Stachu Jones Opublikowano 13 Maja 2019 Opublikowano 13 Maja 2019 W dniu 11.05.2019 o 01:24, Hohe napisał: Gorszy dzień? WIdocznie wiedział dokładnie co leje poprzedni właściciel. Ah cóż za cenna rada.
Kodzak33 Opublikowano 13 Maja 2019 Opublikowano 13 Maja 2019 (edytowane) W dniu 11.05.2019 o 01:24, Hohe napisał: Gorszy dzień? Ja mam b8 z 2008 roku caga i aktualnie 349tys nalotu. Filtr paliwa wymieniam z olejem co 10tys a auto posiadam od przebiegu 164tys. Hmm i gdzie te opiłki? Dodam jeszcze że leje tylko na shell plus ar6900d. Kolega Resideent dobrze napisał ? Edytowane 13 Maja 2019 przez Kodzak33
Hohe Opublikowano 13 Maja 2019 Opublikowano 13 Maja 2019 Ale ja, broń boże, nie twierdzę, że kolega nie ma racji. Chodziło mi o Jego emocje. ?
Kodzak33 Opublikowano 14 Maja 2019 Opublikowano 14 Maja 2019 7 godzin temu, Hohe napisał: Ale ja, broń boże, nie twierdzę, że kolega nie ma racji. Chodziło mi o Jego emocje. ? Czytając niektóre głupoty miał prawo ?
KonradA4troop Opublikowano 14 Maja 2019 Opublikowano 14 Maja 2019 (edytowane) A Dziękuje za przyznanie mi racji. Ja również powtórze jeszcze raz to co wcześniej pisałem, u mnie 346tyś przebiegu, 1 raz sprawdzałem i żadnych opiłków, kolega Kodzak33 ma tyle samo nalotu i tak samo. Dobre paliwo, filtry na czas, tankujcie nie jak się rezerwa zaświeci a nie do ostatniej kropli i jeździjcie, nie szukajcie sobie problemów na siłę. Edytowane 14 Maja 2019 przez KonradA4troop 1
Stachu Jones Opublikowano 23 Maja 2019 Opublikowano 23 Maja 2019 (edytowane) Demontował może ktoś pompe wtryskową? Faktycznie potrzebny jest ten klucz serwisowy do blokady? W załączniku instrukcja demontażu pompy. Chodzi o blokade pompy i jej późniejsze ustawienie. Czy to jest konieczne w pompach cp4? Wymontowanie pompy 2,7(kryha).pdf Edytowane 23 Maja 2019 przez Stachu Jones
daw9 Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 W dniu 27.01.2019 o 17:18, Góral65 napisał: Jeśli był na pompie filterek i syf nie dostał się do układu to do wymiany tylko pompa używka 400-800 lub nowa 1550 + robota 250-300, ale jak poszedł syn do układu i do wymiany wtryski bak i cały układ do czyszczenia to kwota robi sie dość spora nawet do 7tys A jeśli poszło do układu to na jakie wtryski wymieniacie? Raczej nie nowe oryginalne? Ori widzę po 1400zl/szt chodzą, a na allegro są jakieś nowe podroby po 400zl. Używane lepsze? Ten filterek na pompie to od jakiegoś roku się pojawił czy losowo? Ogólnie to jestem zainteresowany kupnem a4 2,0tdi i tak czytam co tam go boli
ergacek Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 13 godzin temu, daw9 napisał: A jeśli poszło do układu to na jakie wtryski wymieniacie? Raczej nie nowe oryginalne? Ori widzę po 1400zl/szt chodzą, a na allegro są jakieś nowe podroby po 400zl. Używane lepsze? Ten filterek na pompie to od jakiegoś roku się pojawił czy losowo? Ogólnie to jestem zainteresowany kupnem a4 2,0tdi i tak czytam co tam go boli Kolego skoro jeszcze nie masz auta to po co Ci wtryski? Jeśli zastanawiasz się nad B8 to kup po lifcie, będziesz miał spokój z tematem opiłków, który z resztą pojawia się również w innych markach. Ogólnie auto jest bardzo dobre, w tym temacie ma tylko antyreklamę. Jeśli kupisz to dbaj. Filtr paliwa wymieniaj co rok, tankuj na dobrych stacjach i tyle nic więcej nie trzeba. Jeśli jednak masz nie spać po nocach bo Ci się będą opiłki śniły to kup inne auto najlepiej w benzynie. Po co martwić się na zapas.
Ju86 Opublikowano 3 Lipca 2019 Opublikowano 3 Lipca 2019 Witam Panowie podpinam się pod temat u mnie dzisiaj auto zgaslo podczas jazdy nie chciało odpalić po czasie odpalił mechanik zajrzał do pompy są tam już obawy opilkow. Po czym układ opdpowietrzony vcds. Wtryski sprawdzone w normie największy odchyl - 0.61. Pytanie czy wszystko do roboty czy da się coś ratować mam auto od roku
Kodzak33 Opublikowano 3 Lipca 2019 Opublikowano 3 Lipca 2019 Po tym jak zgasło jakie były błędy, co wyszło z diagnostyki ?
Ju86 Opublikowano 4 Lipca 2019 Opublikowano 4 Lipca 2019 Żadnych błędów. Po kilku próbach odpalenia odpalił. W rogach sitka jest coś
Góral65 Opublikowano 4 Lipca 2019 Opublikowano 4 Lipca 2019 Jeśli nie było błędu to trudno coś wywnioskować, chociaż gdyby powodem zgaśnięcia auta była pompa (za niskie ciśnienie) to na bank byłby zapisany błąd w silniku. Możesz od razu wymienić pompę i spać spokojnie albo jeździć być wyczulonym na dziwne odgłosy i sprawdzać co jakiś czas filterek, możliwe też że powód zgaśnięcia auta był całkiem inny.
resiak82 Opublikowano 4 Lipca 2019 Opublikowano 4 Lipca 2019 3 godziny temu, Ju86 napisał: Żadnych błędów. Po kilku próbach odpalenia odpalił. W rogach sitka jest coś Jesteś pewny że to opiłki w rogu sitka? Ja u mnie też myślałem że w rogu mam opiłki, a okazało się że tak świecą resztki ropy
Ju86 Opublikowano 4 Lipca 2019 Opublikowano 4 Lipca 2019 1 godzinę temu, resiak82 napisał: Jesteś pewny że to opiłki w rogu sitka? Ja u mnie też myślałem że w rogu mam opiłki, a okazało się że tak świecą resztki ropy Wbily mi się 2 w palec więc raczej opilki może to dopiero początek
Ju86 Opublikowano 4 Lipca 2019 Opublikowano 4 Lipca 2019 1 godzinę temu, Góral65 napisał: Jeśli nie było błędu to trudno coś wywnioskować, chociaż gdyby powodem zgaśnięcia auta była pompa (za niskie ciśnienie) to na bank byłby zapisany błąd w silniku. Możesz od razu wymienić pompę i spać spokojnie albo jeździć być wyczulonym na dziwne odgłosy i sprawdzać co jakiś czas filterek, możliwe też że powód zgaśnięcia auta był całkiem inny. Diagnoza może być taka że dostał się opilek do wtrysku i slgo zawiesił. 3 miesiące temu miałem podobnie tyle że przy ruszania szarpnelo samochodem i zgas nie odpalił tak jakby nie było kompresji na silniku pierwsza diagnoza przeskoczyl rozrząd po rozebraniu okazało się że wszystko Oki rozrząd nie ruszoby przy prubie odpalenia samochód odpalił i i nie było winy byłem w serwisie VW podpinali pod kompa nic nie znaleźli.
aprox99 Opublikowano 4 Lipca 2019 Opublikowano 4 Lipca 2019 (edytowane) Opiłki z pompy cr to problem wszystkich producentów, czy Bosch, czy Delphi. Dwa razy miałem tak w mondeo i bynajmniej powodem nie jest paliwo. Sąsiad ma Renault Megane dci i zrobił 150 tys. na niemieckim opale, pierwsza pompa. Pompy się łuszczą bo wahania jakości w dobieranych materiałach są za duże. Jedni jeżdżą całe życie na jednej pompie, inni nie Edytowane 4 Lipca 2019 przez aprox99
RALF76 Opublikowano 4 Lipca 2019 Opublikowano 4 Lipca 2019 Godzinę temu, aprox99 napisał: Pompy się łuszczą bo wahania jakości w dobieranych materiałach są za duże. Jedni jeżdżą całe życie na jednej pompie, inni nie czyli to szczęście że jednemu pada a drugiemu nie?
aprox99 Opublikowano 4 Lipca 2019 Opublikowano 4 Lipca 2019 (edytowane) Tak to szczęście. Problem pompy jest na każdym forum, czy Ford, czy Bmw bo producent jest ten sam. Bosch, Delphi czy Siemens budują podzespoły do wielu marek Edytowane 4 Lipca 2019 przez aprox99
Ju86 Opublikowano 5 Lipca 2019 Opublikowano 5 Lipca 2019 23 godziny temu, Góral65 napisał: Jeśli nie było błędu to trudno coś wywnioskować, chociaż gdyby powodem zgaśnięcia auta była pompa (za niskie ciśnienie) to na bank byłby zapisany błąd w silniku. Możesz od razu wymienić pompę i spać spokojnie albo jeździć być wyczulonym na dziwne odgłosy i sprawdzać co jakiś czas filterek, możliwe też że powód zgaśnięcia auta był całkiem inny. VID_20190703_132534.mp4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się