Aniol200 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Pokusiło mnie by zajrzeć do tego zaworka czy nie ma kolejnych opiłków po naprawie jakie 2k temu, po czym pojawił się problem pompa przestała pompować paliwo..Pompa wstępna uruchamiana (VCDS) podaje paliwo a pompa CR nie bije ciśnienia ? Co może być przyczyna ze pompa nie bije ciśnienia? Jest jakaś metoda jej uruchomienia ponownie poza procedura odpowietrzania ?
krzychuziom Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Radoo0103 najlepiej chyba wymienić wszystko , zobacz na moje zdjęcie , w baku był wręcz proszek , a to może być ciężko wypłukać , jest pewnie ryzyko , choć firmy które się tym zajmują tak robią
polo25 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 24 minuty temu, Aniol200 napisał: Pokusiło mnie by zajrzeć do tego zaworka czy nie ma kolejnych opiłków po naprawie jakie 2k temu, po czym pojawił się problem pompa przestała pompować paliwo..Pompa wstępna uruchamiana (VCDS) podaje paliwo a pompa CR nie bije ciśnienia ? Co może być przyczyna ze pompa nie bije ciśnienia? Jest jakaś metoda jej uruchomienia ponownie poza procedura odpowietrzania ? Nie chcę Cię straszyć, ale u mnie była podobna sytuacja i niestety skończyło się to na wymianie pompy, poczytaj wcześniejsze posty pisałem już o tym.
mrarturko Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 SIema Wszystkim Pytanko czy jest sens profilaktycznie wymienić tą pompę paliwa?? Ja mam z 2010 roku zaglądałem do niej na jesień nie było żadnych opiłków
KonradA4troop Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Naczytaliście się o tym i teraz już co niektórym odwala na ten temat. Ja raz tam zajrzałem właśnie przez ten post i żałuje, nic nie było, ale przy odpalaniu mogła się lekko przytrzeć (ale raczej też w to wątpie). Zmieniajcie filr paliwa co 2 wymianę oleju, paliwo na dobrych stacjach, bez żadnych dodatków do baku i jeździjcie. Ja nigdy nic nie wlałem, samochodem zrobione przez 4 lata 100tyś i czyściutko w pompie. Na wieczór po garach parę razy dać żeby się nie zamulił i wszystko. Ja jakoś nic nie leje, nie zaglądam i 0 problemów od tylu lat. Nie ma co dramatyzować z tym.
Radoo0103 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Co powiecie żeby na filtr paliwa zamontować magnez neodymowy?
grzesq_19 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 4 godziny temu, Radoo0103 napisał: Co powiecie żeby na filtr paliwa zamontować magnez neodymowy? Opiłki są aluminiowe
krzychuziom Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 (edytowane) Opiłki są stalowe, nie Alu. Macie zdjęcia rozebranej pompy , dla mnie jest to ewidentnie wada materiału. Edytowane 4 Kwietnia 2019 przez krzychuziom
Radoo0103 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Dokładnie opiłki stalowe również sprawdzałem u siebie.
brolypl Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Jak popychacz w pompie stanie w poprzek do wałka to nie ma siły żeby nie było opiłków
matyj89 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Witam. Przesledzilem caly watek i wykrecilem u siebie sitko przy pompie. I jest pare opiłkow. Wykrece jeszcze czujnik przy listwie i zobacze. I co sadzicie o tym? Zabierac sie za pompe? 268kkm 2008r 3tys km w Polsce
krzychuziom Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Jeśli chcesz jeszcze pośmigać autem... , ja bym wymienił...
matyj89 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Polecicie sprawdzonego sprzedawce nowych pomp wys. ciśnienia?
Radoo0103 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Ja kupiłem z Częstochowy z aukcji z allegro. Jutro mechanik montuje zobaczymy jak to wszystko wyjdzie 1
Stachu Jones Opublikowano 8 Maja 2019 Opublikowano 8 Maja 2019 Witam, temat widzę dotyczy 2.0, ale może będziecie Panowie zorientowani. A jak wyglądał temat w 2.7/3.0? Te same problemy odnośnie pompy? Auto 2010 rok, pompa z 2011. Numer: 059130755AH
Stachu Jones Opublikowano 10 Maja 2019 Opublikowano 10 Maja 2019 W dniu 8.05.2019 o 23:18, kuebk napisał: Raczej 11 lutego 2010. Czyli problem nie poprawiony, jak rozumiem.
Resideent Opublikowano 10 Maja 2019 Opublikowano 10 Maja 2019 Czytam tak i czytam ten wątek opiłków... i zadam wam pytanie?Tak jak kolega "konrad" - On raczej wam odpowiedział.Po jakiego grzyba tam leziecie ?Oczywiście są wadliwe pompy,ale czy ktoś przeczytał dlaczego opiłkują ???Śmiać mi się chce ,jak wykręcacie te sitka i potem piłujecie silnik na sucho zanim zaskoczy ,i sami pompę skazujecie na opiłkowanie m.in. .Większośc z was narzeka jaka to wada fabryczna itp. a wystarczy serwisować auto zgodnie z zaleceniami ,a nawet i częściej !!!Nie wierze w to ,ze przy dokładnym serwisowaniu,zmianie na czas filtrów i lanie paliwa dobrej jakości ( nie od Pana Mietka karnistrem z Białorusi - bo taniej) pompa robi cyrki .Oczywiście ,pompa jest słabsza w pierwszych wypustach ,ale nie oznacza to że będzie opiłkować przy regularnym serwisie - nie wierze w to.Wyciągacie te wtryski ,gdzie korekcje są wzorowe,dajecie na stoły ,marnujecie własne pieniądze bo na silę się doszukujecie wady itp.wiadome ,że samochody teraz są robione bardziej z plastiku niż ze stali .Pierwsze ,drugie ,dziesiąte wykręcanie wtrysku i potem piszecie na forum "zerwana śruba wtrysku" i skomlicie jak to tanim kosztem naprawić .Panowie stać na krowę to i stać na łańcuch !!! .Kupując Audi A4 B8 dokładny serwis trochę kosztuje ,ale jak macie psuć i łapać na druty a z wierzchu bo "mam Audi A4 B8" to nie psujcie marki,opinii,pozbadzcie się tych samochodów bo nie stać was na serwis porządny tylko kowalstwo artystyczne !!! Nie doszukujcie się problemu na siłę !!!I powtórzę jeszcze raz SERWISOWAĆ i LAC DOBREJ JAKOŚCI PALIWO.Wszystkim tym którzy mnie za chwilę zjadą oczywiście ich pozdrawiam :) ,ale proponuje zagłębić się w temat :"Dlaczego pompa opiłkuję" .Hejo - no to jazda koledzy ,możecie teraz jechać po mnie ,przecież Polacy przez internet są mądrzy, więc paluszki w dłoń i ciśnijcie :)))).Miłej zabawy .Tyle w temacie opiłkowania z mojej strony (tak ,tak wiem koledzy według was pewnie - nie mam pojęcia).Spoko :) 1
Resideent Opublikowano 10 Maja 2019 Opublikowano 10 Maja 2019 W dniu 3.04.2019 o 13:19, KonradA4troop napisał: Naczytaliście się o tym i teraz już co niektórym odwala na ten temat. Ja raz tam zajrzałem właśnie przez ten post i żałuje, nic nie było, ale przy odpalaniu mogła się lekko przytrzeć (ale raczej też w to wątpie). Zmieniajcie filr paliwa co 2 wymianę oleju, paliwo na dobrych stacjach, bez żadnych dodatków do baku i jeździjcie. Ja nigdy nic nie wlałem, samochodem zrobione przez 4 lata 100tyś i czyściutko w pompie. Na wieczór po garach parę razy dać żeby się nie zamulił i wszystko. Ja jakoś nic nie leje, nie zaglądam i 0 problemów od tylu lat. Nie ma co dramatyzować z tym. Brawo kolego ,widać jesteś jeden z mądrych który nie doszukuje się problemu na siłę.Zgadzam się z powyższym co napisałeś?
Hohe Opublikowano 10 Maja 2019 Opublikowano 10 Maja 2019 36 minut temu, Resideent napisał: Czytam tak i czytam ten wątek opiłków... i zadam wam pytanie?Tak jak kolega "konrad" - On raczej wam odpowiedział.Po jakiego grzyba tam leziecie ?Oczywiście są wadliwe pompy,ale czy ktoś przeczytał dlaczego opiłkują ???Śmiać mi się chce ,jak wykręcacie te sitka i potem piłujecie silnik na sucho zanim zaskoczy ,i sami pompę skazujecie na opiłkowanie m.in. .Większośc z was narzeka jaka to wada fabryczna itp. a wystarczy serwisować auto zgodnie z zaleceniami ,a nawet i częściej !!!Nie wierze w to ,ze przy dokładnym serwisowaniu,zmianie na czas filtrów i lanie paliwa dobrej jakości ( nie od Pana Mietka karnistrem z Białorusi - bo taniej) pompa robi cyrki .Oczywiście ,pompa jest słabsza w pierwszych wypustach ,ale nie oznacza to że będzie opiłkować przy regularnym serwisie - nie wierze w to.Wyciągacie te wtryski ,gdzie korekcje są wzorowe,dajecie na stoły ,marnujecie własne pieniądze bo na silę się doszukujecie wady itp.wiadome ,że samochody teraz są robione bardziej z plastiku niż ze stali .Pierwsze ,drugie ,dziesiąte wykręcanie wtrysku i potem piszecie na forum "zerwana śruba wtrysku" i skomlicie jak to tanim kosztem naprawić .Panowie stać na krowę to i stać na łańcuch !!! .Kupując Audi A4 B8 dokładny serwis trochę kosztuje ,ale jak macie psuć i łapać na druty a z wierzchu bo "mam Audi A4 B8" to nie psujcie marki,opinii,pozbadzcie się tych samochodów bo nie stać was na serwis porządny tylko kowalstwo artystyczne !!! Nie doszukujcie się problemu na siłę !!!I powtórzę jeszcze raz SERWISOWAĆ i LAC DOBREJ JAKOŚCI PALIWO.Wszystkim tym którzy mnie za chwilę zjadą oczywiście ich pozdrawiam ,ale proponuje zagłębić się w temat :"Dlaczego pompa opiłkuję" .Hejo - no to jazda koledzy ,możecie teraz jechać po mnie ,przecież Polacy przez internet są mądrzy, więc paluszki w dłoń i ciśnijcie :)))).Miłej zabawy .Tyle w temacie opiłkowania z mojej strony (tak ,tak wiem koledzy według was pewnie - nie mam pojęcia).Spoko Gorszy dzień?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się