Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie wielowahaczowe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Czy wiecie może jakie auta nie posiadają wielowahaczowego zawieszenia? Mam zamiar zmienic auta ale juz bez tego zawieszenia

Opublikowano

To na Audi nie licz.(tak się zraziłeś do wielowachaczowego)

Opublikowano

O ile rozumiem pytanie i największy strach budzi przedni wielowahacz to nie ma problemu i z audi. Można a3 kupić, dzisiaj to bardzo duże auto .

Opublikowano
Witam. Czy wiecie może jakie auta nie posiadają wielowahaczowego zawieszenia? Mam zamiar zmienic auta ale juz bez tego zawieszenia

passat b6 ma zwyly mc person ale najtanszego kupisz może za 25 tys zł. coś w cenie b5 to audi 80 b4 wyglad gorszy od a4 i silnik przy 160 juz słychac gdzie w b5 nie.

golf iv ma zwykły zawias ale za takiego w dobrym stanie trzeba dać ze min 8tys . audi b5 w beznynie warty okolo 3-4 tys zl w sprzedazy wiec sobie policz czy oplaca sie sprzedawac ,a wachacze na 30 tys km kupisz już za okolo 500zł

Opublikowano

Kase na nowe auto mam 20tys zł przeznaczone wiec szukam do 20 auta bez aluminiowego zawieszenia wielowahaczowego, jakieś propozycje?

Opublikowano

zaraz ci coś znajde

tylko pamiętaj ,że auto za 20 tys i czy to bedzie diesel to już na pd lub CR ( to sie psuje ) resztą we wszystkich nowszych autach wszystko sie psuję 10x szybciej niż w starych trupach typu a4 b5 b6. i mimo ze nie bedzie wielo wachacza bedą wieksze problemy z innymi rzeczami ,w b5 tdi są 2 wady : wachacze ale to nie problem w tych cenach co dziś ( komplet za 500zl ms i spokój na 30-40 tys km ) i wadliwe skrzynie ,reszta jest nie do zdarcia i jak trafisz na dobry model nic do niego nie bedziesz dokładał ,a jak kupisz auto za 20tys i tak trzeba bedzie dolozyc bo do kazdego trzeba + wieksze oplaty OC byc moze jeszcze AC i zobaczysz jakie sa koszta .ja mimo że moge mieć b8 jak bym chciał to w zyciu tego badziewia nie kupie ,wole b5 sam wszystko w nim naprawie i każdy choć troche sie interesuje swoim autkiem sobie ogarnie bez zbednych mechaniorwó ,w aucie za 20 tys nie zrobisz nic ,chyba ze koło do pompujesz i oleju dolejesz ( nowsze wciagaja olej )

ps : szukaełem i nie ma nic ciekawego za 20 tys bez wielo wachacza same szroty.

Opublikowano

Z samego rana i dobrze gada :wink: W 100% popieram co prawi przedmówca vp-tdi.

Opublikowano

Ale co Cię tak boli w tym wielowahaczu?:facepalm: Wysra się to zrobisz i będzie spokój na długo.. nie ma się co bać.. koszta na dzień dzisiejszy nie są zabijające..

Opublikowano
Kase na nowe auto mam 20tys zł przeznaczone wiec szukam do 20 auta bez aluminiowego zawieszenia wielowahaczowego, jakieś propozycje?

ale żeś sie uczepił tego zawieszenia jest wiele innych bolączek B5 , bardziej upierdliwych jak remont zawieszenia za 500-700zł i spokój na kilka lat.

ja też zacząłem coś szukać i stawiam na Tourana albo B6 choć zawiecha już droższa jak w B5

Opublikowano

Podepnę się pod temat aluminium w zawieszeniu :wink:

W B6 jest aluminiowa zwrotnica? Jak tak, to czy nie utlenia się bardzo?

Opublikowano
Podepnę się pod temat aluminium w zawieszeniu :wink:

W B6 jest aluminiowa zwrotnica? Jak tak, to czy nie utlenia się bardzo?

Zwrotnica to najmniejszy problem , wahacze nie zdążą się utlenić bo trzeba je systematycznie wymieniać :polew:

Opublikowano

W B6 już masz "poprawione" wahacze które tak szybko nie padają, za 20tysięcy znajdziesz B6 z pierwszych lat produkcji, 1.9tdi czy 1.8T, początek produkcji to jeszcze pełny ocynk, jak ktoś ogarnia komputer to bez problemu sobie zdiagnozuje autko i sprawdzi co go boli więc to nie prawda że sam nic nie zrobisz, do tego skarbnica wiedzy jaką tutaj mamy na pewno Ci pomoże, jak ktoś ma chęci to wiele sam zdziała. Ja mimo wszystko lubię grzebać przy swojej i czy to była by B6 czy B7 to sam bym się starał dłubać przy niej, niektórzy mechanicy nie dbają o auto, ale to już inna historia...

Opublikowano

nie ma aut idealnych, w jednym będzie "słabsza" zawiecha, w drugim coś innego...w każdym coś będzie, więc nie wiem po kiego czepiać się i tak w cale nie takiego drogiego i "padającego" wielowachacza w B5, chyba że wkłada się wachacze po 30 zł

Opublikowano
Podepnę się pod temat aluminium w zawieszeniu :wink:

W B6 jest aluminiowa zwrotnica? Jak tak, to czy nie utlenia się bardzo?

Zwrotnica to najmniejszy problem , wahacze nie zdążą się utlenić bo trzeba je systematycznie wymieniać :polew:

Myślisz, że nie wiem co to wymiana wahaczy w B5? :grin:

Mały offtop zrobię, ale zapytam, bo planuję zmienić na B6 z silnikiem AVF, czytałem, że po 2002r ulepszyli ten silnik, czy buda jest jeszcze w pełnym ocynku?

Opublikowano
Kase na nowe auto mam 20tys zł przeznaczone wiec szukam do 20 auta bez aluminiowego zawieszenia wielowahaczowego, jakieś propozycje?

Seat Toledo II/Leon. Za taką kasę bez problemu 2004 r.

Opublikowano

Ok Panowie trochę mnie uspokoiliścię szukam takiego auta ponieważ dojeżdżam do pracy 70km i z tego jest z 30 po dołach w obie strony wychodzi 60 i tak 7 razy w miesiącu to jest 420 po dołach jezdzę na zmiany raz koledzy raz ja. Zawiecha się zużywa nie dawno wymieniałem wahacze zostały mi tylko dwa banany do wymiany a już słyszę ze coś mi tłucze w lewym kole to jest niepokojące że znowu trzeba coś wymienić i kasę wkładać. Myślałem nad czym pseudoterenowych hyundai tuscon lub kia sportage i w benzynie ponieważ chciałbym w gaz założyć. Kiedyś zastanawiałem się nad b6 2.0 130km ale słyszałem różne opinie że przestarzały silnik że olej bierze itd, a 1.8t trudne do zagazowania bo bezpośredni wtrysk. Nie potrzebuję jakiejś rakiety byle się nie psuł był bezpieczny i w miarę dobrze się wyprzedzało, bez turbin kół dwumasowych itp. Co myślicie??

Opublikowano

Ja na oryginalnych wahaczach jeżdżę już 5 lat i wymieniłem jedynie górne i to nie wszystkie bo stare jeszcze latają. Też się bałem tego wielowahacza ale nie jest tak źle. Drogi mam koszmarne bo mieszkam poza miastem. Zamienników jest od groma więc można wybierać , montować i testować.

Opublikowano

Karbonek dokładnie to wozy z lipca 2002 o nr. VIN 2003 mają już nowy rozrząd z naciagiem sprezynowym, czyli tańszy w wymianie. Natomiast nie wiem który był lepszy.

Tapatalk Sony Xperia.

Opublikowano

Najlepszym rozwiązaniem jest a3 1.9 ASZ 5 drzwi za taką kase kupisz full wypas, skóra, ksenon, bose itd i zostanie z zapasem na OC.

Ja swojej b5 lift nie oddam czyt. nie sprzedam, najładniejsze dla mnie auto, ta bryła, środek i jak to pieknie tłumi i trzyma sie drogi. Krótka i zwinna. Rewelacja.

Bierz a3 8L lift wstawisz wyższą opone czyt. balona i bedziesz śmigać az miło.

a4 b5 lift sprzedaje sie szybko na wypasie ale a3 lift 5 drzwiowo jeszcze szybciej łykają ludzie.

A wiadomo kiedys tam napewno każdy z nas będzie chciał sprzedać auto. Mi sie marzy a3 właśnie na drugi auto :wink:

Nie kombinuj z japońcami, koreańcami, francuzami i innymi oszczednymi wykonanymi autami.

ps. To moja opinia wiec rób co chcesz, daje tylko sugestie :wink:

Opublikowano

Jak wygląda a3 o której mówisz? To ten sam model co a4 b5 czy już wyższy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...