie zastanowił czy nie wrócić do awx bo na awx nie ma żadnej zwłoki, kto zmienił awx na brd niech powie ile to dało mu koni i o ile Nm podskoczył

co do Nm każdy mierzy jak mu się podoba, w moim rygorystycznym programie wychodzi na 3 biegu 279Nm(3bieg)298Nm(4bieg)/1900obr, jak nie zapomnę zmierzę z ciekawości na 5 bo na nim będzie najwięcej, seryjne sprzęgło trochę puszcza przy 1900obr, dla porównania w kpower wychodzi 353Nm(3bieg)364Nm(4bieg)/1900obr pomiary były przy 21C na dworze, brak fmic ale co to ma do rzeczy:) w dolocie było 37C, pomiary są robione prawidłowo i nie ma mowy o jakim kolwiek zawyżaniu, metody obliczeniowe programów powodują takie rozbieżności, z tym słupkiem i układem wtryskowym nie ma możliwości nic więcej Nm wydobyć przy 1900obr, setki prób robiłem, nie ma takiej opcji cokolwiek więcej wyrwać, ze 3 dni temu na lekko mokrym asfalcie(słoneczny dzień) na 3 biegu po wciśnięciu pedału gazu przy 1500obr albo ciut poniżej już przy 1750obr traciłem trakcje za każdym razem, koła 205/55/16 conti, w ogóle jak asfalt nie jest suchy to strach na 3 biegu pedał do dechy wciskać...

Opublikowano
nie wiem czy to do mnie ale GTB1756vk igła ori, brd i inne leżą u mnie na półce i czekają może na ciebie:P

jak ori padnie to wiadomo albo szukać kolejnej ori albo regenerować i wtedy hybryda to jakaś alternatywa ale do puki ori ok nie ma co cudować bo efekt nie zawsze jest dobry, z hybrydami co miałem do czynienia bywały reklamacje wiec ja mam negatywne zdanie o nich, np. hybrydy awx> VC od bogdana, dla zwykłego kowalskiego spoko ale dla kogoś kto chce mieć czym się odpychać już nie-za słaby dół, co do reklamacji zero problemów było zawsze wiec złego słowa nie powiem

Danny chyba jasne jest ze opisałem przypadek gdy obie dmuchają tyle samo czyli po 1,5bar, dodam że ciśnienie to nie wszystko, są jeszcze inne parametry, nie raz i nie dwa albo silnik albo układ wtryskowy się kończy zanim kres t.AWX nadejdzie i w tedy jaki sens ma wsadzanie BRD? nie patrz tylko na max ile która turbina może dmuchnąć, bo to nie jest jedyny znaczący aspekt

na brd reakcja na gaz i czas zwłoki przy wyprzedzaniu podczas zmiany biegów ta chwila zanim brd znowu zacznie dmuchać - to była z 1s, no tak jak bym w trakcie agresywnego wyprzedzania przy zmianie biegu na sekundę w ogóle zdjął nogę z gazu, jak ktoś nie przesiadał się z awx na brd to pewnie nie odczuł tego laga, jak by odczuł by się pewnie zastanowił czy nie wrócić do awx bo na awx nie ma żadnej zwłoki, kto zmienił awx na brd niech powie ile to dało mu koni i o ile Nm podskoczył

co do Nm każdy mierzy jak mu się podoba, w moim rygorystycznym programie wychodzi na 3 biegu 279Nm(3bieg)298Nm(4bieg)/1900obr, jak nie zapomnę zmierzę z ciekawości na 5 bo na nim będzie najwięcej, seryjne sprzęgło trochę puszcza przy 1900obr, dla porównania w kpower wychodzi 353Nm(3bieg)364Nm(4bieg)/1900obr pomiary były przy 21C na dworze, brak fmic ale co to ma do rzeczy:) w dolocie było 37C, pomiary są robione prawidłowo i nie ma mowy o jakim kolwiek zawyżaniu, metody obliczeniowe programów powodują takie rozbieżności, z tym słupkiem i układem wtryskowym nie ma możliwości nic więcej Nm wydobyć przy 1900obr, setki prób robiłem, nie ma takiej opcji cokolwiek więcej wyrwać, ze 3 dni temu na lekko mokrym asfalcie(słoneczny dzień) na 3 biegu po wciśnięciu pedału gazu przy 1500obr albo ciut poniżej już przy 1750obr traciłem trakcje za każdym razem, koła 205/55/16 conti, w ogóle jak asfalt nie jest suchy to strach na 3 biegu pedał do dechy wciskać...

Ok dzięki, wystarczyła mi tylko liczba:) i w sumie bieg na którym był pomiar.

Opublikowano
nie wiem czy to do mnie ale GTB1756vk igła ori, brd i inne leżą u mnie na półce i czekają może na ciebie:P

jak ori padnie to wiadomo albo szukać kolejnej ori albo regenerować i wtedy hybryda to jakaś alternatywa ale do puki ori ok nie ma co cudować bo efekt nie zawsze jest dobry, z hybrydami co miałem do czynienia bywały reklamacje wiec ja mam negatywne zdanie o nich, np. hybrydy awx> VC od bogdana, dla zwykłego kowalskiego spoko ale dla kogoś kto chce mieć czym się odpychać już nie-za słaby dół, co do reklamacji zero problemów było zawsze wiec złego słowa nie powiem

Danny chyba jasne jest ze opisałem przypadek gdy obie dmuchają tyle samo czyli po 1,5bar, dodam że ciśnienie to nie wszystko, są jeszcze inne parametry, nie raz i nie dwa albo silnik albo układ wtryskowy się kończy zanim kres t.AWX nadejdzie i w tedy jaki sens ma wsadzanie BRD? nie patrz tylko na max ile która turbina może dmuchnąć, bo to nie jest jedyny znaczący aspekt

na brd reakcja na gaz i czas zwłoki przy wyprzedzaniu podczas zmiany biegów ta chwila zanim brd znowu zacznie dmuchać - to była z 1s, no tak jak bym w trakcie agresywnego wyprzedzania przy zmianie biegu na sekundę w ogóle zdjął nogę z gazu, jak ktoś nie przesiadał się z awx na brd to pewnie nie odczuł tego laga, jak by odczuł by się pewnie zastanowił czy nie wrócić do awx bo na awx nie ma żadnej zwłoki, kto zmienił awx na brd niech powie ile to dało mu koni i o ile Nm podskoczył

co do Nm każdy mierzy jak mu się podoba, w moim rygorystycznym programie wychodzi na 3 biegu 279Nm(3bieg)298Nm(4bieg)/1900obr, jak nie zapomnę zmierzę z ciekawości na 5 bo na nim będzie najwięcej, seryjne sprzęgło trochę puszcza przy 1900obr, dla porównania w kpower wychodzi 353Nm(3bieg)364Nm(4bieg)/1900obr pomiary były przy 21C na dworze, brak fmic ale co to ma do rzeczy:) w dolocie było 37C, pomiary są robione prawidłowo i nie ma mowy o jakim kolwiek zawyżaniu, metody obliczeniowe programów powodują takie rozbieżności, z tym słupkiem i układem wtryskowym nie ma możliwości nic więcej Nm wydobyć przy 1900obr, setki prób robiłem, nie ma takiej opcji cokolwiek więcej wyrwać, ze 3 dni temu na lekko mokrym asfalcie(słoneczny dzień) na 3 biegu po wciśnięciu pedału gazu przy 1500obr albo ciut poniżej już przy 1750obr traciłem trakcje za każdym razem, koła 205/55/16 conti, w ogóle jak asfalt nie jest suchy to strach na 3 biegu pedał do dechy wciskać...

Ok dzięki, wystarczyła mi tylko liczba:) i w sumie bieg na którym był pomiar.

Piotrek nie lubisz referatów? czy lania wody?

nie no fajnie się to czyta,ale możesz jakiś clip jak to jedzie,wykres :whistling:

tak na marginesie jako że miałem AWX później BRD to większej konsumpcji na paliwo nie odnotowałem wręcz przeciwnie spalanie spadło,zwłoki pomiędzy biegami 1s też nie miałem na BRD

Opublikowano

daniels właśnie o to mi chodzi, robiłem kilka aut na różnych turbach i jeśli ktoś chce mieć fajnie turbo to polecam hybryde awx/arl albo sama arl, jeśli twierdzi, że Brd ma za dużą dziurę:D

Opublikowano

Danny mam teraz GTB i nie zamieniłbym jej na nic innego :wink: jestem megazadowolony

Opublikowano

daniels jak chcesz sprzedam ci to brd w dobrej cenie albo wypożyczę byś doświadczył dokładnie tego co opisałem, trafiłeś na normalne zdrowe brd wiec nie ma się co dziwić że pali normalnie i nie ma laga

filmik mogę nagrać choć raczej nie będzie tam nic nadzwyczajnego, jak filmik ma wyglądać, jaki bieg jakie obr itp.? w logach robionych w jedną osobę na 3 biegu od 1700 do 4000obr wykręcam 5,35s, a na 4 biegu 12,5-13s i to jest kres możliwości tego setupu, kto ma sedana FWD niech spr w logach ile wykręca, posiadacze t.brd na pewno leprze czasy będą mieli tylko o ile...tylko kilka logów przeliczcie i średnią wartość padajcie no bo z jednego będzie mało dokładny wynik, a jak jeszcze log był z górki to już w ogóle będzie przekłamanie

Opublikowano
Jeśli chodzi o serie pewnie AWX jest dobry zrobić z tego hybryde i jezdzić.

Ale co do modów widzę, że dużo ludzi tutaj nie wie o czym mówi....

Jak można wogole porównywać AWX do BRD nie wiem czy AWX jest w stanie napompować 1.6 bara...

Co do mojej GTB kolega sie wypowiada a w zyciu nie widziałeś pewnie takiej turbiny.

Stwierdzam jedynie, że jeśli ktoś ma możliwość oddać turbo do ZAKŁADU a nie "zakładu" i go zrobić niech sie nie zastanawia, rok gwarancji i przynajmniej spokojna głowa. Ja nie mówie tutaj o kupnie kasety z chin i włożenie tego.

Kupowałem BRD w Mielcu po włożeniu i odpaleniu zaciągło cały olej ale w sumie wymiennili bez gadania na nowe wiec mogę polecić Bogdana z Mielca:)

Jeśli chodzi o serie j/w AWX jest dobrym wyjściem pod mody raczej nie.

to Danny się zapędziłeś bo Juby_p przerabia gtb,spawa,pisze softy,także widział i przerobił ich nie mało.
Opublikowano

Akurat o nim nie mówię, Ci co czytają to wiedzą.

Jeśli chodzi o samo Turbo BRD brać i sie nie zastanawiać

Opublikowano

zamiast ładować się w BRD czy jakiś śmiszne hybrydy które pośmigają nie wiadomo ile to już najlepiej położyć gtb dół praktycznie jest jak na serii,oczywiście kwestia przerobienia i softu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...