Lolek Opublikowano 28 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2023 9 minut temu, Muskel1 napisał(a): Wchodzisz w sterownik silnika 01, następnie w nastawy podstawowe, rozwijasz listę i wyberasz resetowanie wartości wyuczonych mierzenia dawki paliwa zaworu regulacji ciśnienia i aktywujesz to. Podziękował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek Opublikowano 28 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2023 A jeszcze jedno, skoro robi się adaptację regulatora na listwie, to tego na pompie CR też? Skoro wpadnie nowy razem z pompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 28 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2023 Zaworu dozującego N290 nie adaptuje się, przynajmniej nigdzie nie znalazłem tego punktu w nastawach podstawowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek Opublikowano 28 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2023 12 minut temu, Muskel1 napisał(a): Zaworu dozującego N290 nie adaptuje się, przynajmniej nigdzie nie znalazłem tego punktu w nastawach podstawowych. Super, dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek Opublikowano 28 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2023 Co do zaworu N276 dostępne są w hurtowni z Boscha z nr 0 281 006 074. Mój ma natomiast 0 281 006 075 czy występuje to zamiennie ? Mogę taki włożyć do siebie? Wg katalogu nr OE jest 057 130 764 AB i taki też jest na moim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 28 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2023 Zawory, czujniki itp. tylko z ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomnik Opublikowano 28 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2023 (edytowane) 37 minut temu, Lolek napisał(a): Co do zaworu N276 dostępne są w hurtowni z Boscha z nr 0 281 006 074. Mój ma natomiast 0 281 006 075 czy występuje to zamiennie ? Mogę taki włożyć do siebie? Wg katalogu nr OE jest 057 130 764 AB i taki też jest na moim Jeśli wierzyć informacjom podanym na stronie np. Aparts i iparts, to tak. 074 pasuje do Twojego silnika. https://www.iparts.pl/czesc/zawor-regulacji-cisnienia-systemu-common-rail-bosch-0281006074,0-30-0281006074-989048.html Zawór regulacji ciśnienia, system common-rail BOSCH 0 281 006 074 - AutoParts | Części samochodowe sklep internetowy, motoryzacyjny online APARTS.PL 1.2/1.4/1.6/2.0 TDI Zawór regulacji ciśnienia, system common-rail BOSCH 0 281 006 074 0281006074 BOSCH Radziłbym jednak zapytać w Bosch Servis. Ale czy będą chcieli udzielić informacji... ? Edytowane 28 Lutego 2023 przez Tomnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek Opublikowano 28 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2023 (edytowane) 6 minut temu, Tomnik napisał(a): Jeśli wierzyć informacjom podanym na stronie iparts, to tak. 074 pasuje do Twojego silnika. https://www.iparts.pl/czesc/zawor-regulacji-cisnienia-systemu-common-rail-bosch-0281006074,0-30-0281006074-989048.html Dlatego pytam, IC, gordon, autopartner itd. Podają ten zamiennie. A różnica w cenie kolosalna..... zaraz się okaże, że najlepiej włożyć wtryski, złożyć auto do kupy bez wymieniania czegokolwiek i wystawić na OLX bo opilkow w pompie nie widać Edytowane 28 Lutego 2023 przez Lolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek Opublikowano 2 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2023 W dniu 28.02.2023 o 20:16, Muskel1 napisał(a): Wchodzisz w sterownik silnika 01, następnie w nastawy podstawowe, rozwijasz listę i wyberasz resetowanie wartości wyuczonych mierzenia dawki paliwa zaworu regulacji ciśnienia i aktywujesz to. Nie dopytałem, to na uruchomionym silniku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 2 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2023 4 minuty temu, Lolek napisał(a): Nie dopytałem, to na uruchomionym silniku ? Tylko na zapłonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek Opublikowano 2 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2023 1 godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Tylko na zapłonie. Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomas318 Opublikowano 18 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2023 witam, ma moze ktos na wydanie stara uszkodzona pompe cr ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 18 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2023 Na pompie jest kaucja więc nikt Ci za darmo nie wyda. Przy kupnie nowej oddajesz starą, jeżeli nie masz starej to płacisz kaucję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin0102 Opublikowano 22 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2023 (edytowane) ? Edytowane 23 Marca 2023 przez marcin0102 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz16 Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Witam. Gdzie wysyłacie wtryski do sprawdzenia lub regeneracji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2023 8 godzin temu, mateusz16 napisał(a): Witam. Gdzie wysyłacie wtryski do sprawdzenia lub regeneracji? Diesel System Podkowiński Bogdan Pruszkowska 32G, 05-830 Nadarzyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sowa80 Opublikowano 2 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2023 Czy ktoś wie do którego roku był problem z opiekującymi pompami? Mam CJCB 2013 (lift) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gt_1 Opublikowano 5 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia (edytowane) Przeczytałem cały wątek, wiem już wszystko 💪😄 Mój filtr z passata 2011r 186kkm, wymieniany niby co rok (ale mechanikom ufam mniej niż politykom), samochód użytkowany w UK: VID_20240404_152719.mp4 Edytowane 5 Kwietnia przez Gt_1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gt_1 Opublikowano 5 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia (edytowane) A jednak nie wiem wszystkiego: 1)czy można dostać się do tłoczka pompy bez demontażu pompy (żeby ocenić stan rolki i walka)? 2)jakie są szanse że silnik nie odpali po demontażu i ponownym montażu czujnika na pompie i poprawnym odpowietrzeniu układu programem diagnostycznym? Sporo osób w tym wątku miało ten problem. Dlaczego się tak dzieje? I co wtedy robić - parę osób pisało o metodzie zapalania na plak, dla mnie trochę za bardzo chałupniczo. Nie pali więc coś w ukladzie nie halo. Jak to ugryźć? Z tego powodu boje się zaglądać do sitka na zaworze Edytowane 5 Kwietnia przez Gt_1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
revil4x Opublikowano 5 Maja Udostępnij Opublikowano 5 Maja (edytowane) Edit: poradziłem sobie Edytowane 6 Maja przez revil4x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się