r.kuderawiec Opublikowano 8 Maja 2014 Autor Opublikowano 8 Maja 2014 Co nie wierzysz żebym mógł to bym ci to z miłą chęcią udowodnił zobacz sam ---------- Post dopisany at 22:46 ---------- Poprzedni post napisany at 22:44 ---------- Ta Audi poleciała 210
pioteros Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 jakieś małe kółka miała ta 1.6 :) zreszta licznik licznikiem tak naprawde
r.kuderawiec Opublikowano 8 Maja 2014 Autor Opublikowano 8 Maja 2014 Ta audi też ma małe kółka? te b7 jest o dużo ciężejsze od b5 i co nie daje rady ?
pioteros Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 akurat masa nie ma az takiego znaczenia przy vmaks jak przy przyspieszaniu wiec... bujnie tyle samo czy 1400 czy 1600kilo tylko troche pozniej wiec te 190km -5/10km z przeklamania licznika powiedzmy jest jak najbardizej ok
xXPiotrekXx19 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 koledzy nie ma co się kłócić ja swoim 1.6 poleciałem prawie 220 km/h ale nie oszukujmy się trochę to trwało aby osiągnąć tą prędkość i oczywiście były maksymalne obroty a jak wiadomo długa jazda na takich obrotach nie jest plusem dla silnika i jak wiadomo spalanie przy takich prędkościach nie wynosi 7 litrów na 100km tylko znacznie więcej
r.kuderawiec Opublikowano 8 Maja 2014 Autor Opublikowano 8 Maja 2014 Jak na 1.6 100 koni i taką mase auta uważam że jest naprawdę dobrze ja swoją z wyprzedzaniem nie mam problemu ciągnie na 5 biegu bez żadnej redukcji:wink:
konus Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 ja też miałem 1.6 które poleciało 200 km/h ale rozpędzanie to nie trwało krótko 1.6 mile wspominam choć paliło tyle co 2.5 TDI a wyprzedzać ni ma czym. Awaryjne może nie jest wcale ale mogę powiedzieć śmiało że kilka razy mi brakło miejsca przy wyprzedzaniu. jednak lepiej czasem coś częściej wymienić ale mieć bezpieczny zapas mocy pod butem. Nawet szef zauważył że odkąd auto zmieniłem to przestałem się notorycznie do pracy spóźniać Co do bloków. ja bym wolał żeliwo bo w alu łatwo jest zerwać gwint w bloku przykręcając cokolwiek czasami nawet bez użycia siły
Babel Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Moje ADP zapakowane na full do 180 km/h szło całkiem całkiem, potem dobijając do 190 km/h miał zauważalnie ciężej. Wydaje mi się, że 200 km/h pójdzie tylko nie zapakowane i trochę czasu mu potrzeba. Nie taki zły ten 1,6
Sebastiano87 Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Miałem a3 1.6 i nigdy wiecej jejuś żyłujesz, żyłujesz to a i tak masz tico na dupce Gazu czy PB paliło ile sie wlało Jeździłem tym wiadomo człowiek młodszy myślał ze w takiem budzie 1.6 se radzi ale to był zonk A w a4 b5 taki motor łał hm nie umiem sobie tego wyobrazić. W TDI PD moment obrotowy to jest to A tak wogóle to chyba z tematu zeszliście koledzy. Pytanie było inejsze Powiem tak nie zastanawiaj sie czy w 1.6 masz aluminiowy, żeliwny, z cynku, z drewna, z betonu blok, poprostu wez 1.8 lub wzwyż i śmierci w oczach nie będziesz miał
r.kuderawiec Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Opublikowano 10 Maja 2014 A w silniku 1.8 T Turbina jest żywotna ??? Naprawdę nie wiem ile w tym prawdy ale znajomy mi mówił ze jak masz silnik z Turbiną to sobie oszczędnie nie polatam bo zamula się turbina czy jakoś tak To prawda ---------- Post dopisany at 08:59 ---------- Poprzedni post napisany at 08:52 ---------- ???????????
pioteros Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 w dieslu, w benzynie nie wytwarza ci sie sadza jesli masz wszystko sprawne wiec nic sie nie zapycha, tym bardziej ze 1.8t to jest juz tak ogarniety silnik szczegolnie u nas na forum ze nie ma problemu z niczym, czesci zamiennych nawet uzywanych tez jest w brud, a turbo w dobrym stanie mozna juz za 300zł kupic
r.kuderawiec Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Opublikowano 10 Maja 2014 A jak z awaryjnością? co do spalania myślę ze nie było by tak zle:wink: latam na wschód więc benzynę kupuję po 3zł i to z lukila:decayed:
pioteros Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 cewki rzadko padaja, kosztuja uzywane po 20zł/szt oprocz turbiny to tak naprawde nie ma kosztownych elementow w silniku kupisz zdrowy egzemplarz ze zdrową głowicą i poprawnym ciśnieniem oleju i bedziesz smigal w osce przy spokojnej jezdzie w trasie da sie pewnie zejsc deko niżej niż 7L, przecietnie pewnie z 7-8L na spoko ---------- Post dopisany at 10:46 ---------- Poprzedni post napisany at 10:44 ---------- podstawa to właśnie nie kupić trupa ludzie kupują 1.8T z mega dolnej półki cenowej w cenie zatyranego 2.5TDI a potem się dziwią czemu coś sie psuje...
bawół1 Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Ta audi też ma małe kółka? te b7 jest o dużo ciężejsze od b5 i co nie daje rady ? o żesz kur.. jaki pocisk . To jest nieporozumienie z tym silnikiem w B7 . Jednak 99 % ludzi chce mieć trochę przyjemności z jazdy , a tu jej nie uswiadczysz. Bez kitu spuścił bym to auto w pi....u w przepaść jak by mi tak sie bujało. Powyżej 120 km/ h filmik staje się już ekscytujący co dalej się wydarzy. Lewy kierunek i miganie długimi ..... ---------- Post dopisany at 10:56 ---------- Poprzedni post napisany at 10:47 ---------- Każdy kupuję takie auto i z takim silnikiem któr mu odpowiada Ja chce kupic b6 z 1.6 benzyna i taki sobie napewno kupie Dla mnie nie jest potrzebne auto z mocą nie wiadomo jaką każdy mówi 1.6 to mułowaty silnik Ok dla mnie wystarcza taka moc A co do TDI brat ma passat b5 kombi 1.9 TDI 110 km i co niby jest ekonomiczny i dynamiczny Może i jest ale więcej tym TDI nie poleciał niz 180 a moja audi poleciała na prostym odcinku prawie 200 dokładnie 197:wink: gdzie audi ma 101 koni i bez Turbiny Ja uważam że jak się ma porządne 1.6 to ten silnik też swoje potrafi A co wy myślicie to już wasza sprawa chłopaki nie chce tu byc niegrzeczny czy coś podobnego ale mówię co myślę Tak 1,6 może będzie szybszy , ale to TDI 180 km /h osiągnie w 3 x krótszym casie niż ty. Inaczej mówiąc w trasie zostajesz daaalekooo w tyle gdy się trafi kilka tirów po drodze. Jedziesz po prostu jak dziad razem z tirami.
r.kuderawiec Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Opublikowano 10 Maja 2014 Ta audi też ma małe kółka? te b7 jest o dużo ciężejsze od b5 i co nie daje rady ? o żesz kur.. jaki pocisk . To jest nieporozumienie z tym silnikiem w B7 . Jednak 99 % ludzi chce mieć trochę przyjemności z jazdy , a tu jej nie uswiadczysz. Bez kitu spuścił bym to auto w pi....u w przepaść jak by mi tak sie bujało. Powyżej 120 km/ h filmik staje się już ekscytujący co dalej się wydarzy. Lewy kierunek i miganie długimi ..... ---------- Post dopisany at 10:56 ---------- Poprzedni post napisany at 10:47 ---------- Każdy kupuję takie auto i z takim silnikiem któr mu odpowiada Ja chce kupic b6 z 1.6 benzyna i taki sobie napewno kupie Dla mnie nie jest potrzebne auto z mocą nie wiadomo jaką każdy mówi 1.6 to mułowaty silnik Ok dla mnie wystarcza taka moc A co do TDI brat ma passat b5 kombi 1.9 TDI 110 km i co niby jest ekonomiczny i dynamiczny Może i jest ale więcej tym TDI nie poleciał niz 180 a moja audi poleciała na prostym odcinku prawie 200 dokładnie 197:wink: gdzie audi ma 101 koni i bez Turbiny Ja uważam że jak się ma porządne 1.6 to ten silnik też swoje potrafi A co wy myślicie to już wasza sprawa chłopaki nie chce tu byc niegrzeczny czy coś podobnego ale mówię co myślę Tak 1,6 może będzie szybszy , ale to TDI 180 km /h osiągnie w 3 x krótszym casie niż ty. Inaczej mówiąc w trasie zostajesz daaalekooo w tyle gdy się trafi kilka tirów po drodze. Jedziesz po prostu jak dziad razem z tirami. No pewnie tak jest skoro tak mówisz A twoje 2.8 jest szybsze od prędkości światła i pewnie wyciąga 300 km/h w ciągu 9 sekund ---------- Post dopisany at 12:02 ---------- Poprzedni post napisany at 11:56 ---------- cewki rzadko padaja, kosztuja uzywane po 20zł/sztoprocz turbiny to tak naprawde nie ma kosztownych elementow w silniku kupisz zdrowy egzemplarz ze zdrową głowicą i poprawnym ciśnieniem oleju i bedziesz smigal w osce przy spokojnej jezdzie w trasie da sie pewnie zejsc deko niżej niż 7L, przecietnie pewnie z 7-8L na spoko ---------- Post dopisany at 10:46 ---------- Poprzedni post napisany at 10:44 ---------- podstawa to właśnie nie kupić trupa ludzie kupują 1.8T z mega dolnej półki cenowej w cenie zatyranego 2.5TDI a potem się dziwią czemu coś sie psuje... A za dobre 1.8 T ile trzeba dac w Niemczech ?? Planuje wydac max 17,18 tyś wystarczy?
pioteros Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Powinno ale dolicz jeszcze ze 2 tysie na pakiet startowy czyli serwisowy
r.kuderawiec Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Opublikowano 10 Maja 2014 Musze to sobie dobrze przemyślec:wink:
bediks Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 Witam Mam do was takie pytanie czy silnik z aluminiowym blokiem silnika szybko się przegrzewają ? bo kiedyś znajomy się mnie pytał z jakim blokiem mam 1.6 żeliwnym czy aluminiowym mówię ze mam z żeliwnym bo mam ADP a AHL ma aluminiowy blok a on mówi to dobrze bo te aluminiowe szybko się przegrzewają Ogólnie pytam bo mam zamiar w przyszłości kupic a5 b6 1.6 no ale tam już jest właśnie AHL i teraz nie wiem co myślec:kwasny: w b6 nie ma ahl tylko alz , w b7 tez jest alz ja mam alz u siebie czy awaryjny, 4 lata temu anim go kupilem silnik byl wymieniony po zatarciu, teraz wymiana silnika znowu bo albo glowice mi szlak trafilo albo wlasnie pekl blok, bo wymiana chlodniczki oleju uszelki glowicy i jej planowanie pomoglo na miesiac, dalej olej sie dostaje, albo glowice szlak trafil albo blok pekl po za tym nie narzekam a jesli moc i przyspieszenie jest dla kogos wyznacznikiem poziomu wrazen z jazdy , to jak piecialatek podniecalby sie cukierkiem:facepalm: nie chwale sie tu ani nie zale ale jakbyscie mieli mozliwosc oblatania na sygnalach uprzywilejowania po zatloczonym miescie, pod prad 3 pasmówka albo rondo pod prad brac, sznury aut rozjezdzaja sie przed toba na boki jak morze czerwone to byscie wiedzieli co to wrazenia z jazdy ;-) dlatego w cywilu jezdze 1,6 bo wrazen z jazdy mam dosc w robocie ;-)
pastaldo Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 bediks myslę że tu nie chodzi o przyjemność z jazdy choć pewnie też ale o to żeby wyprzedzając np ciężarówkę zrobic to płynnie a nie musieć zdrowasiek odmawiać przy kazdym wyprzedzaniu. Mnie mniej jednak miałem golfa 2 60KM którym raz sie nie zmieściłem, później A4 B5 TDI 110KM i tez mi się zdarzyło uciekać na pobocze bo brakło miejsca. Teraz 180KM pod noga i powiem że tez często mam obawy czy na pewno zdążę choć trzeba przyznać że stres jest mniejszy. Mimo wszystko jazda samochodem który się zbiera jest przyjemniejsze niż takim gdzie na pierwszą setke czekasz że można osiwieć. Nie mniej jednak nie zazdroszczę Ci Twoich przeżyc z pracy
bediks Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 powiem Ci cos co kiedys mi pewien stary dobry kierowca powiedzial wyprzedzac trzeba umiec ja jezdze w trasie po zwyklych dwupasmówkach dwukierunkowych nie wiecej niz 100 bo i po co wiecej , skoro nie mozna i tak szybciej i to ze nie wyprzedze ciezarowki od razu tylko za 2 kilometry gdzie bedzie wiecej czasu i miejsca , wcale niczego nie zmieni , po za tym ze zaoszczede na tym 2 minuty ogolnego czasu jazdy , a i tak zrownam sie na pierwszych swiatlach wlotowych do miasta z tymi którzy mnie wyprzedzali po drodze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się